Nie gralem dawno, ale ostatnio sobie skorzystałem z 7dni za free i dostaje takiego maila
Konto Battle.net - reset hasła
Zresetowaliśmy hasło dla konta Battle.net powiązanego z tym adresem e-mail. By wybrać nowe hasło, kliknij następujący link i postępuj zgodnie z instrukcjami:
[linkzor]
Jeśli nie składałeś/aś żądania o zresetowanie hasła, jest możliwe, że do tego konta uzyskała dostęp osoba, która nie była do tego upoważniona. Jeśli po zalogowaniu się przy użyciu swojego nowego hasła zauważysz problemy ze swoim kontem Battle.net lub powiązanymi z nim grami, skontaktuj się z odpowiednim działem pomocy, by natychmiast uzyskać wsparcie:
http://eu.blizzard.com/support/article. ... leId=22455Pamiętaj, że Twoim obowiązkiem jest zachowanie poufności swoich danych logowania. Nie możesz dzielić się dostępem do konta z nikim, kto nie posiada na to wyraźnego zezwolenia na mocy Warunków Użytkowania Battle.net oraz Warunków Użytkowania gier, w które grasz.
BEZPIECZEŃSTWO KOMPUTERA I KONTA:
Naruszenie bezpieczeństwa konta może wystąpić, kiedy gracz dzieli się danymi logowania z nieupoważnionymi osobami trzecimi lub gra na komputerze zarażonym wirusem, trojanem lub keyloggerem. Jeżeli sądzisz, że do Twojego konta uzyskała dostęp nieupoważniona osoba, chcielibyśmy zasugerować zapoznanie się z poniższymi stronami, gdzie znajdziecie różne wskazówki dotyczące bezpieczeństwa (oraz informacje, jak odzyskacie przedmioty lub postacie z gry) przed ponownym zalogowaniem się do swojego konta:
- Lista punktów z informacjami o bezpieczeństwie:
http://eu.battle.net/security/checklist.html- Rodzaje kradzieży kont:
http://eu.battle.net/security/types.html- Bezpieczeństwo konta i komputera:
http://eu.blizzard.com/support/article. ... leId=19385- Co zrobić, jeśli bezpieczeństwo Twojego konta zostało naruszone:
http://eu.blizzard.com/support/article. ... leId=22455- FAQ dot. bezpieczeństwa i odzyskiwania konta:
http://us.blizzard.com/support/article/30791- Adres e-mail dla kwesti związanych z bezpieczeństwem:
http://eu.blizzard.com/support/article. ... leId=42957Zalecamy przypisanie do konta uwierzytelniacza Battle.net Authenticator, gdyż jest to najwyższy poziom zabezpieczeń, jaki obecnie oferujemy. Więcej informacji znajdziecie na stronie:
http://eu.blizzard.com/support/article. ... leId=30492.
Z dział płatności i usług dla kont można skontaktować się telefonicznie:
http://eu.blizzard.com/support/article. ... leId=23210.
Możesz także użyć, our support team can be reached via webform:
https://eu.blizzard.com/support/webform ... cale=pl_PLThank you,
English speaking customers: Please refer to the start of this mail
Für deutschsprachige Kunden: Bitte beachten Sie den zweiten Teil der Nachricht
Pour les clients français: Veuillez vous rendre à la troisième partie de ce message
Para los clientes españoles: Por favor vayan al cuarto apartado de este correo electrónico.
Русскоговорящие игроки: пожалуйста, прочтите последнее сообщение этого письма.
Account Name: [mojanazwa prawdziwa]
Account Action: 3 hour suspension and password reset
Reason for Action: In-Game Chat Policy Violation - Advertisement and Spamming
This account was suspended because a character on the account repeatedly abused World of Warcraft's in-game chat system. This abuse includes advertising third party services/websites and repeatedly spamming in-game chat channels. Abuse of this nature pollutes chat channels shared by all players and harms the game environment as a whole.
To prevent further harm to the game and the account you use, the account has been suspended for 3 hours and the password was reset. You do not need to reply to this email, as the account will automatically become available again once the 3-hour suspension period has ended. It may take up to one hour for our system to generate and send the new password. If you have not received a password within one hour of this message's delivery, please check your Spam, Junk, or Suspect Mail folders. If you are still unable to locate the email containing your new password, please contact us using the Blizzard customer service website:
https://eu.battle.net/support/ticket/submit or use the password recovery function on
https://eu.battle.net/account/support/p ... reset.html.
After logging in, if you notice any items, gold, or anything else missing from a character on this account, please submit an in-game petition stating what happened. A Game Master will contact you as soon as possible to help resolve the issue.
Account compromises are usually the result of the registered player of the account sharing his or her login information or playing on a computer that has a virus.
Please remember that it is your responsibility to keep your login information confidential. Any account that is registered to your name may not be shared with anyone except for one minor, of whom you are acting as a parent or guardian. You are also responsible for every use of your login information, whether authorized or not.
For additional security tips and information, please visit the following sites:
- Account Security:
http://eu.battle.net/en/security/- Unauthorized Account Access Policy:
http://eu.blizzard.com/support/article/22455If you are looking for an added layer of security, we currently offer the Blizzard Authenticator, an optional device that can help prevent unauthorized account access. For more information about how the Authenticator works or how to add one to a World of Warcraft account, please visit the Blizzard Authenticator FAQ at
http://eu.blizzard.com/support/article/36010.
Please be aware that if unauthorized access to this account continues after the recovery process is complete, it may lead to further action against the account. For more information, please review the World of Warcraft Terms of Use (
http://eu.blizzard.com/company/legal/index.html).
Regards,
Customer Services
Blizzard Entertainment Europe
http://eu.battle.net/wow/en/--------------------------------------------
Wygladaja na prawdziwe - zrodlo itp... Nie instaluje zadnych dziwnych programow, antivir/firewall caly czas up, w WoWa w ogole nie gram. Wtf:<