mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 9 sie 2011, 09:48 
Cytuj  
F2P sporo zmienił na + dzięki niemu Lotro odżyło, RoI zapowiada się ciekawie ( itemizacja ma być mocno urozmaicone, no i ciekawy jestem zmain W legendarnych itemach: może dojdzie nowy typ dla każdej klasy or Ogólne np: pierśienie ?) Szkoda tylko ,że większośc wpływów zagarnia WB, a na rozwój Lotro idzie max 20% (zapowiadali nowy teren pvp, teraz go niebędzie, więc widac ,że tak świetnie ze środkami na developerke nie jest) Mają dokść epickie bitwy + pare innych nowinek (tarcze jako kosmetyczne itemy, pety dla all...) W jedno dniowej becie za dużo nie pokazali co najwyżej można było pozwiedzać i nic pozatym. Ja osobiście wolalbym, żeby nic więcej nie ujawniali, wtedy od 27 września wszystko było by niespodzianką i mozna by sie poczuć jak dzieciak otwierający prezenty.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 9 sie 2011, 10:32 
Cytuj  
sula napisał(a):
[Ja przestałem grać bo nie podobał mi się kierunek rozwoju ( większy grind, teleportowanie do instancji , uproszczenie craftingu i słabe regiony ) , co jednak nie znaczy ,że gra jest zła bo nie jest. Po prostu już nie dla mnie chyba.


Mnie najbardziej denerwuje ciagle upraszczanie craftingu... kompletnie nie wiem po co.
Teleportowanie sie do instancji tez jest debilne, psuje klimat, ale ja za instancjami nie przepadam wiec jakos mocno mnie to nie boli.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 9 sie 2011, 11:05 
Cytuj  
Jest nadzieje na poprawę craftingu, unikalne recki na uber itemy tylko z rajdów oraz składniki do nich tez z tych rajdów (może dadza np: unikalne matsy do wydobycia tylko z okreslonych miejsc) Do tego dojdzie tier 7 + plota ,że coś robia z systemem gildi crafterskiej i trza zbierać rep itemy do niej na wszelki wypadek. Teleporty rozwally klimat tu się zgodzę, kiedys zebranie ekipy i przebicie sie pod cd czy uru zajmowało od 20 do 60 min. Z drugiej strony sam mam mniej czasu na grę i take uproszczenie no jest sporym udogodnieniem.(wiekszość ludzi nie szła na taki wypad , chyba ,że był hunt or kapitan do tp lub summona. Tak naprawdę to tylko kapitan robił za murzyna:P)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 sie 2011, 11:21 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Mnie najbardziej denerwuje ciagle upraszczanie craftingu... kompletnie nie wiem po co.
Teleportowanie sie do instancji tez jest debilne, psuje klimat, ale ja za instancjami nie przepadam wiec jakos mocno mnie to nie boli.


warhameron napisał(a):
Jest nadzieje na poprawę craftingu, unikalne recki na uber itemy tylko z rajdów oraz składniki do nich tez z tych rajdów (może dadza np: unikalne matsy do wydobycia tylko z okreslonych miejsc) Do tego dojdzie tier 7 + plota ,że coś robia z systemem gildi crafterskiej i trza zbierać rep itemy do niej na wszelki wypadek. Teleporty rozwally klimat tu się zgodzę, kiedys zebranie ekipy i przebicie sie pod cd czy uru zajmowało od 20 do 60 min. Z drugiej strony sam mam mniej czasu na grę i take uproszczenie no jest sporym udogodnieniem.

Nom nie wiem po co np. farming upraszczali? Nie mówiąc nawet o zielu fajkowym , fajny system krzyżowania odmian , prawie ,że osobną mini gre wzieli i wyrzucili do kosza...
Poza tym wcześnniejsze dużo zmiany np. wprowadzenia shardów do craftingu zamiast konkretnych składników (z nazwy) do konkretnych broni ,etc też zły imo pomysł.

Co do zmian craftu w Isengard , hmm się okaże ogólnie trochę mało wiadomo nt. zmian w Isen zważywszy ,że 1,5 miesiąca tylko zostało do release.

Co do teleportów to na początku też byłem zadowolony , łatwiej szybciej ,etc tylko po jakimś czasie zauważyłem ,że :
a) rozwala klimat
b) "wszyscy" siedzą w miastach w wyżej levelowych rejonach
c) to ,że szybciej można się dostać do instancji = więcej instancji można zrobić = Turbine to wie = jeden z powodów zwiększenia grindu, wszystkie te medaliony , marki ,etc i to jeszcze jakich kosmicznych ilości trzeba :/
d) ludzie mniej się przejmują tym jak grają , bo mniej "inwestują" jak do instancji idą , grają słabo i rage quity robią jak coś nie tak- nie tracą dużo bo mogą sobie od razu inna instancje znaleźć. Jak trzeba było podróżować to zmiana instancji wiązała się ze zmianą czasu = ludzie więcej mieli do stracenia = mniej osób się jak kretyni zachowywało.
Takie tylko wrażenie odniosłem , ale może jestem uprzedzony czy coś.

W każdym razie o ile jest to bardzo wygodne i przez ładnych parę miesięcy teleport mi się podobał , to później zauważyłem jak zły wpływ ma to na wiele innych aspektów gry i od tego czasu jestem przeciwnikiem.

Zresztą cała gra zrobiła się bardzo zorientowana na instancje ,ale nic kończę mendolić bo może sobie tylko racjonalizuje podjętą decyzje o skończeniu grania :P

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 9 sie 2011, 12:03 
Cytuj  
+Masz sporo racji. Ja osobiście na normalna instę z randomami nie łaże szkoda czasu(bo ktoś coś może pujśc nie tak).
+Idealnym rozwiązaniem było by przywrócenie konkretnych itemów z ubicia immiennego mobka jak w Soa+ pozostawienie alternatywy z shardami np 1 immieny item or 2-3 shardy przy crafcie. (To że te immienne zostaly wycofane to troche rozumiem, sam polowałem na skórę smoka co miał respa 6 godz w angmarze i nigdy mi sie nie udało jej dorwać -trza było minimum 3 osoby na niego. A że był farmiony przez gangi farmerów to inna sprawa :D ) Ale mogli rozwiązać to inaczej niż shardy, dając np 2-3 inne mobki z lootem podobnym /zamiennym (unikalna smocza łuska itp) + random respawn i mniejszy cooldown. Za czasów soa to ja głównie zbierałem matsy i crafciłem, satysfakcja z tego była ogromna (zwłaszcza ,że itemy craftowane były bardzo podobne do rajdowego loota, a nawet ciut lepsze)

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 9 sie 2011, 16:03 
Cytuj  
Na pewno RoI bedzie pierwszym dodatkiem w ktorym Turbine pokaze co zrobi dalej z Klimatem Srodziemia , w tym dodatku zaczynaja sie juz wojny , pierwsze kampanie wojenne , bitwa o brody na Isenie , potyczki z dunledingami , i tak do bitwy o rogaty grod , oby nie zawiedli i nie zrobili z tego skirmisha/dungeona gdzie bedzie 4npctow na krzyz + druzyna gracza vs 10mobow , Panie i Panowie Przeciez wojna sie zbliza !

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 9 sie 2011, 16:13 
Cytuj  
Pocieszny napisał(a):
Na pewno RoI bedzie pierwszym dodatkiem w ktorym Turbine pokaze co zrobi dalej z Klimatem Srodziemia , w tym dodatku zaczynaja sie juz wojny , pierwsze kampanie wojenne , bitwa o brody na Isenie , potyczki z dunledingami , i tak do bitwy o rogaty grod , oby nie zawiedli i nie zrobili z tego skirmisha/dungeona gdzie bedzie 4npctow na krzyz + druzyna gracza vs 10mobow , Panie i Panowie Przeciez wojna sie zbliza !


Na wielkie bitwny nie ma co liczyc, bo silnik tego nie wystrzyma... Pamietam kiedys eksperymenty z eventem, gdzie moby atakowaly Trestebridge. Serwer padal jak mucha.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 sie 2011, 16:51 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Na wielkie bitwny nie ma co liczyc, bo silnik tego nie wystrzyma... Pamietam kiedys eksperymenty z eventem, gdzie moby atakowaly Trestebridge. Serwer padal jak mucha.


LOTRO mialo (ma?) kiedys system zmniejszajacy ilosc detali do ilosci postaci wyswietlanych na ekranie. Krotko po premierze Turbine testowalo to mocno w czasie eventow w ND (Trestlebridge wlasnie, ale tez inwazja na Esteldin i duch zimy czy jakos tak). System niestety nie zadzialal :D

Co do przbijania sie do CD i Uru to IMO dobrzez zrobili, ze usuneli te elitki po drodze bo to bylo lekko przegiete :)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 sie 2011, 17:08 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
mrynar napisał(a):
Na wielkie bitwny nie ma co liczyc, bo silnik tego nie wystrzyma... Pamietam kiedys eksperymenty z eventem, gdzie moby atakowaly Trestebridge. Serwer padal jak mucha.


LOTRO mialo (ma?) kiedys system zmniejszajacy ilosc detali do ilosci postaci wyswietlanych na ekranie. Krotko po premierze Turbine testowalo to mocno w czasie eventow w ND (Trestlebridge wlasnie, ale tez inwazja na Esteldin i duch zimy czy jakos tak). System niestety nie zadzialal :D

Co do przbijania sie do CD i Uru to IMO dobrzez zrobili, ze usuneli te elitki po drodze bo to bylo lekko przegiete :)

Nom to fakt, na wielkie bitwy nie ma szans. To fakt ,że silnik sobie nie radzi jak za dużo osób na ekranie.

Co do Uru i CD się zgodzę , chociaż elity przecież dalej tam są same (no przynajmniej były chyba 2 miesiące temu?) z tym ,że teraz tam na piechote iść nie trzeba :/ chociaż lepiej było łatwiejsze dojście tam zrobić a nie teleport imo...
A co do przegiętego dojścia , to Cd i Uru to nic przy dojściu do Rift-a.
Same elite master :P

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 9 sie 2011, 17:23 
Cytuj  
Chyba ze beda wykorzystywac ten patent ktory wykorzystali w RoI przedstawiajac kilkaset modeli Dunledingow ktorzy zbieraja sie w obozach na wymarsz na wojne :

http://www.tentonhammer.com/node/101013

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2011, 17:54 
Cytuj  
Pocieszny napisał(a):
Chyba ze beda wykorzystywac ten patent ktory wykorzystali w RoI przedstawiajac kilkaset modeli Dunledingow ktorzy zbieraja sie w obozach na wymarsz na wojne :

http://www.tentonhammer.com/node/101013

Tylko, ze to są statyczne modele, a tu chodzi o wydolność servera a nie clienta.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 9 sie 2011, 18:09 
Cytuj  
z tego co wiem to sie poruszaja , tylko to modele 2D , ale aby zrobic gdzies takie tło , w oddali chodzi mi o cos w tym stylu aby to wygaldalo ze cos sie dzieje

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 10 sie 2011, 21:04 
Cytuj  
45k for the new 'Master of the Guild' tier of rep Zbierajcie rep itemki do gildi crafterskiej nowy lev dojdzie w roi.
Będą minimum 3 nowe instancje + rajd.
http://www.betacake.net/2011/08/lotro-r ... -beta.html

Poza obszarem na powierzchni ( troche wieksza mapa od mirkwooda ,mniejsza od morii). Dojda podziemia, kopalnie i jaskinie.

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 04:39 
Cytuj  
Beda na Bank kopalnie pod Isengardem ,juz kiedys Devsi o tym mowili , tylko ciekawe czy chodzilo im o Dungeony w kopalniach Isenu czy o taka podziemna kraine

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 08:09 
Cytuj  
Z tego co zrozumiałem, co jakiś tester pisał, że sa pod isen sieci jaskin kopalni, podziemi więc może to być duze.Wyglada na to ,że z powierzchni nie da się wejść do wieży więć jakis kompleks z instancjami pewnikiem będzie pod ziemią. Jeden region testowany obecnie ma 3 instancje, jesli w innych regionach dadzą tyle samo to będzie minimum 9 nowych instancji. Stawiam na 6 x 3 osobowe i 3 x 6 osobowe. Do tego mają być "epickie skirmishe", ale to pewnie jeszcze z 2-4 tygodnie zanim udostepnia cały nowy content testerom. Ktos chyba u nich pomyślał ,żeby testowac po kawałeczku zamiast od razu całość.

http://docholidaymmo.com/2011/08/10/new ... reenshots/

http://3.bp.blogspot.com/-ttB30zSElNg/T ... unland.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-4AiZ2lRtCag/T ... engard.jpg

Na mapce widac jakąś dziurę (szyby kopalni) .

http://www.youtube.com/watch?v=iOdG5tOl-qE

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 10:58 
Cytuj  
Jest szansa ,że Iengard to będzie niezły fail w tosunku do zapowiedzi.

Z jednej strony wiadomo ,że zmieniają system statów trochę , usuwają hard cap-y ze statów i chyba z block/parry/evade.

Z drugiej strony Isengard z przecieków do tej pory będzie duuużo mniej contentu oferował niż zapowiedziano.

Miały być 3 regiony ,a chyba okazuje się ,że będzie 1 lol.

"That's it. There are no other maps. The Gap of Rohan consists of Wulf's Cleft, Isendale and the Heahtfells on the first map. Dunland is the area above GoR, WC and Isendale. And Isengard is Isengard. All three new regions are on the one map. Its about the size of the North Downs, probably smaller. "

Prawdopodobnie po prostu "wchodząc" do południowego rejonu tej mapy "będzie zbliżenie" i włączy się mapa Gap of Rohan - przynajmniej ja to tak rozumiem "Gap of Rohan and Isengard+Nan Curunir currently have their own maps in Palantir, but the maps are incomplete (half drawing half dyanmic map look). " - tak jak to ma miejsce w Morii. Z tym ,że w Moria jest podzielona na 3 rejony z których z kolei każdy ma kilka mini rejonów , czyli łącznie dużo.(+ w skład MoM expansion ,wchodził jeszcze wypuszczony później rejon Lothlorien).
Tu jest jeden rejon podzielony na chyba 3 mini rejony + miasto.

http://www.betacake.net/2011/08/lotro-r ... -maps.html

Tu mapki. Pierwsza z tego co piszą obejmuje mapę całego dodatku.


Poza tym ponoć ma nie być żadnych nowych instancji w dodatku , z wyjątkiem jednego rajdu. Żadnych 3/6 osobowych normalnych instancji , tylko skalowalne instancje czyli GB/Annuminas i School/ Library dostaną kolejny upscale do 75 lvl.

http://forums.lotro.com/showthread.php? ... nfirmation

Co by się zgadzało z tym ,że 4 części z nowego seta zbroi będzie dostępny za nowe Superior 4 marks , a pozostałe 2 części z rajdu. (tzn. w rajdzie chyba będą dropić wszystkie 6 , ale jak ktoś nie chce rajdować to 4 z tych 6 może mieć nie stawiając stopy w rajdzie).
Nietrudno się domyślić ,że Superrior 4th marks będą dropić z upscalowanych do lvl 75 GB/Annu/Lib/School , tak jak superior 3rd marks dropiły z tych samych tylko na 65 lvl instancji.

Czyli grindzik starych instancji :/

http://www.lotro.com/gameinfo/devdiarie ... temization

Poza tym miał być nowy rejon do PvPM a nie będzie i niewiadomo kiedy on w ogóle będzie :/


Do release Isengardu zostało 5 tygodni. Devsi na temat wielu rzeczy nabrali wody w usta, NDA dalej obowiązuje wszytkich uczestnczących w becie.

Spora cześć community spodziewało się dużego dodatku - może nie wielkości Morii ,ale nie dużo mniejszego ,a na pewno znacznie większego od Mirkwood.

Z tego co widać o ile nie nastąpi jakieś duże zaskoczenie i niespodzianka , to gracze dostaną 1 rejon , który jest ponoć wielkości ND czyli mniej niż się spodziewano , choć mimo wszystko nice bo gra potrzebuje na gwałt nowych terenów.

Poza tym , grindzenie starych instancji i jeden nowy rajd.

Brak nowej mapy do PvPM , ale ponoć creepy dostaną item shop lol


Lubiłem grać w tą grę , spędziłem w niej ponad rok , to najdłuższe moje mmorpg poza UO i mam sentyment to śledzę mimo f2p, bo chodziły mi myśli po głowie czy by nie spróbować wrócić ,ale sobie daruję.

Jeżeli te "przecieki" okażą się zgodne ze stanem faktycznym to jakbym wydał 30-50 $ (w zależności od wersji) na dodatek to bym się wkurwił.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 11:20 
Cytuj  
sula napisał(a):
Jeżeli te "przecieki" okażą się zgodne ze stanem faktycznym to jakbym wydał 30-50 $ (w zależności od wersji) na dodatek to bym się wkurwił.


E tam, 30$ to nie sa wielkie pieniadze, nawet jak na polskie warunki.

Nie sadze zeby contentu bylo malo, bo gdzies trzeba bedzie wbic te 10 lvli, a ze cos tam dodadza trche pozniej to nawet dobrze. Nie bedzie cisnienia na szybkie granie.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 11:48 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
E tam, 30$ to nie sa wielkie pieniadze, nawet jak na polskie warunki.

Nie sadze zeby contentu bylo malo, bo gdzies trzeba bedzie wbic te 10 lvli, a ze cos tam dodadza trche pozniej to nawet dobrze. Nie bedzie cisnienia na szybkie granie.

Nie chodzi o ilość kasy.

Bardziej o to ,że miały być 3 rejony jest jeden. Żadnych nowych instancji poza jednym rajdem , który tak naprawdę to był zapowiadany jako anniversary rajd i miał być w kwietniu ,a koniec końców wrzucili go jako składową dodatku i wypuszczają we wrześniu.

Miała być nowa zona PvPM ,a nie ma i w dodatku zrobiło się cicho o niej żadnych wieści czy pracują nad nią.

Żadnych nowych instancji w dodatku pewnie po paru miesiącach dodadzą ,ale trochę fail robić płatny dodatek bez żadnych dungeonów.

Chodzi o to ,że zapowiedzi a rysująca się rzeczywistość wygląda drastycznie inaczej i że nie dostałbym tego za co zapłaciłem gdybym np. zamówił pre-ordera , a nie o to czy 30$ to dużo czy mało.

Questów ma być ilościowo sporo to fakt.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 12:37 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=FGEgnjpu9nY
O ile mi się wydaje, na targach lotro jest w języku niemieckim, a tu to tak jakby z bety(palantir server) bo do tej pory nie było przecieków w zakresie pvmp(poza patch notes)

O tym nic nie pisali, a wyglada na to ,że będa mega zmiany w pvmp.
Nowe blue sety z bonusami za (od 2 do 7) części seta. Nowa biżuteria + masa innym itemków do pvmp. W pip luda będzie posrana samymi zmianami w pvmp. Sam będę farmił renow jesli dostanę sensowny set itemy itp :D (żeby to wyrarmic trza z pół roku, zaczynając od zera)

Jeśli poprawią (musza)wydajność w etten, to 60-80% graczy od Roi może tam siedzieć, jest spora szansa na mega wypas w pvmp.

Co do rejonu Dunland, to fakt mialy być 3(nowe tereny) w sumie jest jeden.(ale jakby nie było są 3 mapki, 3 regiony). Grafika na screenach jest tragiczna, ale na filmikach wygląda dużo lepiej(a filmy w kiepskiej jakosći z tel) Ale sporo plotek jest na temat dużej ilości jaskiń, kopalni podziemi na całym nowym terenie(upchanie 400+ questów tylko na tak małej powierzchni ,chyba jest nierealne).

Co do nowych rajdów i instancji przyjeli model z DDO. Będa czestsze updejty do wykupienia za TP (jak 2 ostatnie skirmishe i 2 instancje 3 osobowe) Vipy beda mialy za free, reszta 1-3 dni później do wykupienia.

Sappience potwierdził ,że w tym roku beda jeszcze nowe instancje ( więc na bank to co miało byc w RoI po prostu podzielili ,aby wydoic tych co grają za free). Podobno lev up idzie powoli i przeciętnemu graczowi zajmie od 10 do 14 dni, do tego później farma złotych itenów z tych zeskalowanych , powiedzmy 2 tygodnie. Po 4-5 tygodniach wrzuca pierwsze instancje + nowy content. Możliwe ,że co miech beda wrzucac po 2 nowe insty 1 skirmish, a w grudniu będzie festiwal+ nowy rajd + nowa mapa pvmp. Takie są moje przewidywania. O nowym terenie i nowych klasach w pvmp od dawna sie mówiło(sami devsi, nie raz pisali ,że nad tym pracują), nawet był konkurs na nowa klase w pvmp(wygrał chyba tactical nuker>angmarian sorcerer ?). Turbine wie , że jak dadza dupy przed wyjściem swtor to stracą mase kliebtów ,którzy juz nie wrócą.

A płakac nad rozlanym mlekiem, bedziem po wyjściu RoI( ewentualnie)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 13:02 
Cytuj  
warhameron napisał(a):

Jeśli poprawią (musza)wydajność w etten, to 60-80% graczy od Roi może tam siedzieć, jest spora szansa na mega wypas w pvmp.


Bardzo mało prawdopodobne. Tu silnik Lotro po prostu nie daję rady. Pewnie jakimś sposobem ucisną więcej graczy , może podzielom ettens na jeszcze mniejsze "strefy", tak jak to zrobili po f2p gdy były problemy ,że po przejściu z jednej strefy do drugiej (niewidzialna granica) lagowało albo skille się pieprzyły.

W każdym razie na pewno będzie więcej trochę więcej ludzi mogło grać w ettens ,ale duża zmianę sytuacji nie ma co liczyć bo silnik Lotro po prostu nie wyrabia.

To był też jeden z powodów dla którego miała być druga mapa PvPM, żeby "rozłożyć" graczy na 2 mapy żeby więcej mogło się bawić w PvPM + z pewnością dostęp byłby sprzedawany do nich osobno.

Z tego o ile wiem to jest potwierdzone oficjalnie ,że drugiej mapy nie będzie z RoI.

Zmiany w PvPM będą to jasne , level cap o 10 podniesiony to nowe sety muszą być nie ma siły , tak samo nowy bling, tego się chyba wszyscy spodziewali.

Poza tym będzie ponoć item shop dla creep-ów , żadnych leaków jednak co w nim będzie , ale to nic dziwnego ,bo "updajty" sklepiku nie zawsze są w becie - czasem jest "niespodzianka" (tak jak ze store-only settingami na przykład).

Mam nadzieję ,że Lotro będzie jednak dobre ze względu na mój sentyment do tej gry, poza tym skoro spędziłem trochę czasu na szukaniu info o RoI to uznałem ,że mogę wkleić linki i zrobić opis - może ktoś nie czytał tych info jeszcze.

No nic ja jednak do Lotro nie wracam , mam nadzieję ,że będziecie się dorbrze bawić jednak skoro będziecie grać w RoI.


Edit: tu jest chyba jakaś wstępna lista zmian w virtues btw:
http://forums.lotro.com/showthread.php? ... ue-changes

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.