mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 203  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 12:38 
Cytuj  
Na wszystko trzeba patrzeć z przymrużeniem oka. To nie jest stricte fanboyowa produkcja a produkt osadzony :wink:


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 14:45 
Cytuj  
ChemicalRider napisał(a):

To, że każde mmo koncentruje się na PvE (bo z 80/85% graczy tylko tym się zajmuje)



Ale bullshit ,niby co jest takie zajebistego w raidowaniu każdego wieczoru po kilka godzin ,gdzie musisz mieć permision tak zwanego arcy nerda-Raid leara,zeby się wysrać albo zapalić?
I nie uważam ze w grach mmo nie da sie fajnego pvp zrobić ,wedle mojej opini to wlasnie guild wars idze w najlepszym kierunku by to pvp bylo dynamiczne i wymagało refleksu tak samo jak klepania zjebanych rotacji.Dodatkowo niewielka ilość umiejętności powinna wpłynąć na balans miedzy klasami ,gdzie w wowie z kazdym dodatkiem dodawali w chuj nowych umiejetnosci ,a teraz niektore klasy maja tak przestarzała mechanike ze sie do niczego nie nadaja.Własnie dzięki miekkim pipka nakurwiającym smoki devsi nawet nie probuja podnosić poziomu pvp.


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 15:07 
Cytuj  
Spyke napisał(a):
Własnie dzięki miekkim pipka nakurwiającym smoki devsi nawet nie probuja podnosić poziomu pvp.


niom... a żydokomuna wraz z masonerią rządzą Polską i ją rozkradają. Pozdrów Elvisa ode mnie...


_________________
Sathorn#2230

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 15:20 
Cytuj  
Spyke napisał(a):
Ale bullshit ,niby co jest takie zajebistego w raidowaniu każdego wieczoru po kilka godzin ,gdzie musisz mieć permision tak zwanego arcy nerda-Raid leara,zeby się wysrać albo zapalić?


PvE tez mozna zrobic ciekawsze niz "codzienne raidowanie".

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 17:28 
Cytuj  
Sathorn napisał(a):
Spyke napisał(a):
Własnie dzięki miekkim pipka nakurwiającym smoki devsi nawet nie probuja podnosić poziomu pvp.


niom... a żydokomuna wraz z masonerią rządzą Polską i ją rozkradają. Pozdrów Elvisa ode mnie...


Cos w tym jest, ze gry sa coraz prostrze i robione pod gusta 14-latkow.
Levelowanie ma byc szybkie i proste (open pvp i przeszkadzanie w questowaniu odpada, jakies trudniejsze questy tez), a endgame to instancje i zdobywanie swiecacych armorow. Do tego jakies instancjonowane pvp i mamy gotowy przepis na mmo XXI wieku.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 17:35 
Cytuj  
Ale takie gry najlepiej się sprzedają. Przynajmniej jedna :)


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:06 
Cytuj  
Ja zauwazyłem trend,przynajmniej w tych oczekiwanych produkcjac,że producenci przestaja powielać pomysły zastosowane w wowie.Zamiast tego skupiają się na tym co ludzi najbardziej wkurwia w grze blizzarda,co w moich oczach jest niezłym przepisem na produkcje ,która zepchnie wowa z tronu (Dla jednych dawno nie jest królem ,ale tutaj sie liczy opinia mass).Ogólnie wow jest bardzo solidna gra i sam porównuje (i pewnie bede porównywał) do każdej nowej produkcji co nie mniej widze tendencje devsów do coraz bardziej prostolinijnych i gównianych rozwiązań ,zwłaszcza w jebanym pvp o ktorym nie chce mi sie już pisać bo to nie ten temat.

W swotorze naprawde pve się ciekawie zapowiada,jednakoż dopóki end-game bedzie się opierał na raidach wymgających wiekszej ilości graczy to ja mam wyjebane.Jeśli zaś grupa 3-4 osboowa będzie miała fajnie zaprojektowany content z równie epickimi walkami ,jak i gearem tym raidowym, chętnie to sprawdze i znów pograł pve.


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:12 
Cytuj  
No zgadzam się. Z jednej strony zapowiedziane produkcję , każda z nich w jakiś taki czy inny sposób ma jakieś features odróżniające od WoW-a , to z drugiej strony prostota i ułatwiacze dalej są normą wręcz do przesady :/

No nic Swtor na pewno będzie solidnie dopracowaną grą a i feedbacku zbierają na pewno sporo - choć powielają dużo schematów z wow też :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:25 
Cytuj  
Spyke napisał(a):
W swotorze naprawde pve się ciekawie zapowiada,jednakoż dopóki end-game bedzie się opierał na raidach wymgających wiekszej ilości graczy to ja mam wyjebane.Jeśli zaś grupa 3-4 osboowa będzie miała fajnie zaprojektowany content z równie epickimi walkami ,jak i gearem tym raidowym, chętnie to sprawdze i znów pograł pve.

Nie wiem dokładnie bo nie śledzę ale z tego co wiem to znanego endgame typowego dla wow style gier nie będzie, a dlatego że bioware zapowiadało zawsze ze będzie cały czas rozwijać fabułę w grze co jest podstawą gameplay, jak to faktycznie będzie i czy się coś zmieniło nie mam pojęcia.
Nie wiem czy ostatnie info jakie czytałem o 2-3 lokacjach na miesiąc to prawda na dzień dzisiejszy.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:38 
Cytuj  
embe napisał(a):
Nie wiem dokładnie bo nie śledzę ale z tego co wiem to znanego endgame typowego dla wow style gier nie będzie, a dlatego że bioware zapowiadało zawsze ze będzie cały czas rozwijać fabułę w grze co jest podstawą gameplay, jak to faktycznie będzie i czy się coś zmieniło nie mam pojęcia.
Nie wiem czy ostatnie info jakie czytałem o 2-3 lokacjach na miesiąc to prawda na dzień dzisiejszy.


Wow mi skrzywił psychikę, kazdy raid kojarzymi sie 4-5 razy w tygoniu ,spotykaniem o ustalonej godzinie,z roznymi consumables itp ,nastepnie siedzenie jak debil prez 4-5 godzin i napierdalanie tekturowych smoków.Jeśli content byłby na 3-4 osoby ,to podobnie jak w przypadku aren.Mając numery telefonów 2-3 kumpli ,mozna sie umowić w każdej chwili i pograc to pve 1-2 godzine bez spiny .Ja nie wierze ze by jakas walka była ciekawa i emocjonujaca to musi być 8-16 osob ,rownie dobrze mozna zaprojektować to dla 3-4 gdzie wszystko moze być bardziej dynamiczne i wymagać dokładniejszego dogrania.


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:41 
Cytuj  
embe napisał(a):
Nie wiem czy ostatnie info jakie czytałem o 2-3 lokacjach na miesiąc to prawda na dzień dzisiejszy.

To najlepiej niech wytną część contentu by mieć zapas na kilka miechów. :)

W tej grze jest duży nacisk na story i te wszystkie głosy postaci. Wątpię by mogli wypuszczać content patche z szybkością karabinu maszynowego. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 19:20 
Cytuj  
Może mają już voice zrobiony, w koncu gdzieś te miliony $ musiały pójść :)
Jeśli będą dorzucać ze 2 4ppl dungeony + warfront + raid 8ppl co 2-3 miechy, to mi to pasuje. No i przede wszystkim żeby sprzęt z dungeonu był porównywalny z tym z raidów. No i dungeon do zrobienia w 0.5-1h, a nie pół dnia klepania trashu.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 19:23 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Może mają już voice zrobiony, w koncu gdzieś te miliony $ musiały pójść :)
Jeśli będą dorzucać ze 2 4ppl dungeony + warfront + raid 8ppl co 2-3 miechy, to mi to pasuje. No i przede wszystkim żeby sprzęt z dungeonu był porównywalny z tym z raidów. No i dungeon do zrobienia w 0.5-1h, a nie pół dnia klepania trashu.


Napisałeś dokładnie o tym co ja.Tego samego szukam ,jesli sie okaże,że swotor to ma to biere kurwa!


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

**

Posty: 247
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 19:32 
Cytuj  
2 strony wczesniej :
Spyke napisał(a):
Miałem sprawdzić tego SWOTORA ale skoro devsi kłada nacisk na pve to niech sie pierdolą .W wowa przestałem grać przez skrajnie gówniane pvp ,gdzie teamy posiadające fotm setupy rozpierdalaly bez problemu ludzi o podobnym poziomie skilla.


Hipokryta czy coś ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 19:40 
Cytuj  
mr.Henky napisał(a):
2 strony wczesniej :
Spyke napisał(a):
Miałem sprawdzić tego SWOTORA ale skoro devsi kłada nacisk na pve to niech sie pierdolą .W wowa przestałem grać przez skrajnie gówniane pvp ,gdzie teamy posiadające fotm setupy rozpierdalaly bez problemu ludzi o podobnym poziomie skilla.


Hipokryta czy coś ?


Dlatego czytam ten topic ,nie po to żeby hejować,ale dowiedzieć się wiecej o grze.I jak narazie dzieki paru osobą ,gra coraz to bardziej mnie zachęca oprócz pvp oczywisice....


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 19:42 
Cytuj  
wodny napisał(a):
embe napisał(a):
Nie wiem czy ostatnie info jakie czytałem o 2-3 lokacjach na miesiąc to prawda na dzień dzisiejszy.

To najlepiej niech wytną część contentu by mieć zapas na kilka miechów. :)

W tej grze jest duży nacisk na story i te wszystkie głosy postaci. Wątpię by mogli wypuszczać content patche z szybkością karabinu maszynowego. :)


Od zawsze było wiadomo że bioware stawia na fabułę i prowadzenie przez gracza własnej ścieżki ( kotor style ), nie ma pojęcia czy stać ich na dodawanie tej fabuły stabilnie w takiej ilości by zerwać ze schematem wow-style, zobaczymy.
Samo universum star wars to studnia bez dna, bioware wiemy że potrafi bawić się w rp, do tego gruba kasa i powinno być ok.

Co do tych plotek o setkach milionów na voice to weźcie poprawkę że rozpuszczali ją zwolnieni pracownicy po przejęciu mythic.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 19:54 
Cytuj  
embe napisał(a):
Co do tych plotek o setkach milionów na voice to weźcie poprawkę że rozpuszczali ją zwolnieni pracownicy po przejęciu mythic.

Plotki dotyczyły kosztów całości projektu SW:TOR, a ex pracownik nabijał się że mając tyle GB materiału devsi są dumni z voice - w domyśle że reszta gry jest wtórna i nie mają z czego być dumni. I trochę jest wtórna, pytanie w jakim kierunku pójdzie. Czy raid uber alles, czy raczej coś na kształt d&d i małe grupy.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 14:41 
Cytuj  
http://www.alterswtor.com/archives/767

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 08:42 
Cytuj  
Ciekawostka i jak sądzę fajny bajerek dodający zdecydowanie klimatu. W Wywiadzie dla THE-FORCE.EU Gabe Amatangelo mówi o tym, że we flashpointach w zależności od profki 'crafterkiej' będzie można znaleźć ukryte drzwi (archeologia) albo naprawić uszkodzonego droida (slicing) co pozwoli na alternatywne rozegranie tego insta. Dalej w wywiadzie trochę zmartwiło mnie to, że niestety craft nie będzie taką sztuką samą w sobie jak w SWG, tu nasze twory będą porównywalne z nagrodami z operacji ale dopiero jak rozłożymy jakiś 'operacyjny' loot i to też nie gwarantuje tej samej/wyższej jakości a daje szansę (o ile dobrze go zrozumiałem). Dobra informacja jest taka, że wraz z kolejnymi operacjami/lootem dochodzić będą kolejne rzeczy do robienia.


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 12:41 
Cytuj  
Jakiś tester podał przykładowy quest (i co mozemy zrobic) na innym forum:

Cytuj:
1. You acquire a quest. A worried father wants to find his daughter
*You accept it without questioning, and you get Light Side points.
*You demand a good reward, you get Dark Side points
*Later on, depending which side dominates more on your character, it can affect the quests you recieve and their outcome.
2. After talking to several people in the village, you get enough info about her location.
*You kill all the baddies and save the girl (+ Dark Side)
*You make a deal with the baddies and save the girl. (+ Light Side)
*You intimidate the baddies and save the girl.
*Whatever you pick, you find more info about their organization (chain quest)
3. After a short talk with the girl, you realize that her father is abusive towards her and does not wish to come back to him.
*Drag her by force and get your reward
>The quest ends, you get Dark Side points. The father gives you info about his friend which needs "people like you" to help his business. You follow the info and get to a quest hub.
*Help her escape
>While escorting the girl, her father caughts up with you with several
mercenaries and demands to hand her over.
-You refuse. You kill the baddies and gain Light Side points. The girl
mentions a village where her friend lives. It's a quest hub, but it's
different than the one her father would
-You accept. The man refuses to pay you for your attempted
betrayal
>Kill him. The girl won't trust you anymore and runs away. You find
location of the next quest hub while checking his corpse.
>Let him be. He gives you half of the coins he promised you and the
location of the next quest hub.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 203  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.