mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 gru 2001, 13:02 
 
mysle ze jak nam zejdize z glowy wlasciwy rozruch swiata to latwiej bedzie zrobic power hour na noxie niz na sphere.

Ba znam nawet jednego z GM'ow, ktory o tym juz mysli... (i nie jestem nim ja) - czy taka odpowiedz wystarczy?


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

*

Posty: 149
Dołączył(a): 16.12.2001
Offline
PostNapisane: 19 gru 2001, 13:58 
 
To miło, że w końcu ktoś oprócz mnie o tym pomyślał :smile: ... I chyba nawet wiem kto :wink:. No i myślę, że na takich power hours to będzie spora frekfencja hehe


_________________
Born in a burial gown.
.................
Death Angel

*

Posty: 135
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 gru 2001, 17:09 
 
Szkoda ze postac majaca 15 dex-a macha wolniej niz ja w rzyciu.......woniej nawet niz 70 latek.Nawalalem przez kilka godzin ptaka i nie moglem go zabic. Oczywiscie z piachy. W sumie to powinno chyba to byc tam gdzie sa bugi ale jakos tak wyszlo. No i pantery sa baaardzo slabe... I staty rosna wolniej niz na CL :smile: to cos nowego ale chyba troszke przesadzone bo na CL jak sie ma z 15 dex to juz sie jakos czlowiek rusza........

***

Posty: 516
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 gru 2001, 18:26 
 
Na noxie z tego co zauwazylem to szybkosc ciosow zalezy od skilla wiec np. na miecze i swordsmanship, na piesci to wrestling itd.

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 gru 2001, 18:46 
 
heh bo tu przy okazji amsz spora zmiane ideologii i dosc duzo zalezy - z tego co zauwazylem rowniez od wielkosci skilla, moge sie mylic, ale np. sztylecikiem nie bylo wiekszego problemu ani z zalatwieniem orzelka ani szkielecika... Probuj,t estuj, mysl, tu juz nie wystarczy zapuszczenie makra na 0,1 ms bo sie tylko i wylacznie spocisz a nic nie zrobisz.

hehehehe jak to pisalem to widze ze Drizzt potwierdza moje spostrzezenia... to ja elce dalej porpawiac wage i dostepnosc silowa niektorych przedmiotow :wink:
_________________
Ciemno, zimno i do domu daleko....
Tu mi dobrze tu sie rozmnoze :wink:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Szerszen dnia 2001-12-20 18:49 ]</font>

***

Posty: 600
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 gru 2001, 19:04 
 
Heh - mógłbym prosić o wprowadzenie częstszych save ( co 10 min lub nawe krócej) - przynajmniej od czasu uporania się z błędami, które wywalją serwer? Trochę nudno po 5 razy to samo robić bez efektu...

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 gru 2001, 19:35 
 
Done, ostatnio bardoz ostro coflo... (wiem wiem, my tez stracilismy pare rzeczy, ktore zrobilismy :sad: )

*

Posty: 135
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 13:33 
 
Tak dla wujasnienia nie zapuszczam makra na 0,1 ms .. A ze sztylecik zabiera i da sie zabic orzelka i szkieleta to wiem......... Chodzi mi o wrestling. Piastki zaczynaja ptaszkowi zadawac straty dopiero od 40% wrestling.

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 13:39 
 
Jej a to tak bardzo zle?
1. Masz kukielke treningowa do 40% (przynajmniej) :wink:
2. Zadaja straty wczesniej - sprawdzilem na orzelku
3. ptaszek zwinne zwierze... heh ostatnio kolo brit w gorkach (jak wlasnie testowalem) to mi orzelek odlecial skubany w gory i nie moglem do niego wejsc... a juz mu tak malo brakowalo.

A ans erio to wszystko w swoim czasie, na razie szukamy rudy... bo to jest tez koszmarek (tez sprawdzone ze ciezka jak nie powiem co, no ale w sumie z rudy (20 unitow) wychodza 2 ingnoty po 0.5 unita, czyli 5% - ktos sie faktycznie zna na metalurgii? - bo mi sie obija o uszy ze tak moze byc in real hihihihi :wink:

*

Posty: 149
Dołączył(a): 16.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 13:46 
 
Szerszeń real to byl w założeniach CL i sami widzimy efekty :razz:. Ale najbardziej denerwujący jest limit, który po prostu uniemożliwia zarabianie...

_________________
To forum zostało nawiedzone przez mroczne wiatry... strzeżcie się
.................
DarkWind

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: DarkWind dnia 2001-12-21 15:28 ]</font>

***

Posty: 600
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 15:21 
 
Hmm... zauwazylem, ze jak sie czlowiek nie rusza podczas save, to go wywala i wraca do porzedniego stanu... doprawdy.. nie zawsze sie da ruszac


_________________
Życie jest jak groch z pietruszką, ale to nasz groch i nasza pietruszka

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 15:26 
 
Zaprawde powiadam iz postaram sie wydluzyc czas "wywalania" za bezczynnosc... Co prawda grozi to w druga strone dluzszym etapem wstawania serwera po padzie, ale moze przy laczach oferowanych przez telepsa ulatwic nieco zycie.


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

***

Posty: 600
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 16:06 
 
Hmm... tylko on właśnie jakoś tak dzwinie działa - przed sejwem wywala i trafiamy do miejsca, w którym byliśmy po ostatnim ( udanym dla nas ) sejwie...

Tak właściwie ten limit bezczyności powinien być około godziny, ale co najmniej pół, bo co kilka chwil mnie ( i wielu innych ) wywala i czasami tracę wszystko co zorbiłem.
_________________
Oto jest moje słowo

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Yerpen dnia 2001-12-21 16:30 ]</font>

***

Posty: 600
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 16:42 
 
A hehe jakby tego bylo malo, ale coz jednak problemy trzeba zglaszac, to:

- black peral kosztuje 12 gp!!!! a blood moss 6 gp!! czy ktos sobie zdaje sprawe ile to wyniesie przy wekwipowaniu sue na wyparawe?!?

- magery rosnie jak po zmianie swiata na sphere ( czytaj w ogole nie rosnie ). A przy sile aktualnych przeciwników, to potrzebna będzie ogormna sila i int dla maga by pokonać nawet srednich przeciwnikow.

Heh.. prosiłbym o rozpatrzenei powyższych poprawek.

_________________
Oto jest moje słowo

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Yerpen dnia 2001-12-21 16:47 ]</font>

***

Posty: 623
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 19:00 
 
Ja słyszałem, że problem z zapisem postaci i swiata juz rozwiązany. Własnie padł serwer, więc jak wstanie sprawdzimy.

A że jest trudniej to chyba dobrze.

Dlaczego nie mozna ćwiczyć anatomii na własnym ciele?

Ogolnie i tak jest fajnie. Tylko te world savy nie udane. Jakos mnie zawsze wywala po takim sejwie...

I ostatnia rzecz: zrobcie na stronie wskaźnik czy shard aktualnie działa, czy nie. Na CL mają coś takiegi, i trudno przecenić funkcjonalność tego rozwiązania!

*

Posty: 149
Dołączył(a): 16.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 19:40 
 
No to proszę państwa wyłowiłem siatkę (nie powiem co oprócz niej można wyłowić bo nie chce psuć zabawy) i ta siatka waży... jest bezużyteczna... i nie mogę jej ruszyć z dna plecaka :sad: pomocy. Nie chcę gnić w porcie z powodu marnej siatki :sad:


_________________
Born in a burial gown.
.................
Death Angel

***

Posty: 623
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 20:49 
 
No to prosze państwa pytania:

1. Czy komuś juz na nowym SC urosły statystyki? Mi po 2 h kopania i ścinania drwa nic... nie chce drugiego CL!

2. Czy używanie anatomii nie powoduje przypadkiem jakiegos błędu, bo dwa razy miałem connection lost po uzyciu... ?

3. Czy to tylko mnie wywala co mniej więcej 2-3 save'y, czy to cały serw sie wiesza?

***

Posty: 600
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 21:53 
 
Rany boskie zniescie ten limit sprzedazy lub dajcie 200 !!! Wiecie co to znaczy sprzedawac 4000 filetow po 20 na raz!!! Istna mordęga!!!

I magery w ogole nei rosnie


_________________
Życie jest jak groch z pietruszką, ale to nasz groch i nasza pietruszka

***

Posty: 516
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 22:07 
 
Rozumiem ze sie narazie kowalem nie zajmujecie, ale przynajmniej zrobie cos z:
1.padajacy serw
2.Nie dzialajace world save, load po sejwie jest z 4h a nie z ostatniego world save, toz to mozna ***** dostac jak sie traci szmal :evil:

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 gru 2001, 00:31 
 
Niestety nad dopracowaniem tego ostatniego problemu musi sie postarac team nox'a - cala nadzieja, ze to zrobia.

A co do straty szmalu... wolisz tracic cala postac? I caly swiat?


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.