mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 12:38 
 
raggnarok napisał(a):
Ja pierdole, wiedzieliscie, ze w S. bedzie automatyczna regeneracja zdrowia? Kurwa, mam nadzieje, ze wyjdzie w 1ym dniu mod, ktory to zliwiduje. Co za jebane tepaki, dodac cos takiego do gry rpg, rofl...

ah gdzie te czasy kiedy postać leczyła się kilkugodzinnym odpoczynkiem!

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 12:48 
 
Ta, bo nacisniecie [T, Enter] jest bardziej hardcore i klimatyczne, niz dalsza przechadzka, podczas ktorej regeneruje sie zdrowie..


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 12:52 
 
Juz sie troche uspokoilem :P W walce faktycznie ma byc wylaczony regen, a poza ma byc mocno oganiczony...

*

Posty: 125
Dołączył(a): 5.02.2011
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 11:47 
 
kolejna perelka, pancerz i wszelkiego rodzaju narzedzia mordu beda NIEZNISZCZALNE. :o

co nastepne ?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 11:50 
 
Co za różnica? W poprzednich czesciach to tylko wkurwialo a gry nie utrudnialo wcale. Cos jak ten regen.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 11:51 
 
Ograłem morrowinda kilka razy, Obliviona ledwie tknąłem. Dla mnie, good call jeżeli chodzi o nie niszczącą się zbroję/armor. Tylko wkurzało.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 14:08 
 
bylo zajebiste bo mozna bylo trenowac armor repair :(
coz...gimgowna by sie poryczaly i nie bedzie $$$


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 14:33 
 
Pierdolisz Alda. Naprawianie ekwipunku bylo tylko irytujace. Bashowanie kazdej zmiany jest naprawde glupie, bo niektore z nich sa jednak sensowne. No, ale narzekanie jakie to gry sa plytkie jest dzis trendy, nawet jesli nie ma do tego podstaw...

Anyway, duzo nowego info z PAX:


Toney asked: Will there be Daedric Shrine quests?
This question opened a can of worms. Matt said that they have intentionally avoided confirming or denying this. He said that they have NOT really talked about it yet. Since the press demo we played had an Easter Egg of a Daedric reference in it, he sighed and said that since we were aware and asked him on the spot, he’ll go ahead and tell us: YES! There is involvement with “The Prince” and challenges along the way that should satisfy the Daedric fans.

xBUMMx wanted: Clarification on the hand-to-hand matter, lethal or not?
Murder Death Kill, people aren’t just getting knocked out by fists, you can beat them to death in this one.

Ploppy asked about armor degradation being a possibility or gone for good…
Matt said it is a POSSIBILITY, but not a probability. The focus in this area is on Smithing as a skill. You’ll be able to modify items. I’ll elaborate on Smithing soon*

Matt had 2 good questions:
When given the opportunity, will we be given the chance to turn down being the Guildmaster?
The answer is No.
Will being Guildmaster be more rewarding than in Oblivion?
Yes, previously you were done with an area of play once you become a Guildmaster, but in Skyrim you will be able to continue with specific guild gameplay after becoming the head of a guild.

Corby asked: Will dragons be able to utilize every shout that the player can?
Short answer: No. Long answer: The shouts are the language of the dragons. Many dragons for many years have used many different shouts. It is possible to assume that every shout has been used in the past by a dragon, however during the game, the dragons only use certain shouts that make sense for the situations. They are incredibly intelligent AI creatures that use what is appropriate. Some shouts don’t make sense for dragons to use in this game and won’t be used. WE get to learn and use them though. Not all of the shouts are released yet, they are keeping some secret for now…

Brett asked: Can you summon more than ONE creature (at once) with Conjuration?
Conjuration has it’s own skill tree. You start off only able to summon ONE. Eventually you WILL be able summon up to TWO Atronachs or Reanimated Zombies though.

Khalid asked: Where can we safely store our loot?
In our personal houses.

The General asked: Can we dye our armor or clothing?
The answer: No.

Luke asked: Does Skyrim boast an array of underwater content… Also, how many species of underwater critters are there?
Yes, you will be able to explore and interact with an underwater environment. There are “fish and stuff” you can find. There are ingredients to collect and although the underwater section is a small part of the game, you can knock your self out exploring if you like. Matt likes the barnacles.

Ray Johnson, you want to know about the pickpocketing skill? Prepare yourself because I took care of you and I expect your mind to be blown…

The entire pickpocketing skill tree list (Seriously):

Light Fingers (0/5)
Pickpocketing bonus of 20% – Item weight and value reduce pickpocketing odds…
Night Thief
Pickpocketing sleeping people almost always works…
Poisoned
Place poisons in other people’s pockets silently to harm or kill…
Cutpurse
Pickpocketing gold is 50% easier…
Extra Pockets
Carrying capacity is increased by 100…
Keymaster
Pickpocketing keys always works…
Misdirections
You can pickpocket equipped weapons…
Perfect Touch
You can pickpocket equipped items…

Steve asked: From what we’ve seen, dragons behave like animals, but will they use tactics and strategy with the terrain and dragon shouts?
Short: Yes.
Long: Dragons ARE an intelligent race. They provide a nice challenge to the player and it is rewarding to successfully kill them. Dragons use the shouts that suit them and interact with (and are affected by) the situations and environments they are in at the time.

Hey “ThatNeonSquirrel” (SQUIRREL!!)… Can we enchant arrows?
You can enchant bows, which affect the arrows shot from them, so even though you can’t enchant the individual arrows, you should have the enchanted range attack that most people want. I hope that’s ok. Pete and the Bethesda team are sorry they can’t respond to everything, it’s crunch time for them.

Jadis232 asked if we can use finisher moves wielding MAGIC like we can with melee weapons…
No, we don’t have special magic finisher moves, but you can combo using magic to deal damage and finishing with a weapon.

*Smithing elaboration: Caleb, you’re getting the entire Smithing skill tree:

Steel Smithing
Create Steel armor and weapons at forges. Improve by double.
Arcane Blacksmith
Improve magical weapons and armor.
Dwarven Smithing
Create Dwarven armor and weapons at forges. Improve by double.
Elven Smithing
Create Elven armor and weapons at forges. Improve by double.
Orcish Smithing
Create Orcish armor and weapons at forges. Improve by double.
Advanced Armors
Create scaled and plate armor at forges. Improve by double.
Glass Smithing
Create glass armor and weapons at forges. Improve by double.
Daedric Smithing
Create Daedric armor and weapons at forges. Improve by double.
Ebony Smithing
Create Ebony armor and weapons at forges. Improve by double.
Dragon Smithing
Create Dragon armor and weapons at forges. Improve by double.
You can collect dragon bone and other parts to make really powerful armor and weapons using this skill, it sounds amazing. Matt was pumped about it and I trust his judgment.

Rexx, the team does not have plans to release a Skyrim soundtrack, however I told them “Rexx will buy one if you release it,” not to mention many other people that will buy it. It should be easy to put together some music and upload it to iTunes AT LEAST, so I asked them to. The guys were extremely polite and said they would consider it. Cross your fingers!

Sarah Donner, come with me if you want to… know the answer to your questions…
Applying upgrades, as in smithing weapons and armor to be improved will not change the appearance. Enchanting them will make them glow but you’re not looking at customization of appearance.

Why did they remove spell-making?
Because… The team worked really hard on creating unique spells. The magic system has been completely revamped and MUCH improved. They want us to focus on our immersion into the world of Skyrim. Matt is confident that you will have a great time using magic in this game.

Mike, your question about marriage ended up yielding some fantastic feedback!
There are hundreds of people that you CAN marry, if they want to marry you. They can become your companion. Having a companion offers awesome perks. Your wife can fight by your side, helping you attack or defend. She can carry stuff for you increasing your inventory capacity. She can cook for you once a day increasing your health. There are many “Lovers’ bonuses” available. Possibly the BEST thing: you can delegate tasks and send your followers to do things for you, such as attack, collect food, buy weapons, and more… Unfortunately for you there are no “brown-chicken brown-cow” relationship animations.

How about being able to use portable bedrolls to sleep in the wilderness?
You can sleep in the woods but there are no portable bedrolls. Part of the game’s experience is finding a bed to get fully rested. Sleeping like a camping trip is possible, but it will yield less benefits compared to sleeping at home and/or in bed. Possibly with your in-game spouse?


Drzewko dla kieszonkowca zacne, na pewno w nie zainwestuje :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 14:35 
 
No tak, byl feature dzieki ktoremu mozna bylo koksowac skill, ktory byl tylko do tego ficzura.

Zawsze mozesz byc klimatyczny i sprzedawac zbroje po 10h grania i kupowac nowa, bo sie zuzyla. I pic potiony co jakis czas, zeby sie nie odwodnic..

Naprawa magicznych broni w elder scrolls to zawsze byl mega hassle, a wiekszosc z nich wcale nie miala takiego powera. Nie mowie juz ze bronie maja charge, a zjechac 100 charge z miecza to zaden problem. Trzeba bylo biegac z dwoma, jak wiedzmin, jeden na wszystko, a drugi na duchy bo nie boja sie zelaza..


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 14:39 
 
ja lubilem koksac naprawe armorkow :(


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 14:44 
 
Bardziej mnie martwi to, ze gra na X Klock ma byc na 1 płycie DVD. Co oni chcą tam upchać?? Rage jest chyba na płytach o ile mnie pamięć nie myli. Deus Ex jest chyba na 1 DVD ale to zamknięty świat przecież...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 14:48 
 
Cytuj:
Bashowanie kazdej zmiany jest naprawde glupie, bo niektore z nich sa jednak sensowne.

Spoko, przy Oblivionie niektórzy narzekali, że wprowadzono opcję quick travel. Że niby dla casuali i takie tam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 14:57 
 
Poki jest to OPCJA, to jest git. Nikt ci nie kaze jej uzywac.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 16:34 
 
zaboleq napisał(a):
Bardziej mnie martwi to, ze gra na X Klock ma byc na 1 płycie DVD. Co oni chcą tam upchać?? Rage jest chyba na płytach o ile mnie pamięć nie myli. Deus Ex jest chyba na 1 DVD ale to zamknięty świat przecież...


Morrowind zajmowal niecale 700MB. Da sie. :) Jak sie chce.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 18:52 
 
Kabraxis napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Bardziej mnie martwi to, ze gra na X Klock ma byc na 1 płycie DVD. Co oni chcą tam upchać?? Rage jest chyba na płytach o ile mnie pamięć nie myli. Deus Ex jest chyba na 1 DVD ale to zamknięty świat przecież...


Morrowind zajmowal niecale 700MB. Da sie. :) Jak sie chce.

To bylo w czasach kiedy tekstury zajmowaly po pare kilobajtow a voice overy w zasadzie nie istniały.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 18:56 
 
twoja stara zajmuje pare kilobajtow

w morrowind byl pelny soczysty voiceover na kazdym kroku


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 19:02 
 
Aldatha napisał(a):

w morrowind byl pelny soczysty voiceover na kazdym kroku


Nie prawda.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 19:20 
 
Aldatha napisał(a):
twoja stara zajmuje pare kilobajtow

w morrowind byl pelny soczysty voiceover na kazdym kroku

Ano. To lepiej nizby pare gigabajtów.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 125
Dołączył(a): 5.02.2011
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 22:20 
 
tiomor napisał(a):
Co za różnica? W poprzednich czesciach to tylko wkurwialo a gry nie utrudnialo wcale. Cos jak ten regen.

Aldatha napisał(a):
bylo zajebiste bo mozna bylo trenowac armor repair :(
coz...gimgowna by sie poryczaly i nie bedzie $$$

Nestor napisał(a):
No tak, byl feature dzieki ktoremu mozna bylo koksowac skill, ktory byl tylko do tego ficzura.

Zawsze mozesz byc klimatyczny i sprzedawac zbroje po 10h grania i kupowac nowa, bo sie zuzyla. I pic potiony co jakis czas, zeby sie nie odwodnic..

Naprawa magicznych broni w elder scrolls to zawsze byl mega hassle, a wiekszosc z nich wcale nie miala takiego powera. Nie mowie juz ze bronie maja charge, a zjechac 100 charge z miecza to zaden problem. Trzeba bylo biegac z dwoma, jak wiedzmin, jeden na wszystko, a drugi na duchy bo nie boja sie zelaza..


pal licho samodzielne naprawianie sprzetu, ktore faktycznie moglo byc irytujace, co do koksania skilla, swietnie sie na tym maksowalo STR, ale i bez tego mozna by sie bylo obejsc.

ale dzieki niezniszczalnemu ekwipunkowi, tracimy dosc ciekawy aspekt combatu. jak cos bylo zbyt potezne, opancerzone jak czolg czy machalo bronia ktora przy trafieniu zabierala nam 1/2 HP to co robilismy ? najpierw niszczylismy jego zbroje/bron, pozniej juz packa na muchy mozna sobie bylo z nim poradzic.

kolejny element jaki tracimy, to planowanie kazdej heroicznej wyprawy do walki ze zlem, pojdziesz w uszkodzonym sprzecie, to po srodku podziemi okaze sie ze jestes na golasa i trzeba sie ewakuowac bo srednio sprytny goblin, czy najbardziej prymitywna pulapka, moze sie okazac ostatnia rzecza jaka widziala na sza postac przed wczytaniem save'a :P

obejde sie bez samodzielnego klepania mlotkiem zeby sobie sprzet naprawic, ale niech chociaz kowale w miastach/wioskach naprawiaja.

jak bedziemy tak splycac gry to w TES VI dostaniemy auto combat, a w TES VII wytna calkowicie pasek HP i uczynia juz nie tylko ekwipunek niezniszczalnym, ale i nasza postac. ja wiem ze czasy sie zmieniaja, ze wszystko ma byc bardziej przystepne, ale to jest RPG.... raczej bylo bo coraz bardziej zaczyna to przypominac tepego slashera, bo kto by sobie psul rozgrywke pilnowaniem dziesiatek cyfr statystyk....

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2011, 15:18 
 
BEST TRAILER IMO

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 39  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.