mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 224  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 paź 2011, 23:18 
Cytuj  
no pyknalem tutoriala wandererem i jest ok ale jakos bez rewelki.
jednak na 'spiocha' nie ma co grac bo spadajace na glowe flaszki z ogniem nie sa fajne :)
ale klimat jest prze chuj imo. to gra do ktorej bedzie sie czesto powracac i rownie czesto wypierdalac przez okno.

niestety kamera troche szwankuje no i sa dziwne przycinki w calkiem pustych lokacjach.
musze potrenowac tez ataki bo kopniecie i doskok wychodza mi jakos randomowo ;/

*

Posty: 154
Dołączył(a): 17.09.2009
Offline
PostNapisane: 5 paź 2011, 23:23 
Cytuj  
a powiedzcie czy żeby dołączyć do znajomego i grac w coopa
to znowu trzeba się pierdolić z jakimiś shardami, nie pamiętam jak to było w jedynce,
ale jako dusza można było dołączyć tylko do żywego chyba czy jakoś tak, tu jest to samo ?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 paź 2011, 23:38 
Cytuj  
Kruzer napisał(a):
a powiedzcie czy żeby dołączyć do znajomego i grac w coopa
to znowu trzeba się pierdolić z jakimiś shardami, nie pamiętam jak to było w jedynce,
ale jako dusza można było dołączyć tylko do żywego chyba czy jakoś tak, tu jest to samo ?

nie wiem nawet szczerze mowiac,czy nie jest jeszcze gorzej. otwarty swiat (bez huba z teleportami) sprawia,ze umowienie sie np na poczatku 1-6, by potem pyknac 2-7 itd, jest niemozliwe. musieliby obaj gracze byc w tym samym miejscu akurat by razem zagrac... przy ogromie swiata i fakcie,ze dojscie z pkt A w pkt B to nie jest lot gryfem, czy jakas kolejka z ironforge do stormwind,a godziny przebijania sie przez wrogow mogac zginac w kazdej chwili i stracic wszystkie soulsy, wydaje sie,ze multi bedzie polegalo glownie na graniu z randomami (albo ja to zle rozumiem na ta chwile) :wink:


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 5 paź 2011, 23:39 
Cytuj  
Ok ultima jednak rządzi, jutro dostane przesyłkę:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 paź 2011, 23:42 
Cytuj  
no ja sie coop'a nie spodziewalem. ale moze ktos cos wymysli, trzeba poczekac chwile i obserwowac wiki/forum :)
niestety z tego co kojarze to devsi juz zapowiedzieli, ze do DS'a nie bedzie zadnych dodatkow, DLC itd. ;/

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 07:06 
Cytuj  
nie moglem sie powstrzymac i jeszcze zrobilem dzis rano drugie podejscie do 2nd bossa i go ubilem... by 2min potem zginac od zioniecia przelatujacego smoka i wydac z siebie "no kurrrrwa!". kocham ta gre :oops:


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 07:22 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
niestety z tego co kojarze to devsi juz zapowiedzieli, ze do DS'a nie bedzie zadnych dodatkow, DLC itd. ;/


Dlaczego ";/"? Zajebiste to jest. Dostaje gre gdzie wszystko mam od razu, a nie 3 miechy po premierze za dodatkowa kase. DSy sa na tyle dlugie i wymagajace, ze DLC nie jest zupelnie potrzebne. Oby wiecej firm poszlo po rozum do glowy i wzielo przyklad z From Software ...

T.


_________________
Templair_@PSN

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 07:40 
Cytuj  
Czy ja wiem.... Ja bym chętnie usłyszał o jakimś DLC, oczywiście takim porządnym :) Jakoś do Diablo wychodziły 'DLC' i nikt nie narzekał, że od razu nie dostał gotowego produktu, wrecz przeciwnie - piał z zachwytu.


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 08:25 
Cytuj  
To byly expanision packi, a nie dlcki. Tworzone po wyjsciu gry, a nie poprzez wykastrowanie przed wyjsciem retaila. W DLCkach dostalbys zbroje dla konia i dodatkowa walke z bossem :<. Ja tam sie ciesze, ze mam cala gre i nie musze nic wiecej doplacac \o/. Tak btw to muve.pl spisalo sie na medal. Gra juz czeka na chawirze :) ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 08:33 
Cytuj  
no tylko pojawia sie pytanie jak czesto beda patche.
bo z tego co widac oraz ludzie pisza, to jednak jest dosc duzo do poprawki.
anyway jak pogralem wczoraj godzine i boje sie dzisiaj usiasc.
odpalilem, pobiegalem - wydawalo sie chwilka - a tu 60min pyk :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 08:56 
Cytuj  
Po cholere wam DLC, jak ta gra zajmuje 60-90h za 1ym razem, w zaleznosci od skilla :) IMHO to i tak wystarcza w zupelnosci :)

Eh, a teraz po mentalnych mekach w DS udaje sie na fizyczne do dentysty :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 09:02 
Cytuj  
od czego zalezy to czy sie char porusza "normalnie" czy ociezale? jakis balans equip/max waga sprzetu czy cos?


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***

Posty: 529
Dołączył(a): 30.11.2006
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 09:05 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
od czego zalezy to czy sie char porusza "normalnie" czy ociezale? jakis balans equip/max waga sprzetu czy cos?


jest equip burden, jak nosisz wiecej niz polowa tego limitu to poruszasz sie wolniej i nie masz szybkiego rollowania


_________________
Obrazek

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 09:11 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no tylko pojawia sie pytanie jak czesto beda patche.
bo z tego co widac oraz ludzie pisza, to jednak jest dosc duzo do poprawki.
anyway jak pogralem wczoraj godzine i boje sie dzisiaj usiasc.
odpalilem, pobiegalem - wydawalo sie chwilka - a tu 60min pyk :)


Ponoc japsy dostaly patche zaraz po starcie. Moze u nas tez beda ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 09:16 
Cytuj  
rufen: tabelke odnosnie obciazenia i wyjasnienie wplywu masz na poczatku mini guide.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 09:30 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
rufen: tabelke odnosnie obciazenia i wyjasnienie wplywu masz na poczatku mini guide.

chcialem przyoszczedzic kod by gra miala wieksza wartosc w momencie odsprzedazy,ale nie moge pdfa nigdzie znalezc na torrentach itp :wink:


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 09:32 
Cytuj  
o ty zdrajco.
daj maila to ci podesle

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 09:44 
Cytuj  
takich gier sie nie sprzedaje, do takich gier sie wraca. :D

tez usiadlem na godzinke i zarwalem pol nocy, teraz niewyspany i wkurwiony siedze w pracy. :<

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 09:50 
Cytuj  
mi na szczescie wanderer specjalnie nie podszedl wiec poszedlem spac :)
ale juz prawie robilem nowa postac - na szczescie nie wiem kim chce grac :)

thief/hunter/warrior/pyro zostali.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2011, 10:16 
Cytuj  
Mi sie w chuj warr podoba i chyba przy nim zostane. Korci mnie jeszcze thief :)

Kurwa, nienawidze rwania jebanych zebow, a jeszcze bardziej nienawidze siedzenia poten i lykania sliny z krwia, ja pierdoleeeeeeeeeeeeee.........

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 224  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.