Compton napisał(a):
sula napisał(a):
[...] Żaden next-gen nie musi to być, wystarczy, że nie jest to kolejna kopia WoW, EQ, Lotro, Rift, etc
Znakomicie to ujales.
Wlasnie sobie zdalem sprawe skad wziela sie taka cene (ok 200 zl)
Chca zarobic dopoki jest hype
Zadziwia mnie dodatkowo ten abonament.
Devsi osiagneli szczyt perfidnosci ... zrobili single mmo ... wprowadzili abonament ok 50 zl mies ... a do tego cena za sam tytul dwukrotnie wyzsza, od topowych tytulow stricte single(ew. multi) player.
Heh ... genialne, a ludzie i tak kupia
[widocznie zasady ekonomi nie maja tu zadnego znaczenia]
Ok, pozwol ze przedstawie ci realia ekonomiczne tej gry.
Ploty mowia ze produkcja kosztowala ok. 150m $.
Chwala sie ze do tej pory sprzedali milion pudelek, z kazdego zostaje im maxymalnie z 40$ (w co szczerze watpie przy takim marketingu) co daje nam 40 baniek zwrotu. Zostaje 110mil do odkucia sie na subskrypcjach. To jest jakis rok czasu zakladajac stala liczbe milona subskrypcji co jest raczej nierealne.
Z tego wynika ze nadal instnieje ryzyko ze ludziom sie TOR zwyczajnie znudzi i ciezko im bedzie chociazby odzyskac zainwestowane pieniadze.