mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:39 
Cytuj  
Dziwi mnie tylko, ze to odbilo sie takim malym echem w mediach...

To jest przeciez rewolucja. Jak pierwszy raz o tym uslyszalem myslalem, ze bedzie to baza dla jakis lipnych indie gierek logicznych.
A tu... Sami widzimy co.

Jezeli nawet to nie wypali, to widać w tym przyszłość. Za 5-10 moze 15 lat mozliwe ze bedziemy uzywali tylko malego boxa do telewizora za 50dolcow i wyeliminuje to zupelnie piractwo.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:44 
Cytuj  
szpoks, ale to nadal jest strasznie drogie, przy takim dostepie, ceny za gry powinny byc o wiele nizsze. Tak wiem, jest pakiet na 80+ gier za 9,99$ na miech, ale tam sa same kartofle...


_________________
Nie mam pomyslu na signature

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 21:57 
Cytuj  
Pewnie dlatego, że zainteresowanie małe, to działa to jak należy.
Wyobrażacie sobie jakiej trzeba by infrastruktury, żeby móc obsłużyć jednoczesnie powiedzmy 10-15mln klientów ?

edit:
Cloud Gaming to przyszlosc. Nie bede z tym dyskutował.
Ale droga jaką podąża OnLive to imo ślepa uliczka.
Przyszłością będą gry które AI, fizyke, i całą inna logike będą miały odpalaną i liczoną w chmurze, a gracz będzie instalował tylko klienta który będzie tylko renderował grafike.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 764
Dołączył(a): 30.01.2008
Offline
PostNapisane: 24 sie 2011, 22:27 
Cytuj  
Coś niesamowitego btw. jakieś minimalne wymagania na tą aplikacje? Przecie to wysadzi wszystkie konsole i pcty w ciągu 2-3 lat bankowo.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 13:36 
Cytuj  
Jeśli chodzi o net to gdzieś czytałem, że w okolicach 3 mbit.
http://www.pl4fc.net/nowosc/54-Battlefield-3-na-OnLive
Chyba sobie przetestuje ten playpack $9.99 za miesiac.

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 16:08 
Cytuj  
Mam 10 i w strzelanki nie da się komfortowo grać. Co prawda się nie tnie, ale delay przy celowaniu to jakaś masakra. Albo trzeba mieć jeszcze szybszego neta, albo oni coś muszą poprawić.


_________________
...

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 21:31 
Cytuj  
No nie jestem przekonany. Przede wszystkim delay/ latency :/ No w strategiach i mniej dynamicznych single rpg to nie problem ,ale reszta nah..

Plus taki , że teoretycznie można by zajebistą fizykę zrobić, tylko z drugiej strony pytanie o koszty w przypadku gier z zajebistą fizyką i milionami graczy , może się okazać drogie w ch*j.

Poza tym nie jestem specjalnie chętny pomysłowi , możliwa by była wizja np. 2-3 takie serwisy mające monopol na gry. I nigdzie indziej nie zagrasz bo zwyczajnie nie będzie można gier kupić :/

Brak możliwości modwania , dedyków , totalna kontrola nad cenami ,etc
Zajebany do granic możliwości net jakby tak wszyscy zaczeli grać ,etc

Zajebiste dla biznesu , nie tak już jednoznacznie dla użytkownika.


Edit: ogólnie z tym trendem "chmurowym" to historia zatacza koło , pamięta ktoś filozofię Unix-ów? Serwer , a u użytkowników tylko terminale.


Ostatnio edytowano 25 sie 2011, 21:33 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 21:32 
Cytuj  
google takie z reklamami zrobi za darmo


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 21:34 
Cytuj  
pooma napisał(a):
google takie z reklamami zrobi za darmo

Powiem wprost pierdole granie z paskami reklam , wyskakującymi ads i koniecznością klikania "X" co jakiś czas podczas gry oraz ogólnie tego typu syfem.

Aha : i takie cloud granie , gdyby taki model wygrał do sytuacji = firma A oferująca gry B , granie tylko ze "skrzyneczką" od nich, innego sprzętu nie podepniesz - kontrola wszystkiego jak w Apple. Nie fajne :/

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 26 sie 2011, 13:32 
Cytuj  
Lawl jak szybki trzeba miec net do tego? Mam 80/80mbit i twierdza, ze za wolno jest oO ...

EDIT: 5mbit z tego co pisza :<. Ktos mial problem z polaczeniem? ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 26 sie 2011, 19:11 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
Dziwi mnie tylko, ze to odbilo sie takim malym echem w mediach...

To jest przeciez rewolucja. Jak pierwszy raz o tym uslyszalem myslalem, ze bedzie to baza dla jakis lipnych indie gierek logicznych.
A tu... Sami widzimy co.

Jezeli nawet to nie wypali, to widać w tym przyszłość. Za 5-10 moze 15 lat mozliwe ze bedziemy uzywali tylko malego boxa do telewizora za 50dolcow i wyeliminuje to zupelnie piractwo.


to proste , lobby konsol , nvidii , ati itp...

usluga ma miazdzacy potencjal ,ale nikt nie bedzie propagowal cloud gamingu kiedy w kolejce sa nowe zabaweczki dla tlustych amerykanskich chlopcow za pareset dolcow (psv vita , ps4 , xbox 720) , to tak jakbys wynalazl paliwo o 100 razy wiekszej wydajnosci spalania , wbrew pozorom nie przebilbys sie z tym

$$$$ :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2011, 19:27 
Cytuj  
Powiedzcie mi jakiego trzeba sprzetu zeby:
a) odpalić gre
b) na zywo nagrywać gameplay
c) kompresować tem gameplay w locie
d) wysyłać go do klienta
(zdaje się, że tak własnie działa OnLive ?)
A teraz pomnóżcie to razy 15mln.
A potem pomyślcie, czy to faktycznie jest takie przyszłościowe rozwiązanie.

Mnie się wydaje, że to co napisałem wyżej jest dużo bardziej prawdopodobne w przyszłości.
OnLive to IMO tylko połowiczne rozwiązanie.

Podsumowujac.
Jestem sceptyczne nastawiony co do sensu tego typu usług.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 26 sie 2011, 21:17 
Cytuj  
bo jestes "informatykiem " z wikipedii


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2011, 21:33 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
bo jestes "informatykiem " z wikipedii


To wyjasnij mi informatyku nie-z-wikipedii, jak to działa i jak to się będzie skalować przy dziesiatkach milionow graczy korzystajacych z uslugi jednoczesnie.
Bo jestem ciekaw.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 sie 2011, 21:35 
Cytuj  
sula napisał(a):
Poza tym nie jestem specjalnie chętny pomysłowi , możliwa by była wizja np. 2-3 takie serwisy mające monopol na gry. I nigdzie indziej nie zagrasz bo zwyczajnie nie będzie można gier kupić :/

Brak możliwości modwania , dedyków , totalna kontrola nad cenami ,etc
Zajebany do granic możliwości net jakby tak wszyscy zaczeli grać ,etc

Marzenie każdego wydawcy gier. Toteż w przyszłości całkiem możliwe :).

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2011, 11:12 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Aldatha napisał(a):
bo jestes "informatykiem " z wikipedii


To wyjasnij mi informatyku nie-z-wikipedii, jak to działa i jak to się będzie skalować przy dziesiatkach milionow graczy korzystajacych z uslugi jednoczesnie.
Bo jestem ciekaw.


Juz nawet nie samo skalowanie tylko oplacalnosc uslugi.

1. kompy musza stac blisko klientow zeby zapewnic niskie latency.
2. wiekszosc ludzi gra o tej samej porze np. jak wroci z pracy

skoro tak to prawdopodobnie na jednego kompa z centrum bedzie przypadal jeden klient, ew 2. Z pieniedzy uzyskanych z tego 1/2 klientow trzeba oplacic licencje gier+upgrade'y sprzetu+niggerow zajmujacych sie oprogramowaniem i tutaj rodzi sie pytanie czy to jest rzeczywiscie bardziej oplacalne niz kupienie samemu blaszaka, gier i pominiecie w oplatach nigerow.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 27 sie 2011, 11:24 
Cytuj  
Wy myslice, ze tam stoja PCciki takie jak macie pod biurkiem?:<


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2011, 11:42 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
Wy myslice, ze tam stoja PCciki takie jak macie pod biurkiem?:<

OCzywiscie ze nie.
Ale nie mysl, ze gry na onlive maja obnizone ustawienia grafiki i mala rozdzielczosc, dla jaj.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 764
Dołączył(a): 30.01.2008
Offline
PostNapisane: 27 sie 2011, 11:44 
Cytuj  
Eshim napisał(a):
iniside napisał(a):
Aldatha napisał(a):
bo jestes "informatykiem " z wikipedii


To wyjasnij mi informatyku nie-z-wikipedii, jak to działa i jak to się będzie skalować przy dziesiatkach milionow graczy korzystajacych z uslugi jednoczesnie.
Bo jestem ciekaw.


Juz nawet nie samo skalowanie tylko oplacalnosc uslugi.

1. kompy musza stac blisko klientow zeby zapewnic niskie latency.
2. wiekszosc ludzi gra o tej samej porze np. jak wroci z pracy

skoro tak to prawdopodobnie na jednego kompa z centrum bedzie przypadal jeden klient, ew 2. Z pieniedzy uzyskanych z tego 1/2 klientow trzeba oplacic licencje gier+upgrade'y sprzetu+niggerow zajmujacych sie oprogramowaniem i tutaj rodzi sie pytanie czy to jest rzeczywiscie bardziej oplacalne niz kupienie samemu blaszaka, gier i pominiecie w oplatach nigerow.


biorąc pod uwagę fakt że żeby grać jako tako trzeba upgrade kompa robić raz na rok ,wydajac powiedzmy 1000zł (nie licząc wydatków na gier) to Onlive jest bardziej opłacany, dochodzi jeszcze mobilność (możesz odpalić swoje konto na każdym kompie na świecie ,mieć save'y jakieś achiev'y i inne gówna) THIS IS THE FUTURE!

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2011, 11:47 
Cytuj  
Wez poprawke na cena sprzetu/zarobki na zachodzie.

Zobaczymy, jak będzie się opłacać prowadzenie tego interesu, przy dużym zainteresowaniu. Chyba że.. Oni liczą, że zainteresowanie nigdy nie będzie zbyt duże ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.