mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 401
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 gru 2001, 22:46 
 
Mam nadzieje ze nikt mnie nie zabije za to ze robie kolejny temat ale informacje o bledach/niedociagnieciach/uciazliwych niedorobkach sa zdeczka porozrzucane.

Tu porslilbym o wpisywanie wszystkich takich bledow.


_________________
Ku pamieci kupa - wpisal sie Alojzy Dupa

**

Posty: 401
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 gru 2001, 23:15 
 
-nie mozna kupic ani sprzedac potionkow
-kiedy wypije eliksirek pusta butelka zostaje na ziemi
-zlowilem troszke ryb, chialem je sprzadac rybakowi ale on kupil odemnie tylko kilka (bodajze 5) i reszty nie moge sprzedac
-reznik nie chce kupic odemie surowych filetow rybnych chociaz pyta czy mam mieso :smile:


_________________
Ku pamieci kupa - wpisal sie Alojzy Dupa

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 gru 2001, 23:52 
 
Ryba to nie mieso... nawet w piatek mozna ja jesc :wink: - sugeruje upiec.

Potionki sprzedawales alchemikowi? (vendor sell?)

Zreszta ja juz nic nie wiem, na razie pomanipulowalem w zrodlach i moze zacznie poprawnie dzialac backupowanie plikow. A moze nie.

*

Posty: 75
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 00:04 
 
Szerszen: a u mnie hm dziala ale jakos dziwnie. W sensie wszystko jest jak bylo ale backupy sa po kazdym sejvie coraz mniejsze :)

BTW: Daj znac, chetnie sie podziele uwagami :)

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 00:08 
 
chyba mi sie udalo cos zrobic... idea podwojnego zabezpieczenia no i... "Zrobmy to jak prawdziwi programisci... - skryptem".

Jesli to nie zabezpieczy noxa przed strata save'ow to nic go nie zabezpieczy.

A jeszcze jedno - po tym co zrobilem, teoretycznie powinien przy starcie wgrac sie ostatni save. Teoretycznie...


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

**

Posty: 401
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 08:28 
 
Tak pisalem vendor sell i nie da rady sprzedac mikstur.
Nie mozna tez zadnych kupic.

Przynajmnie wczoraj wieczorem tak bylo.
Zalogowalem sie dzis rano i postanowilem zobaczyc czy jednak ktos odmnie te miksturki kupi. Nie mialem juz zadnych wiec musialem zrobic. Otwieram plecak, 2 razy na mozdziez, wymieram reagent... Connection Lost, mysle sobie ze to przypadek- proboje jeszcze raz i to samo. Akurat bylem na #uo-sc po tym jak drugi raz mnie wywalilo i jedyne co uslyszalem to: Jakiś DEBIL wiesza serv.

Po pierwsze nie debil a po drugie przeciez specjalnie tego nie robie prawda :smile:


_________________
Ku pamieci kupa - wpisal sie Alojzy Dupa

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 10:49 
 
A po trzecie tym debilem bylem ja :wink:
No ale gornicy powinni byc zachwyceni nowymi kilofami.... - i jestem tego pewien, potrzebuje jeszcze info co sie jeszcze psuje "bardzo szybko" ale rozsadnie rozsadnie, bo przedmiotow jest od chusteczki, a ja mam ograniczone moce i cierpliwosc.

A propos - sprawdzilem, daje sie sprzedawac... tylko trzeba sprzedawac alchemikowi a nie zielarzowi. Juz sie pojawil taki jeden w britain.
_________________
Ciemno, zimno i do domu daleko....
Tu mi dobrze tu sie rozmnoze :wink:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Szerszen dnia 2001-12-21 11:06 ]</font>

**

Posty: 248
Dołączył(a): 30.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 11:39 
 
Mam problem z trenowaniem u vendorow.
Ide do vendora mowie mu 'vendor train' a on mi mowi ze nie ma mnie czego nauczyc. I sprawdzilm kilku i ciagle to samo.
Czy to jest bug czy moze zmienily sie zasady trenowania?

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 11:41 
 
hehehe nowy swiat, nowi vendorzy... (w wiekszosci nowicjusze...) to i nie maja czego uczyc, bo niewiele samiumieja :wink:

A na serio sprawdzimy... sprawdzimy... nauczymy ich paru sztuczek...(moze)

**

Posty: 248
Dołączył(a): 30.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 13:28 
 
To moze wprowadzicie poziom umiejetnosci poszczegolnych vendorow,
ten moze ciebie nauczyc do 20.0
a tamten do 30.00
a jak sie dobrze poszuka to moze znajdzie sie i takiego ktory nauczy i 40.0. (oczywiscie za sowita zaplata a nie za glupie 400).
Fajnie by bylo trzeba by wiecej podrozowac, rozmawiac. to troche nie realne ze wszyscy moge ciebie nauczyc tylko do 33 i kazdy vendor jednego radzaju ma tego samego.

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 13:35 
 
Thaxyllis mi doniosl wlasnie ze vendorzy ucza... wniosek... szukajcie a znajdziecie


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

***

Posty: 600
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 13:44 
 
I moglyby sie ryby grupowac, a nie tylko pojedyncze sztuki trzeba brac do plecaka...


_________________
Życie jest jak groch z pietruszką, ale to nasz groch i nasza pietruszka

***

Posty: 600
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 15:29 
 
A i możnaby zniesc limit sprzedarzy przedmiotow na raz, albo dac okolo 200 - jak ma się 600 filetów to jednak sprzedawanie ich po 20 sztuk jest naprawde malo ciekawym zajęciem


_________________
Życie jest jak groch z pietruszką, ale to nasz groch i nasza pietruszka

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 15:31 
 
Da sie.. mysle ze 50 sztuk powinno starczyc - wieczorem jak skoncze prace i znow sie wezme za uo


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

**

Posty: 401
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 19:57 
 
mam 45 sily
kopie rude i jak zaczynam wazyc powyzej 210 kg to nie moge sie ruszyc bo jestem przeciazony. No coz wywalam wiec troche rudy na ziemie i ide przetopic to co mam.
Jak zostawiam troszke (ciazar spada mi do ok.200 kg) to poruszam sie tak samo (identycznie stamina mi spada) jak przy wadze 50-60kg. Troszke to smieszne ale coz, przetapiam rude i wracam kopac.
Chcialem wziasc zelazo ktore zostawilem wczesniej ale go nie bylo. Na poczatku myslalem ze ktos sobie przywlaszczyl ale powtorzylo sie to kilka razy a wogol tych malych gor przy samym brit nikogo nie bylo.
Chyba znika "troche" za szybko.


_________________
Ku pamieci kupa - wpisal sie Alojzy Dupa

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 20:04 
 
napisz po jakim czasie wrociles
ale i tak powinno z godzinke polezec...
cialo gracza (po smierci) powinno znikac po okolo 30 minutach
nie wiem, jak jest obecnie

***

Posty: 623
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 21:36 
 
Bug reporting:

Nie wiem czy to zamierzone, ale kukły w sali trenigowej w Britanii cały czas się kiwają, co powoduje, ze nie mozna na nich ćwiczyć.

***

Posty: 623
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 gru 2001, 21:56 
 
Choc przy świetle dziennym okazało się, ze nie wszystkie... te w środku to wiatr porusza?

***

Posty: 623
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 gru 2001, 01:50 
 
W czasie gry pojawialy się napisy, jakoby waga rydy została poprawiona do normalnego poziomu. Nieprawda. Ruda nadal wazy tyle, i jest tak rzadka do kopania, że kowal na nowej SC będzie przeżywał gehenne.

Brak też kilku klatek animacji u dzikich psów (w czasie ataku wyświetlaja sie puste klatki...).

Obowiązek betatestera spełniony. Ide spać!

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 gru 2001, 10:07 
 
Na klatki pewnie nic nie poradzimy, bo animacje to sa brane raczej z Twojego dysku niz z serwera :wink:

Co do rudy, faktycznie sie nie udalo - przy czym nieudalo sie odswierzyc zasobow na swiecie, bo nowo utworzona ruda (via gm) miala dobra wage - czekamy na info jak to ladnie is zybko zrobic, albo na wykopanie calej starej rudy przez gornikow :wink:

calos bugow - tych poprawionych i tych nie ale czesto sie powtarzajacych w listach macie na uo.netla.pl w dziale wiesci, z wytlumaczeniem czy zrobione, czy podczas pracy, czy nie bug.

Prosba zglaszajcie nowe a nie powtarzajcie sie po raz setny ze ruda nie dziala, bo to jest nudne az do wyrzygania a niektorych rzeczy sie nie da przyspieszyc.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.