raggnarok napisał(a):
Birthfail napisał(a):
Większość graczy i tak pewnie będzie grała czarodziejem/czarodziejką bo będzie to najlepsza klasa do farmienia rl monies . teleport ftw
Teleport ma teraz cooldown, chyba 7s, takze troche nerfenli Sorcka
Dokladnie
16 sekund w momencie odblokowania skilla. !00% pewnosci - widzielem screena z skill UI z podswietlonym TP na najnowszym patchu - CD = 16 sekund na poczatku. Liczba w tooltipie jest na zielono wiec zmienia sie wraz ze skalowaniem skilla, czyli wraz z lvlem postaci. Na max lvlu bedzie wiecej lub mniej (nie wiem poprostu w ktorea strone pojdzie - przypuszczam ze mniej).
Alabastrowa runa powoduje efekt opoznienia odpalenia cooldownu po cascie TP wiec mozna zchainowac pare TP pod rzad jak sie uda ale tylko z ta runa wlozona.
Co do podejscia Blizzarda do modow ta tak.... "stary" Blizzard moze nie popieral ale tez nie zabranial jesli ktos sie chcial sie w to bawic.
"Nowy" Blizzard i nie popiera i dodatkowo zabrania poprzez zrobienie gry online-only. Tyle w tym temacie. Dla mnie to wada. I to duza. Mam wiele gier do ktorych wracam po roku-dwoch bo wyszly zajebiste mody (atm np. Dragon Age 1 z moden Quests And Legends ktory rozszerza gre tak gdzies ze 2-3 razy... i to z glowa a nie "na sile"). Do D3 niestety nie wyjda.
Patrzcie na to jak chcecie ale dla mnie mody to jeden z argumentow za tym zeby grac dalej na PC a nie np. latwo i przyjemnie na konsolkach. Inny to ulubione gatunki gier ale to juz temat na osobny post.
Inna sprawa to to ze tym poprostu trzeba lubiec sie tym (modami) bawic... odpalenie i konfiguracja Morrowinda z 150 modami (podawalem gdzies tutaj na forum spis moich modow wrzuconych do Morka) czy FCOMa do Obliviona nie jest latwa ale nie powiem... daje satysfakcje... Ale tak jak pisze - trzeba to lubiec.
No i przez te wszytkie lata spedzone z modami i zabawie z nimi nauczylem sie jednego..... jekby dobra gra nie byla to i tak dopiero wierzcholek gory lodowej.... bo devsi sa leniwi.
najlepsze mody powstaja do najlepszych i najpopularniejszych gier.
Naprawde uwazam ze zabicie moderskiego community serii Diablo i sprowadzenie go do ewentualnego crackowania i stawiania pirackich serwerow jest po prostu zle. Pewnie nie wplynie to na jakosc gry samej w sobie ale na jej zywotnosc dla graczy takich jak ja - z pewnoscia tak.