tomugeen napisał(a):
Ale to oczywiste bylo ze consumables sa podstawa w budowaniu przewagi w pvp (pve tez). Tylko zwykle devsi nerfia jak sie da cooldownami, albo daja w zamian buffy (nazwijmy to enchanty) dla innych profesji.
I Swotor tez to na 100% czeka.
Ano. W każdym standardowym themeparku tak jest i tak być "musi".
Mocno uproszczony craft, większość rzeczy w grze BoA , BoE, najlepsze itemy muszą być z instancji / BG / za rank w pvp ,żeby ludzi je robili. Nawet jak na początku jakieś end-game itemy są z craftu to przy patchach wprowadzających nowe instancje itemy z nich będą lepsze.
Itemy z craftu prędzej czy później sprowadzają się tylko do wyekwipowania altów do levelowanie lub ew. jako tzw. "startowy gear" w end-game.
Prawdziwie wartościowy craft w themeparkach to są tylko i wyłącznie consumeables. Jeżeli jest takie ograniczenie ,że aby korzystać z najlepszych consumeables to trzeba mieć jakiś craft wyskilowany to jak Bloodleaf napisał sporo ludzi zrobi zmieni sobie craft na ten 'potrzebny'.
Mocne consumeables są tworzone m.in. jako money sink ,żeby jakoś ta ekonomia się kręciła.
Wiadomo ,że craft w Swtor / WoW / Rift ,etc to taki side-game i w grach z takim desginem inaczej nie będzie. Nie oceniam czy to dobrze czy źle, tylko po prostu stwierdzam fakt.