Tak wracajac do tematu to majac postac prawie skonczona skorygowal bym to tak
Startujesz: Irekei Mage
Zdejmujesz po 5 punktow z: STR, DEX
Dodajesz umiejetnosc: Briliant Mind
Dodajesz umiejetnosc: Wizards Apperentice
Reszte punktow ladujesz w INT.
Rozwijajac podstac capujesz po kolei:
INT
CON
SPI
Gdy osiagniesz Cap w tych 3 za reszte punktow kupujesz INT runy.
Jesli chodzi o powers:
Daggers: ZERO
Warding: ZERO
Sorcery: ZERO (lub do 10 trainow ale o tym na koncu)
Shadowmastery: 120 minimum (ok 80 treningow)
Magebolt: ZERO
Shielding: MAX (40 treningow)
Blood Boil: ZERO
Shadowbolt: MAX (40 treningow)
Blindness: 12
Plague of Blindness: MAX (40 treningow)
Cloak of Shadows: MAX (40 treningow)
Hide: 36 (lub MAX - jak kto woli)
Sneak: 36 (lub MAX)
Steal Breath: MAX (40)
Shadow Touch: MAX (40)
Shadow Mantle: MAX (40)
Summon Darkspawn: 1
Astral Tether -----------> 0 trains=Auto GM'd (personal teleport to bind/ToL)
=> Passwall ----------------> 0 trains=Auto GM'd (self explainatory)
=> Lore of the Ancients --> 0 trains=Auto GM'd (item identify)
Blood Prophet:
Flamecaling: Ok 15 treningow w tym daje postaci na 50 lev z dobrym INT prawie 100% skila. Ja bym sugerowal maxowac to razem z shadowmastery.
=> Sooth the Flame ------> 0 trains=Auto GM instantly (removes fire DoTs)
=> River of Life: MAX (20)
Helujac sie w ofensive stance leczysz ok 500 punktow - praktycznie outhealujesz wiekszosc klass poza tymi czekajacymi na nerf
=> Flame Trance: ZERO
=> Blood Fire -------------> 20 trains=GM (your 3rd DoT)
=> Pass Through Fire ----> 1 train (nice fire resist buff)
Puntkty ktore Ci zostaja w tym template mozesz wladowac w:
- Kilka punktow w Sorcery jesli chcesz wczesniej dostac Recala
- Shadowmastery i FlameCaling - powyzej podanych w template wartosci mozna je doladowac coby miec max.
- Dagger lub Staff - jesli trafisz wyjatkowo dobry item (ale mozna rownie dobrze olac i po prostu szukac low skill dobrego daggera - wbrew pozorom kupic 35% dagger +150 attack nie jest trudno).
- Gdy warding osiagnie 40% ze wzrostu INT mozna 1 lub wiecej punktow wrzucic w roota.
- Ostatnie punkty mozna wladowac w dopakowanie fire resist lub slayer focus.
Co do slayera to 1 punkt w ten skill daje +2 sek duration czaru - moim zdaniem nie warto tym bardziej ze chroni przez stunem z czarow ale majac to na sobie w PvP jakis tank mnie mimo wszystko zestunowal (nie wiem czy tak ma byc czy akurat ten jego spell/styll jest bugged).
Plusy i minusy:
Max 2 DoTy tylko ale za to w tym template mozesz zmaxowac ich sile i trafialnosc. Nastawiajac sie na 3 DoT nie da rady napompowac na max Sorcery, shadowmastery i flame. Majac 2 da sie to zrobic spokojnie zwiekszajac do max ATT i dmg z tych speli.
Flame bazowo ma cos ok 80% do ktorego doklada sie punkty a Sorcery ok 50% - dlatego warto wybrac flame bo oszczedzasz 20 punktow skila w ten sposob. Poza tym flame ma wplyw na heala a ta postac leczy bardzo dobrze
Blind laduje sie tylko do wartosci wymaganej do rozwoju AE blind - czar moim zdaniem jest zajebisty.
Pet z tego co testowalem - unsless.
Znika jak sie hidniesz a assasin to jakby postac ktora uzywa hide
Do tego ma jak wszystkie pety in game TRAGICZNY follow. Zadaje nie najgorszy dmg ale anyway - Vs cloth class moze jakos zrekompensowac to ze sie nie mozna hidnac ale akurat casterzy maja roota ktorym go moga "wylaczyc".
Osobna sprawa jest to, ze uzywajac peta utrudnia sie zycie kolegom uzywajacym AE spelli - wala naszego peta tez.