mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:01 
 
Mendol napisał(a):
odnosilem sie do animacji postaci i tego jak wyglada swiat.
niczego wiecej.
a rozwijajac mysl, skoro na tych kiepskich konsolach mozna zrobic u3 to czemu na pc nie moze to wygladac rownie dobrze?
i serio Kabraxis podniecasz sie tym ai i interakcja ze swiatem jakbys nigdy w fable nie gral.

Uncharted to gra która, można podsumować jako Tunelową. Nakłada pracy jaki trzeba włożyć przy czymś taki a przy otwartym świecie to są praktycznie dwie rózne ligi.

Cytuj:
a rozwijajac mysl, skoro na tych kiepskich konsolach mozna zrobic u3 to czemu na pc nie moze to wygladac rownie dobrze?

Battlefield 3 > this way.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:05 
 
Mendol napisał(a):
problem w tym ragnarok, ze naughty pokazali, ze nie jest potrzebna nastepna generacja konsol, zeby zrobic sliczna gre.


Alez ja o tym doskonalem wiem i sie z toba zgadzam :) Ja mowie tu konkretnie o grach Bethesdy w tej generacj konsoli. Wszystkie byly robione na Gamebryo, ktory jest chujowym silnikiem pod wzgledem tworzenia animacji, grafiki tez jakiejs oszalamiajacej nie tworzy. W nastepnej generacji na bank Bethesda zacznie uzywac lepszego enginu (przynajmniej mam take nadzieje) i bedzie ladna grafika i animacja. Co zrobic, dali dupy z wyborem silnika i tyle.


Ostatnio edytowano 5 lis 2011, 01:10 przez raggnarok, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:06 
 
Mendol napisał(a):
problem w tym ragnarok, ze naughty pokazali, ze nie jest potrzebna nastepna generacja konsol, zeby zrobic sliczna gre.


dokladnie tak wyglada faktyczny stan rzeczy . Utarlo sie ostatnio ze konsole nie daja juz rady i trzeba next geny , bo "blokuja" PC . Tylko ze to gadanina ludzi ktorzy nie moga sie pogodzic z prostymi rzeczami

1) PC juz NIGDY nie bedzie wiodaca platforma do gier

2) Dopoki Sony i MS zarabiaja na swoich obecnych konsolach , NIE wprowadza nowych bo to zupelnie bez sensu . Nintendo zaprezentowalo nowy sprzet i czy zaowocowalo to jakas lawina informacji o nowych zabawkach Sony i MS? , nic takiego nie zauwazylem , z prostej przyczyny: nie ma takiej potrzeby

Naughty dog pokazal ze zlej baletnicy przeszkodzi rabek spodnicy , i ze jeszcze duzo mozna "wycisnac" z obecnej generacji , wystarczy przylozyc sie do roboty


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:08 
 
czyli przyznajesz inside, ze nie chodzi o platforme a naklad pracy?
i wychodzi na to, ze devsi robiacy gry na pc sa po prostu leniwi w chuj.
zreszta wystarczy popatrzec na RDR i wszystko jasne.

kabraxis - tobie nie mozna nie odpisywac. z prostego wzgledu. jestes idiota, ktory nie ma pojecia o grach a probuje wymadrzac sie na tym forum. nie moge pozwolic na to, zeby chociaz jedno biedne dziecko wzielo na powaznie idiotyzmy, ktore wypisujesz. bo nie wiem czy zauwazyles, ale twoja stronniczosc moglaby przebic hofmana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:08 
 
iniside napisał(a):
Uncharted to gra która, można podsumować jako Tunelową. Nakłada pracy jaki trzeba włożyć przy czymś taki a przy otwartym świecie to są praktycznie dwie rózne ligi.


Przeciez tu nie ma co porownywac..... W U2 przez polowe gry nawet nei masz kontroli nad postacia tylko ogladasz oskryptowane filmiki na engine albo QTE.
JAk to wogole mozna porownac do otwartych swiatow sandboxow?
No kurwa jak? widzisz a nie grzmisz... :)

"kabraxis - tobie nie mozna nie odpisywac. z prostego wzgledu. jestes idiota, ktory nie ma pojecia o grach a probuje wymadrzac sie na tym forum. nie moge pozwolic na to, zeby chociaz jedno biedne dziecko wzielo na powaznie idiotyzmy, ktore wypisujesz. bo nie wiem czy zauwazyles, ale twoja stronniczosc moglaby przebic hofmana."

Po raz kolejny... to nie odpisuj kurwa. JEbnij mnie na ignore czy cos i wypierdalaj do tematu o Uncharted z tym calym idiotycznym porownywaniam bo to temat o Skyrim.


Ostatnio edytowano 5 lis 2011, 01:11 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:10 
 
[quot]Naughty dog pokazal ze zlej baletnicy przeszkodzi rabek spodnicy , i ze jeszcze duzo mozna "wycisnac" z obecnej generacji , wystarczy przylozyc sie do roboty[/quote]
Czyt wystarczy zrobić gre o zamkniętej strkutrze w której możesz iść po z góry określonej trasie. Postęp jak cholera.

Cytuj:
czyli przyznajesz inside, ze nie chodzi o platforme a naklad pracy?
i wychodzi na to, ze devsi robiacy gry na pc sa po prostu leniwi w chuj.

Nie. Przyznaje, że zrobienie gry która, ma charakter zamkniety, jest niepronywalnie łatwiejsze i mniej czasochłonne niż upchniecie gry w której nie sposob przewidziec gdzie pojdzie i co zrobi gracz.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:11 
 
No to jest tez prawda. Jednak sandbox, a gra o tak zamkniejtej strukturze jak Uncharted to dwie rozne pary kaloszy, ciezko je w sumie obiektywnie porownywac pod wzgledem graficznym.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:13 
 
raggnarok napisał(a):
No to jest tez prawda. Jednak sandbox, a gra o tak zamkniejtej strukturze jak Uncharted to dwie rozne pary kaloszy, ciezko je w sumie obiektywnie porownywac pod wzgledem graficznym.


Mendol moze... Porowna... wyciagnie swoje oswiecajace cale narody wnioski... nazwie cie idiota...a potem przyjdzie aldatha wieszczac koniec PCta o ktorym juz czytam od czasow SNESa.

Panowie na serio... go away z Uncharted i porownywaniem skryptowek do gier z otwartym swiatem. Dawno wiekszych glupot nie czytalem. A przeciez sie nie znam bo tak mowi medrzec mendol.


Ostatnio edytowano 5 lis 2011, 01:15 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:14 
 
ja pierdole. ty jednak jestes rownie glupi jak kabraxis.
popatrz sobie na RDR, porownaj do Skyrima, wroc i pogadamy.
bo mam wrazenie, ze rozmawiam z niedorozwojem.
nikt nie mowi, ze w u3 nie poszli na latwizne. ale wez pod uwage, jak ta gra wyglada i jaki FUN oferuje.
Aventurine tez myslalo, ze wystarczy dac graczom wybor, a reszta zrobi sie sama.
to juz nie te czasy, i jak widac po postach takim skyrimem podnieca sie jeden kabraxis na cale forum.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:16 
 
ok. porownaj skyrima do RDR kabraxis.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:16 
 
Nie moja wina, ze porownywales Skyrim do Uncharted.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:16 
 
Nigdzie nie napisalem o koncu PC , czytanie ze zrozumieniem polecam pocwiczyc . Napisalem ze nie bedzie wiodaca plaforma , naklad pracy nad gra stricte PC jest wiekszy niz na konsole , trzeba przygotowac program do pracy pod wieloma konfiguracjami sprzetowymi i juz to generuje problemy

nie chodzi o zaden postep , tylko o dobra rzemieslnicza robote . Gry na PC ostatnio raza lenistwem Devsow , jak chociazby RAGE


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:17 
 
Mendol napisał(a):
ja pierdole. ty jednak jestes rownie glupi jak kabraxis.


hahah anie mowilem? Mendol delivers....


haha idz juz sobie dziadku sio.... daj mi sie popodniecac.

BTW. Dwa czy trzy dni po premierze Uncharted i opprocz postu narkomana Redruma, ktory podnieca sie wszytkim nawet jednej opinii nie widzialem... no ale ja sie nie znam przeciez. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:18 
 
Well, poczekajmy az zagramy w tego Skyrima przed porownywaniem go z RDR. Po filmikach nie mo co oceniac, chyba ze juz grales na Xboxie Mendol?

Anyway, jak mowilem wczesniej, Skyrim mogl byc na bank ladniejsza gra, tak samo jak Fallouty i Oblivion, gdyby Bethesda wybrala inny silnik, albo napisala swoj wlasny. Wybrali taki, a nie inny i niestety przez cala obecna generacje konsol mamy taka grafike i animacje w ich grach. Podjeli zla decyzje, plain and simple.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:19 
 
Mendol napisał(a):
ok. porownaj skyrima do RDR kabraxis.


Skyrima nie widzialem na zywo. Jesli mozesz poczekac do premiery to nie
omieszkam ok? Z tymze RDR nie ma na PC wiec nie widze sensu bo chyba gadamy o tym ze Skyrim moglby wygladac na PC jak Uncharted 3 nie?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:19 
 
Niech nas wszyscy bogowie bornia przed tym, zeby Bethesda pisala wlasny silnik.

Juz wystarczy, ze Gamebryo nie potrafią używać ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:21 
 
Oj, Bethesda to jeszcze, ale wyobraz sobie zlecenie Obsidianowi produkcji jakiehos Fallouta w oparciu o autorski silnik Obsiadianu, hahaha :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:24 
 
Alpha Protocol nie jest czasem na autorskim silniku Obsidiana? Tam macie przedsmak technologicznego koszmaru. :)

Zauwazcie pewna koleracje ze firmy ktore robia fajne merytorycznie RPGi nie potrafia ogarniac technikaliow za uj. Obsidian, Troika, Bethesda, itd...
Widac zrobienie dobrego RPGa to mega wysilek i juz na nic innego nie starcza sil. :P


Ostatnio edytowano 5 lis 2011, 01:25 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:24 
 
poczekam na twoja recenzje po premierze skyrima, nie ma problemu.
rozmawiamy o mozliwosciach i rozwiazaniach w grach. a to czym sie podniecasz w skyrimie, wedlug mnie bylo juz na chujowych konsolac w rdr.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:29 
 
Idac tym tokiem to wszytko co jest w RDR bylo juz na PS2 w GTA 3.

To jest troche bardziej skomplikowane bo trzeba by rozlozyc features tych gier, wielkosc map, ilosc NPCow i ilosc ich zachowan, skrypty i setke inncyh rzeczy itp.. na czynniki pierwsze.

Smiam twiuerdzic ze moderzy obu gier (zamiast RTDR wezmy GTA 4 np. zeby mody byly), ktorzy to zrobili czy zrobia mieli by pole do popisu w takiej dyskusji.

Masz straszna sklonnosc do masakrycznego uogolniania i przedstwaiania pewnych "faktow" jako jednozdaniowe prawdy bez cienia argumentacji ani analizy.. denerwujace. :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 39  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.