mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 85  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 sty 2012, 20:25 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):

Albo abonament albo f2p i sklepik. Koniec kropka. Juz nawet Blizzard z item Shopem W Diablo 3 jest mniej pazerny bo tam beda trzepac kase 2 razy (pudelka i RMAH)


Z czego w RMAH będą trzepać kasę za wystawienie itemku, za jego sprzedaż oraz za wypłacenie kasy na własne konto.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 18:50 
Cytuj  
Sklepiki są w każdym mmo - mniej lub bardziej widoczne. Cudowne czasy samego abo dawno minęły i nie wrócą.
Z odbiorem sklepu w EvE reakcja comm była w zdecydowanej większości "wali mnie to, jak ktoś chce dołożyć trochę kasy CCP to jego sprawa" Plany (?)zwiększenia oferty o "lepsze statki" wywołały oburzenie - ale głównie tych, co nie słyszeli o shipach navy i state issue ;) Dla wyjaśnienia - to nieco lepsze wersje normalnych okrętów kupowane za kosmiczne ilość LP (punktów za misje). Służą głównie do latania na misje, bo każdy się boi wtopić coś takiego. Choć osobiście mam wątpliwości czy powinno się dawać coś takiego do sklepu, to gamebreaker na pewno nie jest. Social itemy są ważne w mmorpg, ale są sprawą drugorzędną. Jeśli ktoś ma do wyboru farmić różowego t-shirta przez 2h ingame lub zapłacić za niego kasą odpowiadającą jednej roboczogodzinie - to dlaczego mu na to nie pozwolić? Czas to pieniądz i tyle. Ubrania w TSW nie mają wpływu na grę i absolutnie nic nie wskazuje by w IS miało by się pojawić coś, co by na grę wpływ miało (jak choćby większy bag do kupienia w Rift, czy teleport na flotę do kupienia w TOR).
Natomiast RMAH to inna sprawa, bo itemki w H&S mają pierwszorzędne znaczenie, a AH właściwie wyklucza element losowości komuś z odpowiednio zasobnym portfelem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 19:04 
Cytuj  
RMAH daje jednoczesnie mozliwosc zarobić samemu, wiec można powiedzieć, że jest bardziej fair.

RMAH to cytujac Kellanveda "Czarnego rynku nigdy nie uda się wam zniszczyć, zamiast tego lepiej nad nim zapanować i czerpać z niego zyski".


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 19:17 
Cytuj  
Obawiam się że potencjalny zarobek większości "normalnych" graczy będzie raczej iluzoryczny 8)


FC zaczął tydzień illuminatów nowe arty, ss i Q&A na fejsbuczku.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 19:42 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Obawiam się że potencjalny zarobek większości "normalnych" graczy będzie raczej iluzoryczny 8)

+1

-------------------------------------

Co do IS.

Rzeczy "kosmetyczne" mają wpływ na rozgrywkę, inaczej by się nie sprzedawały. Dla jednych jest ważny combat , i to jedni chcą grindzić pve a inni tylko się interesują pvp i dla tego głównie grają , inni grają dla ubierania swojego toona w ciuszki, inni dla rp , jeszcze inni dla craftu, inni bo lubią questy ,etc <-- także oczywiście ,że ma wpływ.

Tzw. "rozgrywka" to jest pojęcie mocno względne.

Co do grindu i kupna. To tak samo ktoś może powiedzieć czemu ktoś ma grindzić 2 h tokeny na rękawice z + int dla swojego maga ,czemu nie może kupić ich za $ w sklepiku?

edit:

Dlaczego , rzeczy "kosmetyczne" wywyołują mniej emocji? Bo po prostu graczy dla których to jest najważniejsze / równie ważne co np. grindzenie itemków i czerpanie satusfakcji z posiadania uber-seta i broni jest mniej :)

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 22:04 
Cytuj  
Iniside cytujący cesarza Malazu no no...

A co do rzeczy ważnych...Isengrim podziel się jeszcze wrażeniami :)

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 22:20 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Iniside cytujący cesarza Malazu no no...

A co do rzeczy ważnych...Isengrim podziel się jeszcze wrażeniami :)

V.

Bo Kellanved to personifikacja najlepszych cech wszystkich wielkich przywodców jacy przewineli sie przez historie ludzkosci ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 00:23 
Cytuj  
Was ist RMAH? Wyjasnijcie mi prosze, bo mam za malo czasu by byc madrym :)


_________________
BF3: hungrymumin

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 06:15 
Cytuj  
anastol napisał(a):
Was ist RMAH? Wyjasnijcie mi prosze, bo mam za malo czasu by byc madrym :)
Real Money Auction House może być na ten przykład. 8)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 19:22 
Cytuj  
No to trochę więcej informacji.
Londyn jest stosunkowo dużym miastem - poza siedzibą templarów jest tam targowisko, fightclub, taki normalny klub bez mordobicia, sklepy, kanały, dachy, ulice. NY to kawałek parku z widokiem na golden gate, kilka sklepów i labirynt porzuconych podziemi w których jest siedziba Lumi - szkło, stal i polerowany beton.
Londyn ma być docelowo social hubem, stąd jego wielkość. Na razie to place holdery - widać że npce zrobione do gadania, ale na razie nieaktywne (beta tyczyła new player exp). Na każdym kroku widać dopracowanie w szczegółach - poza niezłą grafiką dowcipne nazwy - fastfood fish&chips "The Yellow Sign", sklep z bronią "New Model Army. Czuć że ktoś miał pomysł na zagospodarowanie tego miasta-huba, a nie tylko kopiuj i wklej. W Kingsmouth jest podobnie - na wystawach książki, nazwy nawiązujące do H.P. i budowniczych miasta - miasta z mroczną przeszłością, co stopniowo odkrywamy w trakcie misji. W TSW jest cykl dnia i nocy, zmieniający się w naturalny sposób (więc jest ranek i zmierzch ;) )Wrażenie miasta opanowanego przez zombie jest dojmujące - człowiek ma ochotę poczekać do świtu zanim ruszy na ulice zabijać to, co opanowało spokojne, turystyczne miasteczko.
Graficznie jest bardzo ładnie, ale są pewne niedoróbki - a to brak modelu broni w rękach postaci, a to stół jako "typowy stół" (w sensie, że każdy wie, że nie ma typowych stołów), a to inne glitche. Jak wiadomo TSW chodzi na dreamworld engine - czyli tym z AoC. Widać to po "Conanowych" rozbryzgach krwi, sutkach na całkiem zgrabnych kobiecych piersiach czy raiting 18 ;) A serio, to dawno nie widziałem tak ładnej gry - takie szczegóły jak kora drzew, las, asfalt - piękna rzecz. To co można zobaczyć na filmikach puszczanych przez FC - tak wygląda gra, bez ściemy renderowanych osobno modeli itd. Wyobraźnia twórców też jest spora - wendigo to nie facet w stroju goryla, tylko łyse ohydztwo poruszające się na czworaka w pajęczym stylu.
Walka jest bardzo dynamiczna. Moby mają sporo ataków które uwielbiają ciskać na stojące jak kołek cele - trzeba się ruszać. Exp leci głównie z misji, nie opłaca się kompletnie grindować mobów.

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 20:37 
Cytuj  
Nom, opisz proszę dokładnie combat.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 22:20 
Cytuj  
@Shadeknight Dzieki :D


_________________
BF3: hungrymumin

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 00:27 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Nom, opisz proszę dokładnie combat.

V.

Nie wszystko na raz ;)
Na razie FC się ruszył i publikuje opis jednej z misji - podobną w założeniach można zrobić i w Kingsmouth, choć nie tak skomplikowaną - jak Illuminaci zdobywają kwity Pamiętacie gierki z cyklu commandos? Jest bardzo podobnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 01:10 
Cytuj  
A na ile myslisz starczy tych zagadek i questów? Jezeli bedzie tego wiecej niz w standardowej grze single playler tego typu to beda zwyczajnie powielane te same mowyty.
Rozumiem ze mozna jarac sie klimatem, ale to narazie jest zastanawianie sie nad tym ile tego wrzuca devsi jako mniej lub bardziej statyczny content ktory predzej czy pozniej sie wyczerpie.
Tylko prosze mi tu nie mydlic przypadkiem "wplywem gracza na swiat na wielka skale" bo tego zwyczajnie tu nie bedzie.

Tak wiec jakie NARZEDZIA dostana gracze zeby powiedzmy miesiac-dwa po premierze odkrywac nieznane i 'knuc", spiskowac albo jakkkolwiek odczuc, ze sa jednak te 3 frakcje z roznym podejciem do tego samego problemu?
Poza patchami gdzie znudzeni gracze rozprawiajacy sie z ultimate evil beda musieli zmierzyc sie z even moar ultimate evil.
Jedyny prawdziwy social godny takiej gry moze sie rozwijac poza sama gra na sieci, tylko wsrod grupki zapalencow.

Czyli w TSW mamy inny setting, (zamiast przeszukiwania groty w poszukiwaniu pozosotalosci zony kowala, bedziemy rozprawiac sie ze złem i dowiadywac sie, ze jest tam cos jeszcze) a tego starcza na okreslona ilosc gry MMO - reszte musi zalatwic grywalnosc albo cokolwiek community based.

Jaki wplyw na moja gre jako zalozmy templara maja miec poczynania illiminati? Kontrola jakiegos huba pewnie, i co jeszcze? Gfyby cos tam bylo pialiby o tym w pierwszej kolejnosci.



PS. Narzekam tak, bo wlasnie setting mi podchodzi a dodatkowo od czasu DFO nie gralem w nic co mozna w pelni nazwac MMO (bo mam wrazenie ze to co teraz wychodzi o gry multiplayer zwykle, tyle ze na 10k osob a nie 8 jak kiedys)


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 02:04 
Cytuj  
To trudne pytanie - beta jest bardzo ograniczona - noob mapka (Kingsmouth)trochę bardziej ciężka mapka (Innsmouth Academy) i grupowa mapka (Blue Mountain) do tego dungeon "Polaris". Z wypowiedzi devsów można wnioskować, że to raczej wstęp niż 1/3 gry (bo wiadomo o jeszcze 2 zonach/playgroundach - Egipt i Transylwania). Do tego odgrażają się, że mają gotowy content na kilka dobrych lat. W co jestem w stanie uwierzyć widząc szczegółowość świata.
Są ARG - skomplikowane zagadki, które mają mieć odzwierciedlenie w grze. Są na tyle trudne, że poza korzystaniem z googla (ingame przeglądarka na silniku Chrome) warto wykorzystać pomoc innych. Na forum TSW szukanie właściwych tropów zajmowało sporo czasu i wymagało wiedzy z bardzo różnych dziedzin. Zagadki wymagające znajomości martwego języka, czy pisma wydawanego w 4 egzemplarzach - to są ARG.
Misje mimo swej powtarzalności są ciekawe. Do niektórych spawnują się moby, inne to zabij 10 szczurów - ale mają klimat i czasem potrafią zaskoczyć. Żeby nie spoilować za bardzo w jednej misji typu znajdź XYZ odnajdujemy ich nie w jednym miejscu jak to zazwyczaj bywa w typowym mmo queście, ale w bardzo zaskakujących sytuacjach(wiem, brzmi głupio, ale spoilowanie by zaszkodziło)
Są misje frakcyjne - w linku na mmorpg.com jest właśnie taka opisana. Wcześniej opisywano inną - zadaniem templara było wygasić światła w garażu podziemny. Misja Iluminaty zaczynała się jak ktoś mu gasił światło, gdy szedł na spotkanie z mobsterami. Misja dragona polegala na likwidacji mobsterów mimo panujących ciemności.
Dawno temu FC prezentował planowane drabinki typu " kto jest lepszy" z krajem pochodzenia gracza i oczywiście frakcją. W grze każda z grywalnych frakcji ma swoją nemezis - choć nie do końca. To bardziej krzywe zwierciadło w której odbijają się jej cele i styl.
Nie widziałem żadnego dynamicznego contentu, w sensie dostosowywania się do poczynań gracza/graczy, nie słyszałem by coś takiego było planowane. Pod względem budowy świata to themepark ze statycznym contentem - mobki do zabicia będą zawsze w wyznaczonym miejscu.
Na razie nie wiadomo jak będzie wyglądał guild system i craft - obydwie sprawy mają być podobno powiązane. Podobno.
Być może rozwiązanie ARG będzie przynosiło korzyści jednej frakcji - wtedy metagame powinno być bardziej interesujące. Puszczanie fałszywych tropów, szpiegostwo, by dostać buffa dla frakcji. System frakcji według zapewnień devsów ma pełnić znaczącą rolę, włącznie z wykluczeniem altów innych frakcji. Tego się nie poczuje w pierwszych misjach, bo zaczynamy jako kompletny świeżak, co kilka dni wcześniej mało mieszkania pirokinezą dopiero co ujawnioną nie podpalił.
Ale to moje domysły, w becie jest content pierwsza klasa, jak dalej w Egipcie, Transylwanii , chyba na syberi (są uzasadnione podejrzenia wyprawy do jednego z tajnych miast sowieckich) - nie wiem. Nie wiem jak mocno gracze będą mogli wpływać na fabułę, jakie będzie wsparcie dla metagame. Ale po tym co widziałem jestem pełen optymizmu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 17:40 
Cytuj  
No dobra, na początek 15 min. filmik z gameplayem http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=175TIrfPLOw - od pierwszej cutscenki, do Kingsmouth. Koleżka pokazuje itemki i opisuje "o co biega". Na YT usuwają, potem ludki wrzucają znowu więc w razie czego szukajcie z dzisiejszą datą "TSW beta".

Walka.
Cóż, polega na zbieraniu combo pointów i zużywania ich w finisherach. Działają zazwyczaj tak jak combo u rogala w WoW - im więcej (max.5) tym mocniej bije finisher. Magiczne combo są przypisane do postaci gracza, te z broni do moba. Jak pisałem wcześniej jednocześnie można używać skili z 2 szkół. Są skile budujące combo jednocześnie dla 2 szkół, są takie z combo jednej plus jakieś dodatkowe elementy (dota, snare itd) Kombinacji jest sporo, i nie jestem w stanie ocenić czy jest jakiś OP deck - mogą być pewne wskazówki czyli karabiny mają leczenie, pistolety przyśpieszenie i dual combo punkty, strzelby AoE i tak dalej. Ale i w karabinach jest AoE i w pistolach leczenie.
Skile w zdecydowanej większości są instant. Ewentualne casty mogą być robione w ruchu (jak u squig herdera w WAR). Cooldowny są zazwyczaj tylko na finisherach i są krótkie (typu 10, 20 sec).
Moby poruszają się szybciej od gracza (albo inaczej - gracz ma 2 tryby biegania - truchcik zawsze i sprint tylko out of combat). Ale skrypt (?) nie pozwala im castować w ruchu - więc wszystkich AoE, ataków kierunkowych czy knocków da się uniknąć poruszając się w czasie walki. Razem tworzy to efekt jak z FPSów - ciągłe wciskanie ataków i jednocześnie ruch.
Jak macie jakieś pytania konkretniejsze, to chętnie odpowiem, bo zaczynam się powtarzać :wink:

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 17:52 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
No dobra, na początek 15 min. filmik z gameplayem


bleh...... typowy azjatycki grind fest :( gra jak milion innych, nothing new . Wylaczylem po 5 minutach


_________________



****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 17:56 
Cytuj  
Mobki z tego filmika (4 : 05) wygladaja jak Hecklery z SL :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 17:58 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Magiczne combo są przypisane do postaci gracza, te z broni do moba.

Do jakiego moba?
Isengrim napisał(a):
Razem tworzy to efekt jak z FPSów - ciągłe wciskanie ataków i jednocześnie ruch.

Sounds good:) Chociaz na filmikach walka wyglada jednak dosyc statycznie niestety.
Pytania mam dwa:
- czy chlopaki sie ogarneli i da sie normalnie zbindowac klawisze myszy?
- komu musze strzelic minete, zeby dostac sie do bety?:)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 18:05 
Cytuj  
Heklery były chyba bardziej eee... biologiczne? Te to roboty :wink: Ale podobieństwa pewnych elementów do innych gier FC oczywiście są, nie ma co się czarować że robią wszystkie teksturki i modele od nowa. Stawiam że Seul będzie przypominał AoC, podobnie jak Egipt.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 85  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.