mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 109  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 10:54 
Cytuj  
No właśnie nic nie słychać o tym. Cisza zapadłą jakaś.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 10:58 
Cytuj  
Jakieś plusy z wilkołactwa u companions poza dołączeniem do Circle, warto to brać ?


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 11:20 
Cytuj  
ja niby mam wilkolaka prawie nie uzywam, pozniej chyba jest latwy sposob na wyleczenie sie z tego tez.


_________________
.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 11:43 
Cytuj  
Drusek napisał(a):
Z modami FXAA + beautiful nightsky + realistyczny dym/ogień (działa też na mgłę) + tekstury wyższej rozdzielczości ta gra jest piękna. Szedłem wczoraj ścieżka do tych Greybeards w końcu i podziwiałem :D


zlistujesz te mody w temacie modow prosze?


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

*

Posty: 89
Dołączył(a): 16.11.2011
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 13:15 
Cytuj  
Bethesda to leniuszki. Mogli zrobic jakas oddzielna animacje dla buław... bo właśnie bossiwi bandytów obciąłem nią głowę o.O


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 13:32 
Cytuj  
Cytuj:
Bethesda quietly rolled out a patch to the PC version of Skyrim last night. The 18MB patch didn't do anything drastic to the game, but it did tie the game more closely to Valve's Steam service, meaning that the game can now no longer be started simply by running the "TESV.exe" file in the game directory -- it must now be started through Steam. This is, essentially, adding a layer of DRM to the game which wasn't present before.

You might not think that this sounds like a major change, but it does stymie the use of a popular patch for PC players with more than 2GB of system RAM. The "large address aware" patch improved the stability of the game -- the PC version is occasionally prone to sudden, silent crashes to desktop -- and also allowed the game to support more in the way of modifications and tweaks on 64-bit operating systems, offering the potential to improve the visuals a great deal for those with the hardware to handle it.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 14:11 
Cytuj  
Rzeznik napisał(a):
Drusek napisał(a):
Z modami FXAA + beautiful nightsky + realistyczny dym/ogień (działa też na mgłę) + tekstury wyższej rozdzielczości ta gra jest piękna. Szedłem wczoraj ścieżka do tych Greybeards w końcu i podziwiałem :D


zlistujesz te mody w temacie modow prosze?


Chyba nie ma żadnego tematu o modach, czy o czymś nie wiem?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 14:12 
Cytuj  
Piaskowy napisał(a):
Cytuj:
Bethesda quietly rolled out a patch to the PC version of Skyrim last night. The 18MB patch didn't do anything drastic to the game, but it did tie the game more closely to Valve's Steam service, meaning that the game can now no longer be started simply by running the "TESV.exe" file in the game directory -- it must now be started through Steam. This is, essentially, adding a layer of DRM to the game which wasn't present before.

You might not think that this sounds like a major change, but it does stymie the use of a popular patch for PC players with more than 2GB of system RAM. The "large address aware" patch improved the stability of the game -- the PC version is occasionally prone to sudden, silent crashes to desktop -- and also allowed the game to support more in the way of modifications and tweaks on 64-bit operating systems, offering the potential to improve the visuals a great deal for those with the hardware to handle it.

Żenada z tym Steam-em.

To jest jedna rzecz za którą CDProjekt lubię co w Wiedźminie zrobiło i w grach na gog-u robi. Nie ma tam takich syfiastych zabezpieczeń. Instalujesz, klikasz w .exe i grasz. Żadnych problemów.

Piractwa to śmieszne dowiązanie do steam nie rozwiązuje, ale imo pewnie nie o to chodzi tylko o 'promocje' steama. Może w zamian Bethseda lepsze warunku sprzedaży na Steamie dostała...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 14:25 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Chyba nie ma żadnego tematu o modach, czy o czymś nie wiem?


viewtopic.php?t=35238&start=0

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 16:19 
Cytuj  
najgorsze z tym "patchem" jest to, że podobno nie można już .ini tweaksów robić i że large address aware podobno ma nie działać już.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 17:23 
Cytuj  
http://ppsh-41.tumblr.com/post/13145143504/entire-tamriel-landmass-built-into-skyrim

TES V: Morrowind 2.0 jako dlc inc.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 17:32 
Cytuj  
wydaje mi się, że to bardziej teren do pracy dla modderów niż miejsce przygotowane na DLC, anyways za parę miesięcy ta gra będzie tak ogromna że przejście z jednego końca na drugi będzie trwać dniami albo tygodniami (2 tygodnie trwało przejście z jednego końca na drugi mapy w Daggerfallu, tak czytałem przynajmniej :P)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 17:40 
Cytuj  
A mi sie wydawalo, ze skyrim ma mniejszy swiat niz morek. A tu sie okazuje, ze morek bedzie zawieral sie w skyrimie? ;d


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 18:00 
Cytuj  
EloNis napisał(a):
wydaje mi się, że to bardziej teren do pracy dla modderów niż miejsce przygotowane na DLC, anyways za parę miesięcy ta gra będzie tak ogromna że przejście z jednego końca na drugi będzie trwać dniami albo tygodniami (2 tygodnie trwało przejście z jednego końca na drugi mapy w Daggerfallu, tak czytałem przynajmniej :P)

Nie przesadzaj. Przejscie z jednego konca mapy na drugi to okolo 30 minut. Z buta.
Mapka jest bardzo mala. Taka sama jak w Obku.

Anyway. Sam fakt, ze jest teren nic nie oznacza. Od pustego terenu do pełnoprawnej gry to tak ze 3 lata.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 18:03 
Cytuj  
no trochę przesadziłem, fantazja mnie poniosła ;) ale jak dodadzą reszte krain (o ile dodadzą :P) to na pewno się to znacznie wydłuży. może nie planują kolejnych części TESa tylko będą ulepszać skyrima jak blizzard robi z wowem? :P

sęk w tym, że teren wcale pusty nie jest. ukształtowanie terenu i flora już są, na screenie widać nawet Imperial City z wszystkimi wieżami, z murami itd. tak jak było w Oblivionie.

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 18:51 
Cytuj  
Armor nie ma wplywu na magic i sneak?

Jezeli to prawda, to zajebiscie zjebano depth.


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 18:54 
Cytuj  
Im ciezszy armor tym bardziej cie slychac gdy sie skradasz, ale przeciwko temu masz perki.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 18:55 
Cytuj  
Na sneak ofc ze ma wplyw. Na magic nigdy nie mial i bardzo dobrze.
Troche mi brakuje efetywnosci spelli opartej na staminie oraz mozliwosci nieudanego castu ale nie az tak bardzo choc jak taki mod wydzie to zainstaluje na 100% bo tak bylo w Morrowindzie. :P

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 19:04 
Cytuj  
Jak przynajmniej ma wplyw na sneak, to ok, chociaz bym wolal zeby mialo affect na armor. Wypasiony koles w heavy armor i w dodatku mag, to troche dziwne w fantasy. Troche sie czepiam standardu, wiem. :D


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 19:08 
Cytuj  
Ja w heavy armor bez perków skradam się tak samo jak w light bez perków :/ tzn z tej samej odległości słyszą mnie przeciwnicy. ( skradanie bez companiona )


_________________
Mam leniwe szare komórki.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 109  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.