Z ta ocena dynamiki to bym sie jeszcze wstrzymal bo z PoE to widzielismy tylko minutowe filmiki pokazujace poszczegolne skille itp... natomiast z D3 wyrezyserowane demka nastawione na efekciarstwo, w ktorych nie da sie zginac a od jednago skilla ginie 5 mobkow.
Zreszta... D1 bylo megawolne a gra sie nadal fajnie, TQ tez super szybki nie jest i gra sie fajnie, D2 jest dynamiczne (dla mnie) dopiero na Hellu gdy masz nastackowane FCR, IAS, szybkosc biegania, teleport itp...
Skill i taktyka > rozblyski na pol ekranu i tanie efekciarstwo ukryte pod terminem "dynamika".
IMHO combat w PoE wyglada calkiem spoko. Mogloby byc lepiej ale to gra robiona przez dokladnie 10 ludzi - nie wymagajmy cudow. za to klimat i grafika jest lata swietlne przed D3.
Itemizacja i skill system zapowiada sie conajmniej tak samo dobrze, jesli nie lepiej.
Ehhh... pogralbym.
Ofc no luck with beta key... :/
PS.
http://www.pathofexile.com/forum/view-t ... 207/page/6
Post kolesia o ksywce Rusell pokazuje przyklady itemizacji. Wyglada to poprostu swietnie. Dodatkowo mozna zobaczyc w akcji Feature o nazwie Forum Item Linking czyli linkowanie itemkow do posta bezposrednio z gry.
Polecam ponajezdzac sobie rowniez na sockety - taki sneek peak jak wyglada skill system w grze. Jak sie okazuje 10 osob portafilo stworzyc skill system co najmniej tak customizowalny jak w D3 - jest tu wszytko: laczenie skilli, augumentacja passivami i aktywnymi efektami jak split missiles itp..., rozne kolory socketow i gemow odpowiadajace roznym szkolom skilli i spelli oraz efektom, itd...