Slicing jest profesja ZBIERACKA.
Jesli ktos sledzil gre w becie to koncept slicingu byl i jest taki ze on nie ma generowac przychodu stojac w miescie i klikajac "send on mission" i zaden inny skill zbieracki tez tego nie robi tbh mimo ze maja one mozliwosc "misjonartwa". Robia to dopiero po przerobieniu dostarczonych matsow na itemki i sprzedaniu ich a i to nie zawsze bo greeny sa smiesznie tanie.
Przychod ze slicingu mial byc i jest teraz z: biegania po zonach i gatheringu oraz z rzadkich dropow z misji.
Poprostu zrownali slicing z reszta profesji i skonczylo sie easy mode stanie w miescie i zarabianie kredytow.
Inna sprawa ze mogliby to zrobic lepiej ale moze w dalszych patchach beda tweakowac. Narazie slicing zabijal ekonomie i trza bylo dzialac szybko. : )
Serio niektorzy (nie mowie tu o tym forum) placza tak jakby im conajmniej postacie pokasowali.
"Ostatecznie wyrzucilem slicing i robie sobie Cybertech/Scavenging/Underworld Trading.
Swoja droga, lepiej 'rozbierac' swoje itemy po crafcie, czy tez probowac je opchnac (pod wzgledem finansowym)?"
Mam od poczatku te same kombinacje i zielone rozbijam i dopiero niebieskie sprzedaje a ja mam luz z gotowka akurat to nawet niebieskie rozbijam dla satysfkcji posiadania epickich receptur. Poztym epiki z craftu podczas levelowania sa czesto powaznym upgradeam zwlaszcza dla companonow.