mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 203  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 23:10 
Cytuj  
100-200 zl miesiecznie na gry komp/abo wydac to mnie do bankructwa nie doprowadzi.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 23:11 
Cytuj  
nvm

*

Posty: 185
Dołączył(a): 9.02.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 23:39 
Cytuj  
mkmiko napisał(a):

jeśli można daj linka do tematu z fajnymi opiniami ?


Nigdzie konkretnie, troche na forum SW, troche tu i tam, po klanach z innych gier.
Szkoda szkoda....

*
Avatar użytkownika

Posty: 167
Dołączył(a): 3.09.2009
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 10:08 
Cytuj  
Moze ktos na niedziele ma inne plany i moglby konta uzyczyc?

GG1829231


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 10:17 
Cytuj  
Tydzień temu miałem dostęp do bety a w tym tygodniu coś nie mam. To jakaś zamknięta wersja?


_________________
LaMoon#2988

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 10:33 
Cytuj  
Na ten weekend trzeba bylo dostac nowe zaproszenie, nie przechodzilo z zeszlego tygodnia.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 10:40 
Cytuj  
Obejrzałem wczoraj kilka dość długawych filmików z bety i na prawdę pytam, jak można na to wydać 200zł a potem jeszcze bulic 50-60zł(kurs euro)? W sumie to wieksze podniecenie wywowal u mnie trailer patcha 4.3 do WoWa(tak czy inaczej chodzi o najnowszy patch z deathwingiem) niż ten STWOR. Nie żeby gra byłą totalnie zjebana ale znowu nie można oprzeć się wrażeniu, że konsument gówno wie i zeżre to, co mu korporacja na talerzu poda i tyle. Bo kto normalny wydaje tyle kasy na Voice Acting zamiast zrobić normalny silnik graficzny i animację na poziomie 2011 roku? Community znowu będzie zjebane i wychodzi na to, że jedyną alternatywą jest nie kupować tego i dać zna EA, że dali dupy. Mam nadzieję, że za pół roku będą mieli z 500k max abonamentów i będą musieli przejść na model free2play.


Troche szkoda, bo uniwersum SW uwielbiam i SWg dawało radę na początku ale z tego co widzę, to ludzie tylko traktują tą grę jako "other crap field the gap, While i waite to begin - the adventure of my life in the land od Diablo 3"...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 10:52 
Cytuj  
Raczej 50k, kiedys mowili ze 500k im wystarczy do rentownosci.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 11:12 
Cytuj  
Wystarczy ale to za malo dla takiego kolosa co wydal xxx mln$ na grę.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 522
Dołączył(a): 28.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 11:38 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Obejrzałem kilka filmików z bety

:lol:
zaboleq napisał(a):
konsument gówno wie i zeżre to, co mu korporacja na talerzu poda i tyle. Bo kto normalny wydaje tyle kasy na Voice Acting zamiast zrobić normalny silnik graficzny i animację na poziomie 2011 roku?


filmików nie oglądałem ale w becie animacje bardzo mi się podobały bo:
a) było ich dużo, w wowie np. krasnal woj ma 2 animacje dla 20 skilli..
b) były płynne, nie na siłe.. żadnego Final Fantasy gdzie chuderlak wyskakuje z 200 kg mieczem na 100 m zeby rozpłatać wierzowiec na pół, i to wszystko w 0.3 s

Do grafiki nic nie mam, mogłaby być ładniejsza, ale dzieki temu że jet nieco cartoonowa pozwala na wyświetlanie wielu rzeczy na domowych komputerach co niebyłoby możliwe np. na silniku jak w AoC. Ogromne ilości gracyz na ekranie, burzące się budynki daleko w tle (pewien flashpoint).. Modele i tekstury też wykonane są bardzo dokładnie, szczególnie jak na MMO.. bo chyba nikt się nie spodziewał grafiki jak w grach single z 2007-2008 roku?

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 12:40 
Cytuj  
Enderhawk napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Obejrzałem kilka filmików z bety

:lol:
zaboleq napisał(a):
konsument gówno wie i zeżre to, co mu korporacja na talerzu poda i tyle. Bo kto normalny wydaje tyle kasy na Voice Acting zamiast zrobić normalny silnik graficzny i animację na poziomie 2011 roku?


filmików nie oglądałem ale w becie animacje bardzo mi się podobały bo:
a) było ich dużo, w wowie np. krasnal woj ma 2 animacje dla 20 skilli..
b) były płynne, nie na siłe.. żadnego Final Fantasy gdzie chuderlak wyskakuje z 200 kg mieczem na 100 m zeby rozpłatać wierzowiec na pół, i to wszystko w 0.3 s


h3h3h3


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 13:53 
Cytuj  
Enderhawk napisał(a):
Modele i tekstury też wykonane są bardzo dokładnie, szczególnie jak na MMO.. bo chyba nikt się nie spodziewał grafiki jak w grach single z 2007-2008 roku?


Tekstury sa wykonane dokladnie??? No nie rozsmieszaj mnie. Nie na ten typ produkcji. Jak im sie zamarzylo zeby co 5 minut robic zblizenia to powinni grafike do tego dostosowac. Co sie NPCom zbierze na gadke to sie czuje jakby mi pila po oczach jezdzili. Nie mogli dac low-med-high-ultra tekstur do wyboru zeby kazdy sobie do sprzetu dobral? Ze niby to za duzo roboty? W 2-3 miechy kilku nerdow caly skyrim przerobi na high-res a tu zespol z budzetem 135 mln dolarow nie mogl ogarnac?

A ze grafa moze byc jak w singlach to pokazuja koreanskie grinderki... Szkoda tylko ze azjaci maja tak narabane we lbach jesli chodzi o definicje grywalnosci.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 14:13 
Cytuj  
Tekstury sa w wielu miejscach faktycznie zalosne :/ Generalnie pod wzgledem technicznym SWTOR jest bardzo slabo wykonnana gra. Kuleje optymalizacja, tekstury, etc. Moze w retailu bedzie lepiej, ale watpie.

*

Posty: 139
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 17:42 
Cytuj  
Wygląda jak wygląda, bo w przeciwieństwie do koreanów nie dodali błyszczącego miecza, armorka, potworka, otoczenia i wszystkiego co się da, aby tylko ładniej wyglądało :)
Kiedyś na karcie wyłączyłem efekty i zagrałem w L2 bez tych wszystkich błysków nie uwierzycie jaka ta gra jest brzydka bez tego :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 17:55 
Cytuj  
Tu nie chodzi o blyszczce miecze, armorki i otoczenie tylko beznadziejnie slabe tekstury, naprawde niektore sa takie ze oczy bola (sa lepsze, sa gorsze i sa beznadziejne). Jak juz myslisz, ze gorzej byc nie moze to na nastepnej planecie wali cie po oczach jeden wielki piksel ;) Nie kazdy gra na laptopie z interga. Poprawili by te tekstury (albo dali do wyboru low/mid czy hi), dodali lepsze oswietlenie i cienie = byloby lux. Tak to chwilami wyglada jak jakas indie gierka. Za to muza i dzwieki naprawde fajne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 18:12 
Cytuj  
Sa textury low/mid/high, ale roznice miedzy nimi sa minimalne tak naprawde. Chyba ze w becie bylo tu cos zjebane....

**

Posty: 340
Dołączył(a): 8.07.2004
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 18:24 
Cytuj  
Bylo juz pisane nie raz nie dwa ,ze w becie byly wylaczonw zaawansowane ustawienia grafiki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 19:02 
Cytuj  
kapra L napisał(a):
Bylo juz pisane nie raz nie dwa ,ze w becie byly wylaczonw zaawansowane ustawienia grafiki.

Jak chuj.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 522
Dołączył(a): 28.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 19:30 
Cytuj  
iniside napisał(a):
kapra L napisał(a):
Bylo juz pisane nie raz nie dwa ,ze w becie byly wylaczonw zaawansowane ustawienia grafiki.

Jak chuj.


Fajnie że zawsze masz coś kreatywnego do powiedzenia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 19:45 
Cytuj  
Enderhawk napisał(a):
iniside napisał(a):
kapra L napisał(a):
Bylo juz pisane nie raz nie dwa ,ze w becie byly wylaczonw zaawansowane ustawienia grafiki.

Jak chuj.


Fajnie że zawsze masz coś kreatywnego do powiedzenia.

Te slowa sa tak inteligetne i tak zwiezle podsumowuja bajki o lepszej grafice w retailu, ze ich nie zrozumiales. Wybaczam.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 203  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.