Main quest 2h.
Ja tam recenzje mam w dupie - wrzucilem tylko jako info bo to first world review.
BTW.
"W morku mialem postac ze zmkasymalizowanna bronia i heavy armor oraz kilkoma szkolami magii. Mozna bylo zostac mistrzem gildii wojownikow a potem magow jedna postacia. Mam nadzieje ze tu bedzie tak samo."
Nie zroibsz tutaj tak. Rozwoj postaci opiera sie na perkach ktorych jest chyba 270 ingame, rozdzielonych na kilkanascie drzewek. Max lvl jest 70, dostajesz jeden punkt na lvl.. wiec nie zrobisz ultra killera bo ci perkow nie starczy. No chyba ze beda perkpointy z ksiazek albo u trenerow.
Mi sie to zdecydowanie podoba.. pierwsze TES gdzie jak zrobisz postac uniwersalna to bedziesz we wszystkim sredni a nie jak w Morku zabijal wszystko wzrokiem. Specjalizacja bedzie poplacac a w szkoly n\magii bedzie sie "splashowac" buildy. Fajnie. Wkoncu postac trzeba bedzie zaplanowac. : )
Przy czym wolnosc wyboru jest zdecydowanie zachowana a chyba nawet wieksza niz kiedykolwiek bo te perki teraz sa niektore naprawde mocne i wplywaja na rozgrywke.
Jesli jednak kogos to mierzi to fear not!! Pewnie jednym z pierwszych modow bedzie "2/3 perk-puknty per lvl" i bedzie jak w Oblivionie/Morrowidzie. Zrobienie takeigo moda do Obka/Fallouta bylo tak latwe ze stawiam ze day one beda takie male mody juz. Dlatego jesli TES to TYLKO WERSJA PC ludki.
Malo gier daje mozliwosc dowolnej korekty kazdej pierdolki ktora ci nie pasuje. : )
PS. Napewno w obka gral kazdy.. tutaj jest fajny artykuj opisujacy zmiany:
http://www.skyrimnexus.com/content/features/changes.php