mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 cze 2011, 09:40 
Cytuj  
Haters gonna hate, trolls gonna troll :roll:

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 17:20 
Cytuj  
@realnaste

czy cos sie zmienilo pod wzgledem technicznym od grudnia 2010?

jak sprawa lagow, desynchro i innych rzeczy, ktore najbardziej przeszkadzaly w grze?

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 21:08 
Cytuj  
Fajnie by było gdybyś wymienił po kolei wszystkie "inne rzeczy", co bym mógł odpowiedzieć konkretnie ;)
Co do lagów- nadal są jeśli masz słabe łącze :D Prawdziwy problem to "node lag". W zależności od twojego sprzętu masz kilkusekundowe zawieszenie podczas przechodzenia miedzy sektorami świata gry. Ten lag, z oczywistych względów, zawsze występuje w tych samych rejonach.
Desync już dawno nie stanowi problemu. Ja nie uskuteczniam pvp a perfect blocki daje rade odstawić jeśli się staram. Proponuje poczekać na wydanie tego nowego patcha + tydzień na rozwiązanie bugów które się niewątpliwie pojawią, a następnie darmowy trial ;)

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 21:27 
Cytuj  
Czy okolice pod brama Fabernum wchodza w te "miejsca miedzy sektorami"?

Pytam bo pamietam ze jakos w listopadzie gdy ostatnio sprawdzalem, walka czasem wygladala calkiem dobrze a w niektorych przypadkach nie mozna bylo kompletnie grac.

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 cze 2011, 00:14 
Cytuj  
Widać mało razy wychodziłeś z fab główną bramą (zawsze 2 spięcia dla mnie prawie przy samej bramie) :P
Ciężko nie zauważyć prawidłowości...Generalnie Fab było zawsze uważane za ciężkie jeśli chodzi o płynność rozgrywki. Nic tu się nie zmieniło. Node line na node linie.
Oczywiście mówię jak jest, nie jak będzie po patchu. Dodaje tez, ze walczyć jak najbardziej się da...jeśli się umie. To nie gra gdzie pierwsze skrzypce gra ilość czasu na grindzie ;)


Posty: 5
Dołączył(a): 15.08.2011
Offline
PostNapisane: 15 sie 2011, 07:22 
Cytuj  
Powróciłem do Mortala jakies 2 miesiące temu wbrew rozsądkowi , który podświadomie mówił "wypierdol te grę przez okno". Z durzym sceptycyzmem obserwowałem zmiany wprowadzone wraz z "down"em " i ku mojemu zaskoczeniu sa to zmiany na plus - począwszy od wydajnosci clienta , stanu serwera , pinga, poprzez ulepszenia graficzne a kończąc na rozwiazaniach zmieniajacych / ulepszajacych rozgrywke. Rzeźnik, alchemia ,cooking wiele wniosły i dają wiele frajdy , prawda że gra nadal ma masę niedociągnięć ale bynajmniej w obecnym stanie jest jak najbardziej grywalna.
Warto czasami sprzeciwic się swoim głosom pod kopułką i zaryzykować.
Pozdrawiam.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 lis 2011, 21:27 
Cytuj  
Kto by sie spodziewal, SV dalej trzyma poziom :P
http://massively.joystiq.com/2011/11/09 ... f-service/

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 19 lis 2011, 17:36 
Cytuj  
http://www.mortalonline.com/forums/6876 ... ost1232990

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lis 2011, 18:47 
Cytuj  
ciekaw jestem ilu ludzi gra.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2011, 19:46 
Cytuj  
Pewnie tyle, ze oplaca im sie to dalej ciagnac.

Albo.. Dostaja dotacje z UE na rozwoj :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lis 2011, 20:11 
Cytuj  
taa, szkoda tylko, ze nie daja jakis darmowych dni dla posiadaczy.

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 lis 2011, 18:03 
Cytuj  
gra więcej niż w dfo, tzn grało bo teraz jest skyrim :P

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 23 lis 2011, 09:30 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=vOKNQ5PP ... ideo_title

http://www.mortalonline.com/pdf/TerritoryManual.pdf

http://www.mortalonline.com/map

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 23 lis 2011, 15:32 
Cytuj  
Ostatnie moje podejscie w MO (4te lub 5te) skonczylo sie 2-3 minutowym freezem w startowej lokacji, po czym dałem sobie spokój. Jak to teraz wygląda?

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 23 lis 2011, 19:13 
Cytuj  
blaszu, jest 14 dniowy trial, do oblukania co i jak jak znalazł.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 23 lis 2011, 20:33 
Cytuj  
Ostatnio wlasnie wykorzystalem ten 14 dniowy trial :> Ossur, grasz w to? Napisz czy w ogole warto to sciagac :P

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 23 lis 2011, 22:14 
Cytuj  
moja odpowiedz bedzie subiektywna - mi się podoba, jest wiecej ludzi niz w dfo, nowy content na pewno da duzo funu

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 lis 2011, 23:20 
Cytuj  
A moja będzie obiektywna- Trochę więcej pracy trza w to włożyć, ale nowe konto e mail powinno umożliwić kolejnego triala ;)
Jeśli wierzyć SV (ja bym nie wierzył, ale to tylko ja :P )
to naprawiono wszystkie najpoważniejsze bugi w grze. :O
Jeśli to prawda MO jako fantasy sandbox bije konkurencję na głowę.
W innym wypadku wracamy do punktu wyjścia (gra nie dla wszystkich).

Dowiemy się w najbliższym czasie, bo TC który z dzisiejszym dniem wszedł w życie, sprowadzi wszystkich poważnych graczy do gry.
Jakkolwiek by to się nie skończyło- będzie się działo (płacz albo w grze przez straty, albo na forum przez bugi).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2012, 19:23 
Cytuj  
http://www.mortalonline.com/awakening w kwietniu

i co z tego jak nie da sie poprawnie tego gowna zainstalowac. A nawet chcialem triala sprawdzic ;d


_________________
.


Posty: 26
Dołączył(a): 31.01.2012
Offline
PostNapisane: 10 lut 2012, 19:42 
Cytuj  
Abonament póki co 60 zł miesięcznie - trochę przegięty.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.