mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 113  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 22:14 
Cytuj  
Mnie tam sie juz znudzilo. Wczesniej byl krasnolud i czytanka ze potrzebuje 10 klow dzika, teraz twilek z voiceactingiem mowi ze chce jakiegos metalu. :> Nuda. Ale gra niczego sobie, tak ogolnie. hehe


_________________
Χ Ξ Σ

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 22:57 
Cytuj  
@Isengrim

Dla mnie Tor jest graficznie paskudny ,z jednym wyjątkiem. Postacie. One na max detalach dobrze wyglądają (pomijam styl graficzny czy animacje) ,ale to im wyszło całkiem spoko na wysokich detalach i jak się wszystkie tekstury dobrze wczytają.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 17:53 
Cytuj  
gusta gusta
nie napisze że grafa w swtor jest zajebista ale nie przeszkadza, świat jest ładny, planety zrobione super, przykładowy Taris wymiata w porównaniu do innych gier gdzie główne narzędzie projektanta to copy/paste.
Ja bym wolał by swtor był mmo ograniczonym do max 64 ludzi, bardziej kotorowy i by grafa była jak w bf3/bc2.
Jednak to co jest może się podobać, to tak jakby mówić że wszystko musi być urealnione lub przejaskrawione i nie realne, a tu mamy ładnie uśrednione i do zaakceptowania.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 17:58 
Cytuj  
Rzecz w tym, ze jak po oczach jebie tekstura w rodzielczosci 256 to rece opadaja.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 18:19 
Cytuj  
embe napisał(a):
Ja bym wolał by swtor był mmo ograniczonym do max 64 ludzi, bardziej kotorowy i by grafa była jak w bf3/bc2.


A ja odwrotnie wolalbym zeby grafika byla troche slabsza, ale zeby wiecej ludzi moglo grac w jednaj zonie.

A sama grafika tez mi sie podoba i to nawet bardzo. Swiat jest ladnie zaprojektowany. Jak ktos ocenia grafike po rozdzielczosci i ilosci poligonow to wspolczuje.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 18:32 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Rzecz w tym, ze jak po oczach jebie tekstura w rodzielczosci 256 to rece opadaja.


tekstury potrafią być tragicznie, ale jako całość jest co najmniej dobrze, przyjmij to do wiadomości albo skocz z mostu


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 18:40 
Cytuj  
Niah napisał(a):
iniside napisał(a):
Rzecz w tym, ze jak po oczach jebie tekstura w rodzielczosci 256 to rece opadaja.


tekstury potrafią być tragicznie, ale jako całość jest co najmniej dobrze, przyjmij to do wiadomości albo skocz z mostu

No tatiousinpiaskdla (pustynia) jest tego najlepszy przykladem. Wielka ogromna pustka :lol: :lol: :lol: :lol:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 18:46 
Cytuj  
Akurat Tatooine jest zrobione bardzo klimatycznie, co ty byś chciał na pustyni, miasto co 5 kroków, stada krów i króliczków, latace stada ptaków czy lasy ?


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 19:00 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Akurat Tatooine jest zrobione bardzo klimatycznie, co ty byś chciał na pustyni, miasto co 5 kroków, stada krów i króliczków, latace stada ptaków czy lasy ?

Tutaj wlasnie lezy problem w tego typu przestrzeniami. Pustynia powinna być pustynna ale też bardziej zróżnicowana niż JEDNA tekstura (i do tego brzydka) stilowana na ogromnym obszarze. To nie wygląda klimatycznie tylko śmiesznie :lol: :lol:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 19:00 
Cytuj  
klimatyczne jest. i w 96% wypelnione przez npc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 19:15 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
klimatyczne jest. i w 96% wypelnione przez npc.

Chyba nie byles na dunes cos tam ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 19:20 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Tutaj wlasnie lezy problem w tego typu przestrzeniami. Pustynia powinna być pustynna ale też bardziej zróżnicowana niż JEDNA tekstura (i do tego brzydka) stilowana na ogromnym obszarze. To nie wygląda klimatycznie tylko śmiesznie :lol: :lol:


Chyba na pustyni nie byłeś.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 19:22 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
Tutaj wlasnie lezy problem w tego typu przestrzeniami. Pustynia powinna być pustynna ale też bardziej zróżnicowana niż JEDNA tekstura (i do tego brzydka) stilowana na ogromnym obszarze. To nie wygląda klimatycznie tylko śmiesznie :lol: :lol:


Chyba na pustyni nie byłeś.

Realizm != realizm w grze.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 19:35 
Cytuj  
nie pierdziel o realizmie, napisz wprost że GW2 ma lepsze pustynie i koniec dyskusji


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 19:47 
Cytuj  
Przecież pustynia jest jednolita ale w grze mieli ci ja urozmaicić różnymi texturami co kawałek? /facepalm


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 19:50 
Cytuj  
Jutro przerwa od 9-13.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 20:21 
Cytuj  
Natknąłem się (temat na mmorpg.com z dramą o swtor) na fajny obrazek porównujący tekstury "high" i takie jak powinny być (nikeótrzy mówią, że były we wczesnej becie).

http://img51.imageshack.us/img51/5493/hirez.jpg

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 20:27 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
Tutaj wlasnie lezy problem w tego typu przestrzeniami. Pustynia powinna być pustynna ale też bardziej zróżnicowana niż JEDNA tekstura (i do tego brzydka) stilowana na ogromnym obszarze. To nie wygląda klimatycznie tylko śmiesznie :lol: :lol:


Chyba na pustyni nie byłeś.

Realizm != realizm w grze.

Dokladnie co za banda debili w tym bioware.Nie mogli kawalka pustyni zrobic w kratke , kawalka w kropki dodac troche choinek,krzaczkow, strumykow,dodac co jakis czas opady sniegu? No i tekstury pierdyliart X pierdyliart zeby jakos to wygladalo.
I wogole czmu nie zatrudnia inside'a widac ze to fachura i zna sie na wszytkim lepiej niz jakies cieniasy z bioware czy blizzarda.
Programowanie, grafika wszystko ma w malym palcu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 20:36 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
Tutaj wlasnie lezy problem w tego typu przestrzeniami. Pustynia powinna być pustynna ale też bardziej zróżnicowana niż JEDNA tekstura (i do tego brzydka) stilowana na ogromnym obszarze. To nie wygląda klimatycznie tylko śmiesznie :lol: :lol:


Chyba na pustyni nie byłeś.

Realizm != realizm w grze.

Dokladnie co za banda debili w tym bioware.Nie mogli kawalka pustyni zrobic w kratke , kawalka w kropki dodac troche choinek,krzaczkow, strumykow,dodac co jakis czas opady sniegu? No i tekstury pierdyliart X pierdyliart zeby jakos to wygladalo.
I wogole czmu nie zatrudnia inside'a widac ze to fachura i zna sie na wszytkim lepiej niz jakies cieniasy z bioware czy blizzarda.
Programowanie, grafika wszystko ma w malym palcu.

Eh. Zeby tylko.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2012, 21:18 
Cytuj  
Haha i znowu to samo. 3 osoby w kolko bronia jak to grafika nie jest zajebista podczas gry technicznie jest to totalna katastrofa, tekstury high sa z gry wyciete (jak pokazal w swoim ostatnim poscie Sula) a designersko to tyle samo "spoko" i tye samo "fail" w sumie.

Potem sie dziwic ze juz powstalo przezwisko "Biodrones" na oficjalnym forum... nawet lepsze niz moje "Pieski Blizzarda" w sumie. Zreszta dokladnie to samo jest w temacie o D3.

Gra jest teczniczna tragedia i wyglada chujowo (z tatooine lacznie, zgadzam sie z iniside - Dune Sea to chyba nabardziej nudna i pusta lokacja jaka widzialem w modern MMO) - deal with it.

A pustke pustynie mozna urozmaicic w grze:

- uksztaltowaniam terenu i formacjami skalnymi
- niebem/chmurami
- karlowata/szczatkowa roslinoscia
- "critterami", ktorych nawiasem mowiac nie ma w TOR WOGOLE.
- itd....

srsly... macie wy kurwa wogole wyobraznie? Bo designerzy takiego tatooine nie maja.


Przyklady jak wygladaja pustynie na ziemi (juz nie mowiac ze do gry SF mozesz wlasciwie wpierdolic wszytko na ta pustynie bo to inna planeta jest):

Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tak wyglada zajebiscie pustynne tatooine w gzre - szczyty sztuki designerskiej lol:

Obrazek


Srsly.. o czym wy chcecie dyskutowac? O designie? To najpierw wypadaloby miec choc troche wyobrazni i jakiekolwiek pojecie o temacie.
Sorry ale taki iniside przynajmniej to pojecie ma. Reszta crapu jai tu czytam nadaje sie od razu do delete bo to czyste fanbojskie pierdolenie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 113  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.