mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 109  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 19:10 
Cytuj  
Jak przynajmniej ma wplyw na sneak, to ok, chociaz bym wolal zeby mialo affect na armor. Wypasiony koles w heavy armor i w dodatku mag, to troche dziwne w fantasy. Troche sie czepiam standardu, wiem.

Ale nie dziwne w serii TES. Flexibility > Pseudo Realism. W kontekscie rozwoju postaci ofc.

W dodatku TESowa magia to nie magia Baldurowa gdze rzucenie spella trwa 30 sekund i wymaga 6 skladnikow i 14 inkantacji. Tutaj ruszasz reka i cos sie podpala albo wybucha, mozna to zrobic w plytowce. :)

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 19:19 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Jak przynajmniej ma wplyw na sneak, to ok, chociaz bym wolal zeby mialo affect na armor. Wypasiony koles w heavy armor i w dodatku mag, to troche dziwne w fantasy. Troche sie czepiam standardu, wiem.

Ale nie dziwne w serii TES. Flexibility > Pseudo Realism. W kontekscie rozwoju postaci ofc.

W dodatku TESowa magia to nie magia Baldurowa gdze rzucenie spella trwa 30 sekund i wymaga 6 skladnikow i 14 inkantacji. Tutaj ruszasz reka i cos sie podpala albo wybucha, mozna to zrobic w plytowce. :)


Jestem fanem BG, PS:T i oryginalnych Fallout, wiec mam pewne nawyki, ale rozumiem. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 19:31 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Jak przynajmniej ma wplyw na sneak, to ok, chociaz bym wolal zeby mialo affect na armor. Wypasiony koles w heavy armor i w dodatku mag, to troche dziwne w fantasy. Troche sie czepiam standardu, wiem.

Ale nie dziwne w serii TES. Flexibility > Pseudo Realism. W kontekscie rozwoju postaci ofc.

W dodatku TESowa magia to nie magia Baldurowa gdze rzucenie spella trwa 30 sekund i wymaga 6 skladnikow i 14 inkantacji. Tutaj ruszasz reka i cos sie podpala albo wybucha, mozna to zrobic w plytowce. :)

Nie mniej przydałoby się, żeby noszenie plytowki zwiekszało np. zucie magicki w czasie rzucania czaru i zwieksza ilosc staminy na machanie mieczem.

Osobiście, jak bym to troche przerobił
a) zabrał regen magicki z itemow i dorobił to do atrybutu
b) waga zabroi wplywala by na koszt atakow (wszystkich),
c) ilosc niesionego smiecia by wplywala na ilosc zyzywanych zaosob w czasie walki
d) dlatego mam nadzieje, ze da sie przywrocic stary set atrybutów zamiast tylko trzech :<.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 19:38 
Cytuj  
No podobnie beylo w Morrowindzie. Do tego efektywnosc spelli (nie tylko DPS) zalezala od poziomu staminy i czary mialy szanse na powodzenie zalezna od staminy i pziomu skilla i pewnie troche tez od atrybutu do ktorego sana szkola byla przypisana.

Good Old Times. Jesli bedzie edytor rozbudowany to bedzie dobry fun przy modowanuiu tej gierki. :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 19:48 
Cytuj  
A jest co za ta kase kupowac w Skyrimie chociaz? Bo generalnie w grach Bethesdy bylo zawsze tak, ze tylko przez pierwszych kilka leveli trzeba sie ograniczac, a pozniej kupuje sie wszystko bez ograniczen. Alchemia dalej przynosi krocie?

W F3 nawet instalowalem mody zmniejszajace udzwig (m.in. dodajace wage do amunicji i zwiekszajace wage broni) zeby zbyt szybko nie stac sie krezusem pustkowi :)
A jak chcialem wiecej nosic to musialem sobie kupic wiekszy plecak na przyklad.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 19:51 
Cytuj  
Przez was odechcialo mi sie grac, poczekam na mody ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 19:54 
Cytuj  
Wrzucam jescze raz:

Aktualna godzina(zegar komputera) na load screenach:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=98


_________________
BF3: hungrymumin

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 20:35 
Cytuj  
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1022

Wkoncu sie mozna poczuc jak prawdziwy necromanta!


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 20:39 
Cytuj  
Cheat!!!!!!!1111111

Downloading....... zaraz wypuszcze swoja armie na Whiterun. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 20:46 
Cytuj  
ja chyba czekam na jakis balans/realism mod bo smoka mozna zalatwic na lajcie a atronacha ognia nie ;d


_________________
.

*

Posty: 89
Dołączył(a): 16.11.2011
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 20:50 
Cytuj  
O co chodzi z podpisen Cleared? Pytanie na pierwszy rzut oka debilne ALE w niektorych lokazjach, w ktorych wyrznalem wszystko co sie dalo, nie mam podpisu "Cleared"... czy on sie podpisuje po czyms innym, niz zmiana jaskini w cmentarzysko?


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 20:50 
Cytuj  
Cytuj:
Wypasiony koles w heavy armor i w dodatku mag, to troche dziwne w fantasy.

e tam

Ale w Morrowindzie faktycznie było to o wiele lepiej rozwiązane.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 21:05 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
ja chyba czekam na jakis balans/realism mod bo smoka mozna zalatwic na lajcie a atronacha ognia nie ;d


Oj, pierdolisz, cisnie mi sie na usta. Chociazby dlatego, ze atronach ognia ma 10x mniej hp niz smok. Albo i mniej.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 21:16 
Cytuj  
Junkier napisał(a):
Cytuj:
Wypasiony koles w heavy armor i w dodatku mag, to troche dziwne w fantasy.


Nie żyjmy stereotypami plz.

Ja nie widzę żadnego problemu. Rozumiem, że cięższa zbroja mogłaby spowalniać ataki/zużywać więcej staminy przy PA/bieganiu, ale czemu miałaby przeszkadzać w magii to nie wiem. Tak się przyjęło, że mag to koniecznie w sukience musi zapierdalać ;p Mi to nie robi różnicy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 21:30 
Cytuj  
prawda.
wystarczy popatrzec na to jak zrobiono to w dark souls.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 21:41 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Oj, pierdolisz, cisnie mi sie na usta. Chociazby dlatego, ze atronach ognia ma 10x mniej hp niz smok. Albo i mniej.


No ok, ale atronah mnie bierze na 2 hity. A ze smokiem walcze dlugo, metodycznie ale niezbyt trudno. Jako nord jestem slabo wytrzymaly na ogien? ;p

Kolejny mod to combat mod jakis.


_________________
.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 21:45 
Cytuj  
Highlander ma racje i tyle;] Moby są jakieś lewe. Ekstrymalny przypadek to jak mi ostatnio w dungu kilka mobów "mocniejszych" stawało i kompletnie nic nie robiło (włącznie z bosem finałowym o_O)...


_________________
Obrazek

*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 22:16 
Cytuj  
Fakt, mobki są jakieś niedorobione.

Więcej mi zrobi misio niż taki smok.

Co do magii, czy mam tylko wrażenie czy magia została mocno okrojona w porównaniu do Morrowinda?

Brakuje mi np. skilli jak acrobatics, athletics etc. coś co od zawsze było. Jakoś tak dziko teraz skakać jak oszołom i wiedzieć, że nic z tego nie będzie :(

Czy tylko ja mam wrażenie czy jest mało underwater spotów?

btw.

Pogrywam w tym samym czasie magiem i wojkiem. Wojmir ma 21lvl a mag dopiero 13 (wtf?), jestem prawie w tym samym momencie main questu (roznica moze, 2ch side quests). Czy mi się wydaje czy coś jest nie tak? Dodatkowo dużo osób pisze, że taki magus to easy mode, może, ale nie dla mnie. Wojek to alt+straight to mob i power attack. A magus to takie podchody.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 22:32 
Cytuj  
Magus to easy mode dzięki summonom i enchantom na regen many/zmniejszenie costu spelli ale ogólnie castowanie 2h ssie pałke bo kosztuje 80% więcej many a zabiera 20%hp więcej (wtf?). Ogólnie czasy za mały dmg zadają i jedyne co ratuje, to stun przy rzucaniu spelli z 2 rąk i summony.

Wojem niektóre moby składasz w mgnieniu oka a magiem czasami napierdalasz dluzej niz imperator w Luke'a...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 89
Dołączył(a): 16.11.2011
Offline
PostNapisane: 22 lis 2011, 22:54 
Cytuj  
Nie wiem, czy inni, ale ja z perspeotywy czlowieka, ktory zaczynal kilka razy gre bo sie nie mogl zdecydowac, kim grac, zaobserwowalem, ze moby respiace sie w Skyrim sa zaoezne od tego, na jakim poziomie trudnosci zaczales. Ja odpalilem nowa gre na expercie, przestawilem na sredni a mimo to tam, gdzie wczesniej byly wilki (i to kilka razy, a nie jako losowe) teraz sa Tygrysy, a oboz barbarzyncow, ktory wczesniej (jak zaczynalem nowa gre na adepcie) kladlem od razu, teraz wczytywalem 3 razy. Ciekawe...


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 109  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.