mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2011, 17:45 
 
Możecie się nabijać, ale z Rage było tak samo - zajebista grafa z pokazach i w ogóle a jaki był efekt końcowy - każdy wie... Nie powiecie mi, że to mistrzostwo optymalizacji:)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2011, 18:40 
 
Wszyscy wiedzą że Rage miał bardzo ładną grafikę. Teksturę były rozmyte przez megatexturę, którą to powinni porzucić dawno temu. Doom 3 z porównań megatextury nie miał.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2011, 18:48 
 
Dana napisał(a):
Wszyscy wiedzą że Rage miał bardzo ładną grafikę. Teksturę były rozmyte przez megatexturę, którą to powinni porzucić dawno temu. Doom 3 z porównań megatextury nie miał.

I wyglądał jak kupa. Jedyne co ratowało Dooma 3 to jak na tamte czasy naprawde nowatorski model oświetlenia i cieniowania.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2011, 18:58 
 
Hines o tych 6GB via Twitt - 6 gigs: New engine & we’re much better at compression (art/voice/data). It’s huge yet more optimized than we’ve had before. And faster.


Ostatnio edytowano 26 paź 2011, 18:59 przez raggnarok, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2011, 18:58 
 
Doom 3 wcale nie wyglada duzo gorzej niz Rage. Ale i to i tak jakas pomylka, bo po 7 latach roznica powinna byc ogromna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2011, 19:01 
 
Jest i nowy preview z nowymi scenkami: http://www.gameinformer.com/b/features/ ... eview.aspx

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2011, 19:11 
 
raggnarok napisał(a):
Hines o tych 6GB via Twitt - 6 gigs: New engine & we’re much better at compression (art/voice/data). It’s huge yet more optimized than we’ve had before. And faster.

Takie bajki, to można dzieciom na dobranoc opowiadać.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2011, 19:16 
 
Starzy opowiadali ci na dobranoc bajki o kompresji danych i optymalizacji?


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2011, 19:18 
 
iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Hines o tych 6GB via Twitt - 6 gigs: New engine & we’re much better at compression (art/voice/data). It’s huge yet more optimized than we’ve had before. And faster.

Takie bajki, to można dzieciom na dobranoc opowiadać.


Ja tam mu wierze :) Swoja droga, 2 tygodnie, bitches! Jak ten czas leci, jeszcze nie dawno czlowiek fapowal do pierwszego trailera, a tu juz premiera za 15 dni \o/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2011, 19:29 
 
Razoth napisał(a):
Starzy opowiadali ci na dobranoc bajki o kompresji danych i optymalizacji?

Nie.
Ale za kazdym razem czytam jak to develoeprzy wynaleźli super-hiper algroytm kompresji (bo ich gra jest podejrzanie mała) i zawsze się to okazywało mydleniem oczu. Poprostu są rzeczy których już się nie da bardziej BEZSTRATNIE skompresować. Tzn. może i się da, pytanie tylko czy się opłaca, bo dekopresja moze być zbyt trudna..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2011, 20:09 
 
Spoko, wyjdą zmodowane tekstury.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 paź 2011, 02:15 
 
Oj Inside już nie bądź takim pesymistą, braciom Wright też mówili że nie polecą.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 paź 2011, 11:19 
 
Nowy footage z muzyczka z Alana Wake: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... m80VuP1q0I

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 28 paź 2011, 12:43 
 
raggnarok napisał(a):
Nowy footage z muzyczka z Alana Wake: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... m80VuP1q0I


Dzięki. Miałem już dosyć tych samych filmów po raz 10-ty. Można przynajmniej coś nowego zobaczyć.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 28 paź 2011, 17:50 
 
Mam nadzieję że grafa jest z konsoli bo jest mierna...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 28 paź 2011, 17:54 
 
Jasne, że z konsoli. Ograniczenia poligonów i tekstury w słabej rozdzielczości widać gołym okiem, te skały/zaspy w 4:58 chociażby.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.


Ostatnio edytowano 28 paź 2011, 20:32 przez Razoth, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 paź 2011, 19:55 
 
Instalka Skyrima na X360 zajmuje 3.8GB, na PC 6GB, takze moze te tekstury nie beda tak tragiczne na High/Ultra :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2011, 00:15 
 
Na dysku mi leżą zmodowane tekstury dla Obliviona i zajmują 3GB także może w tych 6GB upchną wszystko..

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 29 paź 2011, 14:06 
 
Soundtrack ma zajmować 4 płyty. Nice.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2011, 17:30 
 
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Gief :(

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 39  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.