Plutonka napisał(a):
Do postów wyżej: oczywiście, że w GW poza walką energia regeneruje się szybciej, tak jak w innych grach. Różnica polega na tym, że w GW mamy bardzo ograniczony energy pool (coś jak w WAR, tam to było podobne). W praktyce wygląda to tak, że rozwiązaniem nie jest jego stackowanie, a zadbanie o odpowiedni stosunek energy regenu do kosztu skilli.
Każdy caster za wyjątkiem ele ma energy pool w granicach 50 energy, a są spelle / rytuały kosztujące po 25. I to tu jest różnica, a nie w tym, czy po walce nam się energia regeneruje szybciej, czy nie. W miarę bezboleśnie można spamować spellami za 5 energy. Każdy droższy (nawet za 10 energy), prowadzi do nieuchronnego zaburzenia energy managementu i wymaga wprowadzenia do buildu skilla niwelującego ten efekt.
Energia regenerowała sie tak samo podczas walki, jak i poza walką.
Regen energii zależał od armora i broni, a że kazda klasa miała inne armory to były rozne regeny. War 2, Ranger 3, Casterzy 4, Wiekszosc klas miala energie w okolicach 40. Były staffy ktore dawały duzo energii, ale odbierały 2 regenu i były używane do chomikowania energii.