tiomor napisał(a):
Druga sprawa, jesli stoisz w krzakach to ruch wieza cie zdradza np. , tylko TD moga machac bronia bez ryzyka wykrycia.
Więc tak, czołg może być w dwóch "stanach", nigdy jednocześnie. Jedzie albo stoi. Nie jest istotna szybkość jazdy, obracanie wieżą. Jedziesz albo stoisz. Dochodzi następna sprawa, czas przejścia z "jazdy" w "postój" Nie wiem precyzyjnie, jedni mówią 2 sekundy inni 5. To czas jaki musi upłynąć by nasz czołg zaczął być przez system liczony jako czołg stojący a nie jadący. Poruszenie powoduje przejście w stan "jedzie". I teraz, różnice pomiędzy widocznością i znikaniem czołgów mogą również wynikać z tego kto pierwszy z was został zaliczony w systemie jako czołg stojący. Proste?
W każdym razie, obracanie wieżą nie powoduje zmienienia statusu jadę - stoję.
Co do ukrycia. Po patchu nastąpiła bodajże zmiana taka, że czołg, by być ukryty musi także mięć schowane przynajmniej 3/4 długości lufy. Być może niektórzy mylą to z wpływem obracania wieży na wykrywalność, bo obracając wieżą odkrywają więcej, niż 1/4 lufy. Jest to troszkę absurdalne, bo lufa nie istnieje w modelu zniszczeń czołgu, to tylko pusta tekstura.
Pozdro:)