Cytuj:
Skyrim.esm
1DayVendorRestockingV1.0.esp
Arrowsmith.esp
Bloodx10.esp
EmstaffCraft.esp
ExtendedNecromancyPerk10min.esp
Improved Casting.esp
Improved Cloaks.esp
Improved Destruction Perks.esp
Improved Expert Spells.esp
Improved Master Spells.esp
Improved Runes.esp
JumpHigher_130.esp
LFox Pickpocketing Chance Caps at 100.esp
Non-playable Armor.esp
RichMerchants_Less.esp
Sprint2.esp
StaminaCarryWeight_10.esp
Upscaled Beginner Destruction Spells.esp
Mnie tam brak Mod Toolsow nie przeszkadza.
Wlasciwie zmienilem sobie juz wszystko co mnie denerwowalo. Do tego mam zmienione: niebo, wode, tekstury podloza, armory i clothing, promienie sloneczne, krew itp pierdoly.
Najlepsze jest to ze Skyrim jest na tyle dobry ze nie potrzebuje overhaula takiego jak OOO czy Francesco do Obka. Jest prawie tak dobry jak Morrowind. Tylko dodac wiecej wszytkiego (Spelli, efektow, itemkow, shoutow, mini questow z Radiant Story, random ecounterow, tresure mapow, itd... ze dwa duze fabularne mody do tego Bethesdowe DLC i mamy ultimate TES imho nawet potencjalnie lepsze niz Morek).
Mozliwosci chyba beda duzo wieksze niz w Obku bo juz bez edytora ja mam 3 nowe spelle destro i crafting strzal i staffow.
Dwa mody ktore bym chcial jak najszybciej to: rzucanie bronia i powrot daedrycznych ruin z Morrowinda.. przy tej grafie i poziomie designu podziemi az zal ze ich nie ma.