sula napisał(a):
Na Gw2 na pewno rzucę okiem spora szansa ,że zakupię.
Mam jednak parę pytań:
-jest crafting i housing?
-w GW1 nie grałem ,wiem ,że GW2 ma być inne ,ale jak to jest . Jest seamless persisten world czy świat jest "poszatkowany"? Bo na filmikach widziałem ,że klikają na mapkę i teleportują się jakby do innej 'krainy'?
-czy ma być w item shop-ie cokolwiek oprócz kosmetycznych rzeczy i np. zwiększzenia pojemności banku? coś co wpływa na samą grę , walkę ,etc?
crafting:
http://www.arena.net/blog/andrew-mcleod ... ing-in-gw2
Kilku graczy może wydobywać surowiec z jednego miejsca - zdobędziesz węgiel z odpowiedniego miejsca. Dla Ciebie skała będzie wyglądała na zużyta, dla innego gracza ten surowiec jest dostępny. Nie ma czegoś takiego, że kradniesz surowce, kwiaty i inne pierdoły innym graczom. Wydobywać możesz wszystko. Natomiast jeżeli chodzi o wytwórstwo tutaj postać ograniczona jest do 2 działów. Przy czym jeżeli zdecydujesz się, że chcesz tworzyć na przykład pierścienie zamiast zbroi to ten cały progres i wszystkie schematy jakie zdobywasz nie marnują się. Możesz wrócić do wcześniej porzuconej profesji wytwórczej za odpowiednią opłatą. Jednak im większy level tej profesji masz i im więcej schematów, tym droższy jest powrót do takiej rozwiniętej już wcześniej profesji. Twórcy chcą również by gracze nie musieli tworzyć ton crapu by levelować daną profesję. Przedmioty tworzone by levelować mają być przydatne dla postaci gracza lub można będzie nimi handlować i wspomóc innych.
housing:
Każdy gracz ma swoją domową instancję w mieście rasy, do której należy. Może do niej zapraszać innych graczy. Instancja ta zmienia się w zależności od odpowiedzi jakich gracz udziela w czasie tworzenia postaci. Również akcje postaci zmieniają wygląd tej instancji. Na przykład jeżeli jakiś ważny NPC umrze to w tej instancji pojawi się nagrobek i inni NPC będą składać kwiaty. Instancja ludzi składa się z domu i innych budynków. Jest całkiem spora. Rasa asura będzie posiadać własne laboratorium w takiej właśnie instancji. Prawdziwego housingu jako takiego nie ma. Nie możesz sobie wyjść na pobliskie pole i wybudować domku. Gracz ma swoją instancję i tyle. Zawsze coś.
świat:
Świat gry jest ogromny. Świat jest persistent. Jeżeli chodzi o seamless to tutaj niestety muszę Cię zawieść, ale nie znam dokładnej informacji na ten temat. Przykro mi. Na pewno nie jest tak jak w "GW2" gdzie są HUBy i masa instancji. Gra zdecydowanie przypomina teraz prawdziwe MMORPG. Tfu. Ta gra jest prawdziwym MMORPG. Było coś o podziale świata na zony-mapy. Po takiej zonie można ponoć chodzić sporo czasu bez natrafiania na jakieś teleporty. Zon jest 25.
shop:
Twórcy nie chcą dawać do niego przedmiotów, które będą czynić graczy półbogami. Będzie podobny do tego z "GW". Najbardziej kontrowersyjnym przedmiotem jest według wielu kamień transmutacyjny. Bierzesz 2 przedmioty. Używasz kamienia. Z jednego przedmiotu bierzesz cechy z drugiego wygląd. Podoba Ci się jeden miecz i ma dupiate cechy. Masz też drugi miecz, który brzydko wygląda, ale ma full wypas statystyki. Z pierwszego miecza bierzesz wygląd, z drugiego cechy i po sprawie. Masz fajny item. Kamienie te będzie można również zdobyć w grze.
Wszystko pisałem z głowy także niekiedy mogłem się mylić. Chociaż wątpię. I sorry za błędy językowe. Co złego to nie ja.