NERD KING napisał(a):
ostatnio w moim kindlu bateria dziala coraz krocej, na dzien dzisiejszy pada po ~250 stronach przy wylaczonym wifi / 3g.
Chcialem napisac do amazona i zapytac o ewentualna wymiane, ale do mojego konta nie ma podpietej informacji o zakupie urzadzenia (byl kupiony z innego konta).
Da sie cos z tym zrobic?
ważne jest tylko abyś miał tego kindla na liście 'registered kindles' swojego konta z którego kupujesz książki, nie ważne z jakiego było kupowane urządzenie. jestem teraz w trakcie akcji wymiany gwarancyjnej (padła mi połowa wyświetlacza, na 99% z mojej winy) i też mam urządzenie kupione z czyjegoś konta, w dodatku przywiezione z US&A w bagażu podręcznym znajomego.
w 'contact us' wybierz powód 'my kindle is damaged' i opcję czata (oddzwaniania do polski nie mają), przez mejla nie da udało mi się tego załatwić. jak już hindusom z supportu wyjaśnisz co i jak to pewnie wystawią ci replacement order. w trakcie czatowania pytali mnie tylko o dane konta amazona na które zarejestrowany jest kindel.
chyba, że wymiana baterii jest robiona inaczej niż przez wymianę urządzenia, ale to nalepiej dopytać w trakcie czatowania.
z ciekawości, jak mocno był używany twój czytnik zanim bateria zaczęła zdychać?