mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 295  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 17 cze 2011, 11:12 
Cytuj  
wazne ze poleci sraka


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*

Posty: 156
Dołączył(a): 13.12.2006
Offline
PostNapisane: 17 cze 2011, 12:04 
Cytuj  
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162, ... eld_3.html

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2011, 20:11 
Cytuj  
Wielki +, bo to durne Activision CoD nie zrobiło dedyków i dlatego leje na ich nowy tytuł, nawet nie sprawdzę ile kosztuje bo pewno mają 0,0001$ za każde sprawdzenie ceny na świecie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2011, 07:17 
Cytuj  
i praktycznie dodali abonament heh


_________________
.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 18 cze 2011, 07:43 
Cytuj  
Abonament w shooterze i brak dedyków. Nie wiem czy się śmiać czy płakać.
Niby jedna osoba mniej kuująca wiosny nie czyni , ale też pokaże im środkowy palec jak Sobtainer i nie kupie nowego COD ani żadnego innego FPS , który będzie ładował abonament czy item shopy do gry. To nie ku.. mmorpg są.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2011, 17:11 
Cytuj  
Całe szczescie:
Cytuj:
Battlefield 3 will feature 4 man squads like in Bad Company 2, however, according to DICE’s Alan Kertz, who once again confirmed some new info via Twitter, squad spawning has changed compared to Bad Company 2.
In Battlefield 3, the squad members can only spawn on the squad leader, while the squad leader can spawn on any squad member. This seems to be the right way to do it, as Kertz points out: “it keeps pace up without tons of spawns”. One of the (minor) problems in Bad Company 2 was that any squad member could spawn on any squad member, meaning, for instance, one player camping behind enemy lines could spawn 3 additional squad mates.
The new system resembles a lot like Battlefield 2, where squad mates could only spawn on the squad leader, while the squad leader had to spawn at the spawn point. on the flip side, this led to a lot of “squad hopping”, whereby a player who died would hop to a squad with a leader closest to the action, and spawn on him. Squad hopping was later fixed in a patch.


http://bf3blog.com/2011/06/battlefield- ... explained/


_________________
.

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2011, 21:28 
Cytuj  
ohh ,az mi sie smutno zrobilo jak nie ma spec -opsa


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

**

Posty: 261
Dołączył(a): 21.02.2010
Offline
PostNapisane: 27 cze 2011, 08:54 
Cytuj  
Pewnie będzie można grać reconem z jakimś automatem, czy nawet dorzucić red dota do snajperki i też będzie ok.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2011, 09:28 
Cytuj  
no ,ale mimo wszystko m4a1 z red dotem( i chyba tlumikiem) + c4 = win :D
pozatym reconi maja zazwyczaj ograniczenie do czterech sztuk na strone.
no i da sie zauwazyc powrot do korzeni , jesli chodzi o klasy.


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2011, 09:44 
Cytuj  
Jakich korzeni ? To już nawet w 1942 było 5 klas.

**

Posty: 261
Dołączył(a): 21.02.2010
Offline
PostNapisane: 27 cze 2011, 09:48 
Cytuj  
spec opsa nie będzie, recon zostaje.

@Dana
Chodzi mu chyba o to, że min. medyk nie będzie wymieszany z supportem, tylko jak w BF2 support oddzielnie (RKM+ammo packi) i med oddzielnie (ze zwyklym rifle)

edit: nie doczytałem, med teraz wymieszany z assaultem, ale imo to i tak krok w dobrą stronę.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2011, 09:54 
Cytuj  
To już mogli tego Assault przemianować na Medyka, co by nie było wątpliwości. Bo znowu będzie narzekanie że Assault Szturmuje zamiast leczyć.

Ciekawe kto dostanie granatnik ? Jeżeli Assault/Medyk to będzie tak samo jak z Support który napierdalał z rkmu zamiast healować.

**

Posty: 261
Dołączył(a): 21.02.2010
Offline
PostNapisane: 27 cze 2011, 09:57 
Cytuj  
Imo to będzie na zasadzie


Assault - 1 dodatek tuba/defibrylator, 2 dodatek celownik(może coś innego w stronę assaulta np. c4, a celownik w ogóle w innej grupie)/med kit


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2011, 10:01 
Cytuj  
Dlatego pytanie brzmi, po co zmienić coś co świetnie działało. Każda klasa w BF2 była używana, każda miała swoje plusy i minusy, każda nieco odmienny styl gry.

**

Posty: 261
Dołączył(a): 21.02.2010
Offline
PostNapisane: 27 cze 2011, 11:11 
Cytuj  
Dlatego pytanie brzmi, po co zmienić coś co świetnie działało. Każda klasa w BF2 była używana, każda miała swoje plusy i minusy, każda nieco odmienny styl gry.


Jeśli to będzie działało tak jak mi się wydaje to daje możliwość łączenia, np tuba+med kit, defibrylator + coś tam itp. W BF2 to było sztywno przydzielone z tego co pamiętam.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2011, 11:46 
Cytuj  
Na sztywno był przydzielony klasowy ekwipunek (apteczyki, defib, amunicja etc.) to prawda. Ale każda klasa miała jeszcze duży wybór różnorodnego uzbrojenia podstawowego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2011, 17:23 
Cytuj  
klasy bf2 ftw.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 09:40 
Cytuj  
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=60343

CHUJ WAM W OKO.

Cytuj:
„opracowanie modyfikacji byłoby zbyt dużym wyzwaniem”

Faktycznie. Racjonalny powód..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 09:54 
Cytuj  
Napisanie silnika tak, zeby dalo sie do tego pisac mody jest zadaniem samym w sobie. To jest racjonalny powod.

Poza tym, ktory battlefield mial mody? To nie jest Elder Scrolls zeby go rozszerzac modami, lol.


_________________
Nestor#1522

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 10:06 
Cytuj  
BF2 mial Star Wars mod. Ktos nawet ostatnio o nim wspominal ...

T.


_________________
Templair_@PSN

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 295  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.