Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
Tak to wyglada w rzeczywistosci jest renderowane w real-time. Get over it.
Niekoniecznie bedzie tak wygladac w GW2 (wkoncu nie ma sie dostepu do tego silnika ;p).
No to tak wygląda czy tak nie będzie wyglądać w GW2, bo co z tego że na screenach tak wygląda jak in game wyglądać będzie inaczej.
@up szkoda tyle że w Rifcie w "end game" masz taka samą "zabawę" jak w swtor i mówi to posiadacz 2 max levelowych postaci w Rift.
Wy w dalszym ciagu nie pojmujecie clue.
Tlumacznia BioWare, ze high-res texutry ze tamto ze kurwa duza ilosc draw class sa z DUPY WZIETE.
Postacie ktorej w wkleilem mogly miec maksymalnie 3 tekstury w rozdzielczosci 2k (to nawet nie jest high-res na obecne standardy tylko mid-res). I wyglądają świetnie.
To sa postacie przygotowane do gry z wymaganiami jakie sa postawione przez gre.
Biodrones. Dobrze to podsumowuje wasze lykanie tlumaczen bioware na to, ze zjebali ale niechca sie przyznac.
No ale wierzcie sobie dalej. Ja tam stracilem juz nadzieje, ze wam klapki z oczu spadną. Have fun!
Cytuj:
Dlatego bardzo zastanawiające jest to, że przy teoretycznie nieograniczonym budżecie(tudzież w chuj wielkiem budżecie) pożałowali kasy na silnik i nie pokusili się o stworzenie pełno prawnego mmo a nie jakiegos singla.
Wiekszość tego budżetu poszła na marketing, vo i filmy.
A na gre zostały jakieś tam ochłapy.
Cytuj:
@up szkoda tyle że w Rifcie w "end game" masz taka samą "zabawę" jak w swtor i mówi to posiadacz 2 max levelowych postaci w Rift.
Roznica jest tez taka, ze w RIFT wszystko dziala cacy i developerzy nie robia z siebie debili i są ucziciwi.