mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 16:35 
Cytuj  
Gameplay trailer: http://www.youtube.com/watch?v=mRQFru04XaU

Tyle wiem ze gra ma byc darmowa i premiera moze w tym roku. Ma byc pokazana na targach. Wyglada w miare fajnie, takie Fallen Earth tylko bardziej kolorowe. : ) Odbior trailera psuja troche rozowe shouldery tego kolezki co sie pojawia pare razy. :)

Spis features ze strony glownej http://grimlands.gamigo.com/
(pogrubienie moje)
Cytuj:
Dynamic gameworld
Flexible skill system
Comprehensive crafting system
Intelligent enemies
modifiable vehicles
Wide-ranging PvP features


ta.... juz to widze. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 16:47 
Cytuj  
Teren zrobiony fajnie (mocno przypomina FE), ale postaci poruszaja sie jakos tak koslawo troche...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 16:59 
Cytuj  
Postapokaliptyczne kaktusy w dupie.



PS. fix it ;[


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 17:48 
Cytuj  
postacie poruszaja sie jak zombie małpy. Ale w FE tez za dobrze to to nie wyglada.

epic winem dla mnie byloby mmo przypominajace klimatem i grafika stalkera. Mrok i zlo kuwa.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 17:52 
Cytuj  
TBH to mogliby wziac Stalkera jedynke, zrobic z tego co tam jest (niewycinajac nic - zostawic frakcje NPC, vendorow, random skrzynie z lootem i "questy") persistent world i wydac jako MMOFPS. Swiat gry jest wystarczalaco duzy na klikuset graczy naraz. Ja bym kupil Day1.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 17:57 
Cytuj  
http://stalker-online.su/ hmm
http://blog.stalker-online.co/
http://www.youtube.com/watch?v=A227RWpO ... r_embedded
lyknalbym. lol chyba nawet open beta jest :p

http://translate.google.com/translate?h ... -online.su

btw. w ktorums ze stalkerow byl coop?


_________________
.

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 08:04 
Cytuj  
W zadnym nie bylo Copa . 1,clear Sky , Pyrpec > wszystkie 100% SP

**
Avatar użytkownika

Posty: 359
Dołączył(a): 12.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 paź 2011, 12:28 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
TBH to mogliby wziac Stalkera jedynke, zrobic z tego co tam jest (niewycinajac nic - zostawic frakcje NPC, vendorow, random skrzynie z lootem i "questy") persistent world i wydac jako MMOFPS. Swiat gry jest wystarczalaco duzy na klikuset graczy naraz. Ja bym kupil Day1.

Odpada na starcie. Grales w SoC MP? Spread i recoil w vanilli jest tragiczny. Biorac pod uwage jak nie wiele poprawiony zostal w CS/CoP, to na taki grywalny na poziomie moda Oblivion Lost bym nie liczyl.


_________________
[ i rooted crap here ]


Posty: 10
Dołączył(a): 14.03.2012
Offline
PostNapisane: 15 mar 2012, 15:01 
Cytuj  
Ja jestem na tak, choć po gamigo można się wszystkiego spodziewać. Na razie shooter jest w cbt, ale jak wejdzie w otwarte testy to chętnie rzucę okiem.


___________________
Westeros - tutaj wszystko ma swoją cenę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 09:08 
Cytuj  
http://www.gram.pl/art_9grgHO6_Grimland ... iecie.html


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 11:56 
Cytuj  
W wywiadzie powiedzieli, ze bedzie skill-based. Z deka fail. Bo najpewniej bedzie to premiowac zapuszczanie botow zeby nam ladnie skilowały :roll:

No ale pozatym to moze byc fajne.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 277
Dołączył(a): 20.08.2011
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 12:15 
Cytuj  
Filmik wygląda beznadziejne za to co to mówią twórcy brzmi całkiem niezle.
Dla mnie skill-based to plus. Itemizacja głównie z craftingu też plus.

Największe anse mam do systemu mikropłatności. No i ciekawe czy gra kiedykolwiek wyjdzie - z tego co piszą - projekt rozpoczęty 7 lat temu, niby od dwóch lat mocno nad nim siedzą. Imho zdecydowanie za długo to trwa.


_________________
mark24 - inactive.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 12:17 
Cytuj  
Mówiąc o PvP naturalnym pytaniem pozostaje kwestia łączenia się graczy w zorganizowane grupy.

G.K.: Dla wykorzystania w pełni możliwości jakie oferuje Grimlands, zakładanie klanów będzie niezbędne. Dla zorganizowanych graczy dostępne będą takie opcje jak PCT - Player Controlled Town i PVP World Objective. Będą one w dynamiczny sposób wpływać zarówno na relacje między klanami, siłę oraz wpływy, jak i ekonomię gry.

Mógłbyś wyjaśnić na czym one będą polegać?

K.R.: PvP World Objective są to punkty rozłożone po całym obszarze świata, specjalne lokacje przeznaczone do zdobywania przez klany. W momencie przejęcia, na mapie pokazuje się obszar, który jest kontrolowany przez dany klan. W tej strefie wszyscy gracze należący do władającego tym terenem klanu mają dodatkowe perki i bonusy czy też pozyskują więcej surowców ze scavengingu.

G.K.: Natomiast PCT to ostatnie duże funkcjonujące miasta na obszarze dostępnym dla graczy, będące integralną częścią gameplayowej infrastruktury świata gry. Będą one zarządzane przez klany. Przejęcie kontroli nad taka lokacją nie będzie proste, wymagać będzie bowiem odpowiedniej ilości członków klanu, jak i zebrania przez nich znacznych zasobów surowców oraz pokonania członków klanu aktualnie władającego danym PCT. Miasta te oferować będą graczom ogromne możliwości. Będą oni mogli wykupywać własne apartamenty w budynkach mieszkalnych, trenować niektóre skille w miejscach takich jak Gym czy Library. Zyskają również otwarty dostęp do warsztatów samochodowych, areny czy Med Center. Dodatkowo wystarczająco potężne klany będą mogły rozbudowywać konkretne budynki w celu odblokowania nowych bonusów. Zarządzający klan będzie miał również wpływ na ceny u vendorów występujących na terenie miasta. PCT będą bardzo cennymi atutami w rekach zorganizowanych graczy, dzięki czemu walka o nie będzie bardzo emocjonująca.


_________________
.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 19:18 
Cytuj  
PvP World Objective są to punkty rozłożone po całym obszarze świata, specjalne lokacje przeznaczone do zdobywania przez klany. W momencie przejęcia, na mapie pokazuje się obszar, który jest kontrolowany przez dany klan. W tej strefie wszyscy gracze należący do władającego tym terenem klanu mają dodatkowe perki i bonusy czy też pozyskują więcej surowców ze scavengingu.

to jest kopia systemu z AO :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 19:56 
Cytuj  
heh, naprawde nie oczekuje innowacji (w sensie nie jest to konieczne by bylo ok), wielu ludzi osiagnelo sukces powielajac pomysl dodajac cos od siebie lub ulepszajac...

wrociles na stare smieci? ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2012, 16:17 
Cytuj  
Cytuj:
Hello,

You signed up for Grimlands with your gamigo account ....

Your account was just activated - you're all set to start playing!

Your username in the game is ....
If you haven't downloaded Grimlands yet, you can do so here: link


urra


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 2 cze 2012, 23:37 
Cytuj  
wlaczylem i wylaczylem, oczojebna grafa, jak na razie grac sie nie da imo.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 sie 2012, 10:25 
Cytuj  
Parę dni temu wyszedł nowy klient do Grimlands. Nieco lepiej to już wygląda ale mimo wszystko niestety jak dla mnie dalej tytuł nie jest grywalny. :/

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2013, 15:19 
Cytuj  
Cytuj:
Dear Community,

the intensified focus on publishing and distribution and reduction of high-risk development projects has been pushed further forward. With this in mind the decision has been made not to proceed with the development of the MMORPG, Grimlands. We are deeply saddened that this step had to be taken, as we would have loved to present you the world of Grimlands.

Your Grimlands Team

http://www.facebook.com/Grimlands
Było i się skończyło.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2013, 00:14 
Cytuj  
Cytuj:
Dear backers,

today we have to announce the early end of our KS campaign. However, while we were not able to get close to our funding goal, the campaign was a partial success: We have been contacted by several investors and are in active discussions to finish the game with them. This would not have been possible without this campaign and without your support! Of course we will keep you up to date on any development!

We want to say a big thank you for your trust and hope that we will see you again some time... in Grimlands!

Your Grimlands team

:wink:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.