@Mendol
Ciezko powiedziec, dlugo juz czekam na ta gre i jak na razie spelnia moje oczekiwania choc, staram sie na zbyt wysoki level nie wchodzic, zeby sobie nie psuc zabawy.
Ze strony PVE jest naprawde dobrze, bo wszystkie questy mozna robic na kilka roznych sposobow, mozemy tak jak to bylo w kotorze - robiac questa skrocic sobie droge i zamiast pokojowo latac od jednego npc do drugiego, zabic kogos, albo sklamac komus automatycznie konczac quest.
Walka jest standardowa, global cooldown widac az nadto niestety, nigdy na animacje nie patrzalem, wiec ciezko mi powiedziec jakie sa, sam nie narzekam.
Jesli chodzi o PvP to jeszcze sie nie bawilem choc troche juz wiem: warzonki (scenario) sa dostepne od 10 levelka, no i dostepne sa 3 rodzaje - Huttball, Voidstar i Alderaan -
http://www.youtube.com/watch?v=Yz-I7oNxSpI , poza scenario sa jeszcze contested planety na ktorych sa pvp regiony sa od 25 levela. Oczywiscie na pvp serwerach cale te contested planety objete sa pvp
A'propos biegania razem to tez moze byc problem. Na start po dwie klasy zaczynaja w tym samym miejscu - Jedi na Typhoon, Smuggler i Trooper gdzies tam, BH i Agent na Hutta i Sithowie na Korriban i do opuszczenia tych planet nie trzeba sie praktycznie grupowac, sa srednio 2 questy ktore sa trudniejsze, ale mozna je wykonac w 2 spokojnie, a dopiero do 10 wszystkie te klasy danej frakcji spotykaja sie razem.
@Falangista ciezko powiedziec, dopiero 7 poziom wbilem smugglerem. Z cc to jak dotad mam tylko kopniecie ze stunem, a dmg jak dotad ma niezly, swoja droga bardzo podoba mi sie chowanie za przeszkodami (niektore skille smugglera wymagaja zeby sie schowal, zeby dzialaly).
Pogram troche wiecej dzis/jutro to ci napisze.
Jesli chodzi o bete i klienta ktory bedzie na tym wielkim preview za tydzien:
W nowym buildzie (ktory jak sie okazuje zajmuje 20gb, moj screen wczesniejszy z tymi 38 gb to 2 buildy nalozone na siebie, bo patcher sciaga od nowa cala gre) znaaacznie poprawiono wydajnosc, z srednio 50 fps mam teraz stabilne 70-80, a gram na starym dosc sprzecie.