mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 577 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2011, 19:15 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
yhy, to ja myslalem, ze na odwrot, hold - w sensie na stale kurwau ;d

Też tak myślałem.
Czyli nie wyrażałeś się jasno. :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2011, 19:47 
Cytuj  
W ogole to, kto gra, moze jakas lista?

highl33t


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2011, 16:07 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
yhy, to ja myslalem, ze na odwrot, hold - w sensie na stale kurwau ;d

http://forums.tripwireinteractive.com/s ... p?p=861619 tu?

http://udn.epicgames.com/Three/KeyBinds.html#Button

mialem mp44 i juz nie mam, wtf?


Nie działa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2011, 18:01 
Cytuj  
Cytuj:
Bug Fixes
-Fixed a bug where players could spawn without a class
-Fixed a bug with auto reloading when using a manual bolt rifle
-Minor performance improvements

Level/Gameplay Fixes
Pavlov's House
-Added wall to block line of sight to one of the Allied tank spawns
-Allies now correctly get a forward spawn when capturing Zab's House
-German spawn protection was toned down to prevent Allied attackers in inside of the Voyentorg from being killed by spawn protection when objectives changed hands

Commissar's House
-Gave Allies 40 more reinforcements
-Default Allied spawn in more directly in line with Building 81
-Moved one of the initial Axis spawns back further from the Water Refinery
-Increased spawn protection and no artillery volumes for Allies
-Various cover fixes


_________________
.

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2011, 20:44 
Cytuj  
po chuj nazywać Sowietów Aliantami

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2011, 20:49 
Cytuj  
Z tego samego powodu z jakiego nazywa się nazistów Osią. Bo będzie dodatek z Amerykanami vs Japońcami na Pacyfiku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2011, 20:52 
Cytuj  
dodatek czy to bedzie mod?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2011, 20:56 
Cytuj  
No mod to raczej produkcja amatorska/fanowska, dodatek raczej profesjonalna. Zresztą, jak zwał tak zwał. DLC.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2011, 21:01 
Cytuj  
A ok, Zapowiedzieli oficjalny dodatek rising storm.

Ale modow tez mnostwo, SDK chyba wychodzi na dniach.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2011, 21:55 
Cytuj  
http://moonqq.pl/red-orchestra-2-heroes ... order.html
jedyne 52 zł


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2011, 22:06 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
jedyne 52 zł


za darmo bym tego gowna nawet nie chcial :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2011, 22:23 
Cytuj  
Polecam podkręcić gammę, nie brightness tylko gammę. Z konsoli gamma cyferka. Ja gram na 3.8. Bardzo pomoga w wyszukiwaniu celów.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2011, 22:39 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
za darmo bym tego gowna nawet nie chcial :)

bywasz bardzo nudny.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2011, 19:16 
Cytuj  
Cytuj:
Sorry guys you can't have it both ways. Either we cut down detail in the levels and it runs better for a wider range of people, or we leave the detail and then everyone complains about "OMG this game doesn't run as good as every other game I play that just happens to be a console port with low detail." And unfortunately, another symptom of almost all recent shooters being console ports is everyone just cranks there graphics up to Ultra no matter what hardware they have, then come crying to us that the game doesn't run very good on their 3-5 year old hardware. This being due to the fact that games designed to run on 5 year old console hardware usually run awesome on 5 year old machines on the highest settings.

Sorry to be blunt, but sometimes I have to :)


Ok kurwa, taki komentarz od twórców tej gry nastraja mnie w chuj negatywnie. Co za kuźwa ignorant.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2011, 20:30 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Cytuj:
Sorry guys you can't have it both ways. Either we cut down detail in the levels and it runs better for a wider range of people, or we leave the detail and then everyone complains about "OMG this game doesn't run as good as every other game I play that just happens to be a console port with low detail." And unfortunately, another symptom of almost all recent shooters being console ports is everyone just cranks there graphics up to Ultra no matter what hardware they have, then come crying to us that the game doesn't run very good on their 3-5 year old hardware. This being due to the fact that games designed to run on 5 year old console hardware usually run awesome on 5 year old machines on the highest settings.

Sorry to be blunt, but sometimes I have to :)


Ok kurwa, taki komentarz od twórców tej gry nastraja mnie w chuj negatywnie. Co za kuźwa ignorant.

konsole gtfo,tyle w temacie. dobrze koles prawi, konsole opozniaja atm rozwoj grafiki i fizyki w grach.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2011, 20:43 
Cytuj  
tylko, że poziom grafy w RO2 jest taki, że powinno śmigać, a jest zupełnie inaczej...


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 2 paź 2011, 20:41 
Cytuj  
http://www.roladder.net/

http://www.own3d.tv/ROladder#/
http://www.youtube.com/roladder#p/u/3/umfEOIy8pqo

serwerki:
http://www.gametracker.com/server_info/ ... .243:7777/ - Jarzebina Czerwona
http://www.gametracker.com/search/ro2/?query=40-1 - 40-1

http://www.gametracker.com/search/ro2/? ... rder=DESC- jakis ruski ;]


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2011, 22:55 
Cytuj  
może w końcu.

Cytuj:
Hey guys,

It has been a few days since I last had a chance to talk with you. While I was out of town at a wedding, the team has been hard at work bringing you another update for RO 2. This will be a large update (several gigs in size) due to the art/level changes that have gone into it dealing with performance and graphical improvements (which will cause some areas on the maps as well as weapons/characters in some situations to look significantly better when not in the primary light source).

We've also been actively running the stand alone beta build of the game to identify and fix stats and achievement issues. If all goes well we believe we will have this wrapped up soon.

So in summary here is what you can expect:
1) Graphical Improvements in some lighting conditions
2) Improved performance in nearly every map
3) Stats/achievements systems fixed
4) Fix of the sound loss on map change (again... this time with feeling)
5) Several minor performance enhancements in code

At the same time we will likely roll out our next update of the SDK for those who have it, fixing a few more issues (the highlight being Play In Editor).

The timing of when this update rolls out largely depends on how our testing of the stats system goes in the beta build. When we push out the next update for it, we would appreciate your help hammering at it. See you on the front!


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 3 paź 2011, 23:09 
Cytuj  
dobrze, ze nie wtopilem kasy w ro2 ;d juz raczej nie wyciagna tej gry, trup


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2011, 23:10 
Cytuj  
No trochę zjebali sprawę, mieli okazję zgarnąć troszkę graczy przed bf3 i mw3 a tak to strzał w stopę.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 577 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.