Wczoraj poszliśmy w składzie:
- Suko (DNC)
- Tom (WAR)
- SAmo (BLM)
- Zet (WHM)
- Huck (NIN)
na
http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Ushumgal
super wysokie evasion, ale accuracy na NIN takie sobie (można było w miare spoko tankować na :Ni). Poniżej 50% (czy to przypadek?) zaczął walić mocne AoE.
Stagger (z WSów/job ability) powodował zwiększenie blue światła (odpowiedzialnego za dropy) - dodatkowo załadowałem jeszcze 3x Cobalt Cell (150% blue).
Zjechaliśmy mu do 50% - później zaczął nas ostro lać i mieliśmy wipe przy 46%.
Tak jak pisałem wcześniej - jak będziemy mieć stałą ekipę po abyssea to warto zdobywać te periapty i atmacite - dzięki nim można się zboostować tak jak na abyssea, a za chwilę (sierpień) coś czuję będzie dużo nowych ciekawych itemów na level 95 właśnie z voidwatcha (bo nie dodadzą tego do abyssea).
Aby odblokować kolejny "tier" voidwatchowych NMów trzeba zabić wszystkie z poprzedniego tieru w danej ścieżce (bastok / sandoria / windurst).
Przypominam chart:
W poniedziałek powtórka! (w większej ekipie i z dodatkowym full time WHMem - bo tankowanie i main healowanie jednocześnie to nie jest dobry pomysł
Tu do poczytania jeszcze:
http://www.bluegartr.com/threads/104509 ... ost4602485
http://www.bluegartr.com/threads/104509 ... ost4617290
http://www.bluegartr.com/threads/104509 ... ost4617589
http://www.bluegartr.com/threads/104509 ... ost4618955
http://www.bluegartr.com/threads/104509 ... ost4619289
http://www.bluegartr.com/threads/104471 ... 2011-05-09)?p=4586629&viewfull=1#post4586629
Atmacite:
Niestety jest troche wioska z tymi Atmacite - myślałem, że one dadzą boosta tak Atmy / Abyssite'y a tu się okazuje, że dodatkowe "enrichowanie" Atmacitów (wypadają z t3 i t4 mobów z voidwatch daje):
Belphoebe (T3 pixie) - Devotion:
lv 1 MND+1 Enmity-1
lv 2 MND+2 Enmity-2
lv 3 MND+3 Enmity-3
lv 4 MND+4 Enmity-4
lv 5 MND+5 Enmity-5 Sphere "Refresh"+1
Kholomodumo (T3 behe) - Persistence:
STR+1 Accuracy+1 Physical damage taken-1%
STR+2 Accuracy+1 Physical damage taken-1%
STR+3 Accuracy+1 Physical damage taken-1%
STR+4 Accuracy+2 Physical damage taken-2%
STR+5 Accuracy+2 Physical damage taken-2%
Hahava (T4 hahava - Eminence:
HP+1% STR+1 INT+1
HP+1% STR+1 INT+2
HP+1% STR+1 INT+3
HP+2% STR+2 INT+4
HP+2% STR+2 INT+5 "Double Attack+1%"
Murk-veined (T3 tonberry) - Onslaught:
DEX+1 AGI+1 Spell interruption rate down 2%
DEX+1 AGI+2 Spell interruption rate down 4%
DEX+1 AGI+3 Spell interruption rate down 6%
DEX+2 AGI+4 Spell interruption rate down 8%
DEX+3 AGI+5 Spell interruption rate down 10%
Moira (T3 malboro) - Incursion:
DEX+1 Attack+1 Ranged Attack+1
DEX+2 Attack+2 Ranged Attack+2
DEX+3 Attack+3 Ranged Attack+3
DEX+4 Attack+4 Ranged Attack+4
DEX+5 Attack+5 Ranged Attack+5
Celaeno (T4 celaeno) - Exhortation:
MP+1% CHR+1 Magic Accuracy+1
MP+1% CHR+2 Magic Accuracy+1
MP+2% CHR+3 Magic Accuracy+1
MP+2% CHR+4 Magic Accuracy+2
MP+3% CHR+5 Magic Accuracy+2 Sphere "Regen"+1
Lord Asag (T3 vampir) - Destruction:
MP+5 "Magic Atk. Bonus"+1 Enhances "Fast Cast" effect +1
MP+10 "Magic Atk. Bonus"+2 Enhances "Fast Cast" effect +1
MP+15 "Magic Atk. Bonus"+3 Enhances "Fast Cast" effect +1
MP+20 "Magic Atk. Bonus"+4 Enhances "Fast Cast" effect +1
MP+25 "Magic Atk. Bonus"+5 Enhances "Fast Cast" effect +1
Akupara (T3 aspi) - Temperence
DEF:+2 HP+5 DEX+1
DEF:+4 HP+10 DEX+1
DEF:+6 HP+15 DEX+1
DEF:+8 HP+20 DEX+2
DEF:+10 HP+25 DEX+2
Voidwrought (T4 iron giant) - Discipline:
HP+1% "Magic Def. Bonus"+1 "Save TP"+2
HP+1% "Magic Def. Bonus"+1 "Save TP"+4
HP+2% "Magic Def. Bonus"+2 "Save TP"+6
HP+2% "Magic Def. Bonus"+2 "Save TP"+8
HP+3% All attributes +1 "Magic Def. Bonus"+3 "Save TP"+10