mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1035 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 52  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 12:48 
Cytuj  
W MOBA chyba rzeczywiscie F2P + kasa za vanity.
Dla mnie istotą gry jest rownosc pod wzgledem gameplay, dlatego system Lola - levelowanie i brak dostepy do wszystkich hero jest nie do przyjecia.
Mam nadzieje ze dota2 bedzie f2p + oplata dajaca opcje typu DotaTV, trainer etc, bez wplywu na rozgrywke. No i oczywiscie alt avatary czy inne pierdoly/kolorki.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 13:36 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
W MOBA chyba rzeczywiscie F2P + kasa za vanity.
Dla mnie istotą gry jest rownosc pod wzgledem gameplay, dlatego system Lola - levelowanie i brak dostepy do wszystkich hero jest nie do przyjecia.
Mam nadzieje ze dota2 bedzie f2p + oplata dajaca opcje typu DotaTV, trainer etc, bez wplywu na rozgrywke. No i oczywiscie alt avatary czy inne pierdoly/kolorki.


To ktora MOBA bys polecil? ...

T.


_________________
Templair_@PSN

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 13:45 
Cytuj  
Bloodline Champions, bo mało osób gra :<

A tak poważnie to zobacz sobie czy wolisz może HoNa, jest jakiś trial afair. Tam masz wszystkich dostępnych do wyboru jak w docie. Wszystko dzieje się szybciej, a walka jest dynamiczniejsza.
Tak naprawdę to kwestia gustu, ale żeby zdecydować trzeba zagrać i w to i w to.

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 13:50 
Cytuj  
LoL juz wczoraj otrzaskalem to dzis wezme na warsztat HoN ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 13:51 
Cytuj  
Templair napisał(a):
To ktora MOBA bys polecil? ...


HoN - od poczatku do konca cos sie dzieje i w pewnym momencie patrzysz i ogarniasz animacje ataków (przy past hit, deny, juke w fog miedzy drzewami jak przeciwnik sie zatrzymuje i podnosi łapke do ataku). Przemyslany format doty i bardzo skillowy movement/pozycjonowanie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 14:03 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Tak naprawdę to kwestia gustu, ale żeby zdecydować trzeba zagrać i w to i w to.


+1 dokładnie tak nie ważne co ci mówią fanboje jednej czy drugiej gry, trzeba na własnej skórze się przekonać.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 14:08 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Arturnik napisał(a):
Tak naprawdę to kwestia gustu, ale żeby zdecydować trzeba zagrać i w to i w to.


+1 dokładnie tak nie ważne co ci mówią fanboje jednej czy drugiej gry, trzeba na własnej skórze się przekonać.


+2

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 15:02 
Cytuj  
Valve ma oglosic f2p gre niedlugo, chodza ploty ze to ma byc dota2.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 15:02 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Ja osobiście wolę ustawić sobie abonament miesięczny i mieć wylane na jakieś f2p grając w cały content :(

A mnie zal placic co miesiac abonament, skoro wiem, ze i tak wejde pogram 1h, znudze sie i wroce za miesiac ;/.
Dana napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Arturnik napisał(a):
Tak naprawdę to kwestia gustu, ale żeby zdecydować trzeba zagrać i w to i w to.


+1 dokładnie tak nie ważne co ci mówią fanboje jednej czy drugiej gry, trzeba na własnej skórze się przekonać.


+2

+3.
Ja wole LoL. Wiecej funu. Takie piedoly jak baalans, rownosc etc, mnie nie obchodza ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 15:11 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Ja osobiście wolę ustawić sobie abonament miesięczny i mieć wylane na jakieś f2p grając w cały content :(

A mnie zal placic co miesiac abonament, skoro wiem, ze i tak wejde pogram 1h, znudze sie i wroce za miesiac ;/.


Oyci3c mial pewnie na mysli gre, ktora mu sie nie znudzi :< ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 15:36 
Cytuj  
No właśnie.

Jeżeli już kupuję grę i mam tam jakiś trial, ewentualnie jest trial zanim kupię to zdecyduję czy chcę grać czy nie.

Gry do których loguję się na siłę byle tylko zająć sobie czas na 1h mnie nie bawią :\

Co do LoL to nie chce mi się levelować, robić buildów itd. W tym przewagę miała dota, że po prostu się logowałem i pizgałem.

Zerknę sobie wieczorkiem na HoN.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 15:54 
Cytuj  
HoN wydaje się być prawowitym następcą Doty do wyjścia 2.0.
Mechanika bardzo zbliżona, itemy prawie w 100% takie same (chociaż póki byłem na bieżąco z Dotą miałem porównanie, teraz nie bardzo, ale wydaje mi się że dalej jest bardzo blisko).
Ok. połowy hero to bezpośredni port z doty, sporo zbliżonych portów, sporo oryginalnych hero.
Do tego dużo udogodnień których w docie bardzo brakowało - w miarę sensowny, spójny ranking (z wyjątkiem okolic 1500), możliwość reconnecta, matchmaking, bindy skilli (każdy hero ma takie same) i pewnie sporo innych do których się już zdążyłem przyzwyczaić, a które były przyjemnym zaskoczeniem po docie. Trzeba się tylko przyzwyczaić do ogólnie innej grafiki i nieco szybszego tempa gry (na początku teamfighty wydają się bardzo chaotyczne ze względu na to, ale sądzę że w Docie też tak na początku miałem :P).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 16:23 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Co do LoL to nie chce mi się levelować, robić buildów itd. W tym przewagę miała dota, że po prostu się logowałem i pizgałem.

W LoLu też tak można zrobić. Fakt, faktem te całe masteries z runami dają graczom jakąś tam przewagę, ale tak naprawdę to ogarnięty gracz bez masteries i run nie będzie odstawał. Z reguły runki, albo dają jakąś tam widoczną przewagę na early (kiedyś z trzech najlepszych kwintesencji było +99 hp, ale słyszałem, że nerf był), albo też trochę bardziej zwiększają staty w late game (kiedy to i tak 99% rzeczy pochodzi z naszego levela i buildu itemków)
Dobry gracz ogarniający swoją postacią z dobrym buildem nie potrzebuje żadnych runek, żeby poprowadzić swój team do zwycięstwa. :<

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 16:25 
Cytuj  
Masteries daja fajnego kopa na pierwsze 5minut gry... Jak juz masz itemy to sie zmienia.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

****
Avatar użytkownika

Posty: 1546
Dołączył(a): 15.07.2006
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 16:55 
Cytuj  
@Oyci3C

Do LoLa też możesz się zalogować i pizgać od razu.


System lvlingu to taki pseudotrial. Ciniesz do ~10 lvlu i sprawdzasz czy Ci pasuje, czy nie. Nie wpierdalasz się tym samym do random z ludźmi na 30 lvlach ( maksymalny ), nie znając do końca gry. Ot, taki turtorial, który TEORETYCZNIE trwa 29 lvl.


Masteries to jak ktoś wcześniej pisał, raczej dodatek, który urozmaica grę. Podobnie jak summoner spells. Możesz grać flash + CV na supporcie, albo ignite + exhaust supportem ale na agresora. System Ability Power po prostu miażdży HoNa. Odpowiedni build AP, nawet na stricte carry/meele, zdaje egzamin - vide AP Yi/tristana/whatever. I w drugą strone, casterzy, choć już może nie z takim dobrym skutkiem, mogą bawić się w AD. To samo tank/support.


W LoLu deny został ujęty w inny sposób, poprzez umiejętne harrasowanie przeciwnika na lini, odcinanie go od expa i złota. Robiąc to, musisz martwić się też o swoją sakwę, więc jednoczesne opanowanie tych dwóch rzeczy nie jest takie proste.


Death penalty jest podobnie jak w przypadku deny, na innych zasadach. Ginąc, oddajesz pole do pushu/smoka/buffów. W ten sposób przeciwnik wyrabia sobie przewagę co w konsekwencji może skutkować przegraną.


Reasumując:

LoL jest bardziej taktyczny, nastawiony na konkretne teamfighty i pushe, co widać było na dreamhacku. Wiecej(?) skillshotów, zwłaszcza przez 1/2 mapy i ciekawszy mapcontrol ( krzaczki ) oraz ucieczki ( trawa again/ flash ). Nie oznacza to, że nie pograsz sobie napierdalatorem, który zmiata wszystko i kończy z 30/2/10. Są takie mecze, ale to raczej under 25~ lvl. No i nabity rambo, nie jest w stanie zmieść całej, średnio wyfarmionej drużyny, która nadal będzie mogła wygrać, co zdarza się już bardzo rzadko.


_________________
Zdarzają się takie dni, kiedy dostaję gęsiej skórki na myśl, że co człowiek to wszechświat.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 17:29 
Cytuj  
lol, ze chcialo ci sie pisac to.

Kazda srednio inteligentny czlowiek z podstawowym rozeznaniem w obu grach poswiadczy, iz HoN jest lepsza gra.

Chuj tam, ze lol moze bardziej popularny etc. Wybor plebsu i juz.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 17:39 
Cytuj  
jakby hon byl darmowy to by zmiotl lola :)


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

****
Avatar użytkownika

Posty: 1546
Dołączył(a): 15.07.2006
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 17:40 
Cytuj  
Yep, respawnują się.


Ok, co daje Ci DENY w HoNie? - To, że przeciwnik nie dostaje exp/gold. Co to jest za problem, trafić w swojego moba, który stoi ew porusza się wg wyznaczonego skryptu. To jest TRUDNE i przejebane w HoNie? Po 30 grach pewnie wchodzi w nawyk i nawet o tym nie myślisz.


W LoLu, jak już pisałem, DENY daje Ci taki sam efekt jak w HoNie - przeciwnik nie dostaje exp/gold. Sposób jednak, by to sprawić jest już w chuj trudniejszy, bo walczysz z żywym przeciwnikiem, a nie stojącym mobem. Odpowiednie ustawienie oraz lasthitowanie, tak by nie pushować i dostawać jak najwięcej golda, przy jednoczesnym blokowaniu farmy i expa twojego przeciwnika, jest bardziej wymagające niż denylasthit w docie/HoNie.






Fakt, HoN jest dynamiczniejszy - championi poruszają się szybciej/animacja jest szybsza, co nie oznacza, że jest bardziej ekscytująca. Nie wiem, czy w HoNie są skillskoty ala stun ashe, które odmieniają losy całej potyczki ( vide, EPIC ARROW FROM YELLOWSTAR ). W mniej dynamiczniejszym LoLu to właśnie takie rzeczy podnoszą adrenaline, co imo rekompensuje brak tej "dynamiki". Jak będzie, a będzie na pewno filmik z tej akcji, to wam podrzuce - sami ocenicie.

Cytuj:
-harassowac go, zeby w odpowiednim momencie go zerznac, co skutecznie odcina go od farmy i expa na wystarczajaco dlugo, zeby zyskac duza przewage i zaczac gankowac sidelanes predzej niz przeciwnik
-zwracac uwage na timer - co 20 spawnuje sie runa nad/pod srodkowym lane, trzeba pilnowac run zeby zyskac przewage/nie pozwolic przeciwnikowy zyskac przewagi nad toba
-gankowac sidelanes, zeby uciac farme przeciwnemu teamowi i pomoc swojemu
-caly czas zwracac uwage na minimape czy czasem ktos do ciebie sie nie wybral.


To samo jest w LoLu. Widać, że nie grałeś. Zamiast run, które tylko "podnosisz" są moby, które nie jest łatwo zabić solo w early i mid. Do tego smok + junglerzy. Na nich trzeba w chuj uważać, a o tym juz w HoNie nie wspomniałeś. Mogę to spłycić tak jak Ty - w HoNie lasthitujesz swoje i ich moby, zabijasz przeciwników i tyle. Kurwa, gra jak flash z joemonstera, ino trzeba zabulić $$.


Ciężko wam jest to przełknąć, ale LoL na chwilę obecną oferuje więcej. Grafika + dynamika nie mają szans w starciu z możliwościami rozwoju i budowy championa, lepszą taktyką i skillshotami.


_________________
Zdarzają się takie dni, kiedy dostaję gęsiej skórki na myśl, że co człowiek to wszechświat.


Ostatnio edytowano 21 cze 2011, 17:51 przez Nokiu$, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 17:49 
Cytuj  
Mnie do LoLa zniechecil fakt, ze na poczatek mam tylko kilku dostepnych herosow na krzyz, a reszte jak rozumiem musze sobie kupic... Chrzanic taki interes :har: No i ta grafika + dziwne i dziecinne modele postaci, blah...

Po tym co napisal roball trzeba bedzie przetestowac HoNa. Z opisu wyglada na ripoffa DOTY z ladniejsza grafika :)


Ostatnio edytowano 21 cze 2011, 17:53 przez raggnarok, łącznie edytowano 2 razy
****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 21 cze 2011, 17:51 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Mnie do LoLa zniechecil fakt, ze na poczatek mam tylko kilku dostepnych herosow na krzyz, a reszte jak rozumiem musze sobie kupic... Chrzanic taki interes :har:


Za punkty, które zdobywasz grając mecze. Jakiekolwiek mecze. Rzeczywiście strasznie chujowy deal.


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1035 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 52  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.