Za 3 dni premiera, takze chyba czas na osobny thread, bo podejrzewam, ze temat o PS3 zostalby w cholere zasmiecony od piatku
Na poczatek
klasy postaci z podstawowym opisem:
* Warrior - "Fearless" warrior / Weapons expert / High strength, dexterity
* Knight - "Low-ranking" Knight / High HP, heavy armor / Sturdy
* Wanderer - "Aimless" wanderer / Wields scimitar / High dexterity
* Thief - "Guilt-ridden" Thief / High critical hits / Master key
* Bandit - "Savage" bandit / High strength / Wields heavy battle axe
* Hunter - "Bow-wielding" hunter / Average close range / Magic vulnerable
* Sorcerer - "Sorcerer of Vinheim" / Dragon school / Casts soul sorceries
* Pyromancer - "Great Swamp" pyromancer / Casts fire / Wields hand axe
* Cleric- Cleric on pilgrimage / Wields a mace / Casts healing miracles
* Deprived - Unclothed enigma / Armed with club / Plank shield
oraz tzw.
Gifts, ktore wybiera sie takze przed rozpoczeciem gry:
# Blessing of the Goddess - Consumable item that fully restores HP and clears negative effects.
# Black Firebomb - Thrown item that creates a powerful blaze. Start with 10.
# Telescope - Used to see distant objects, threats, scenery and enemies. Considered a "key item" and can be used more than once.
# Pendant - An item filled with "blocked memories".
# Humanity's Twin - Obtainable from other Black Phantoms. Possibly used to restore character's Humanity.
# All-purpose Key - A Master Key that can open any door with SIMPLE locks. Not obtainable in the game world.
# Ring of Life - Increases maximum HP by a small amount.
# Ring of the Aged Witch - Current usage/benefit unkown.
Przydatne linki:Walkthrough z mapkamiWikiDwa tipsy tak na szybko: * Uwaga na magie, ktora jest mocno nerfnieta; kazdy spell ma ograniczona ilosc uzyc odnawialnych przy ogniskach
* Niektorym bossom mozna odciac ogon co powoduje dropniecie extra przedmiotu, czesto bardzo fajnego
No dobra, kim zaczynacie? Osobiscie mysle zeby za 1ym razem zrobic typowego huntera, czyli luk + jakis szybki one hander+tarcza i jakas lekka zbroja. Taktyka prosta: glownie napieprzamy ranged ale jak trzeba to jestesmy zwrotni w zwarciu i latwo bedzie backstabowac + uciekac na zasieg. Wanderer wyglada na dobry wybor do takiego stylu + Master Key, ktory otwiera inaczej niedostepne skyrznki/drzwi.
Z drugiej strony kusi mnie typowy paladyn, czyli ciezka zbroja+two hander i czary leczace, chociaz troche boje sie braku mobilnosci.