Sorcem.
Wrażenia ?
1-10 - Moze byc. Wiecej nie oczekiwalem. Uzywanie 3 skili, moze sie znudzic.
>16 - Sorc ma juz konkretna ilosc AoE, Pullowanie >6 mobow i kitowanie ich po mapie, fun. Napewno nie jest to statyczny combat jak w sticky targetach. Combat jest fajny, pozniej sa AoE skile ktorymi trzeba markowac poszczegolne cele. Bardzo fajny feeling to ma, jak w tych japonskich robotach co wystrzeliwują 20 rakiet w 20 celow ;p.
Jeśli chodzi o same lokacje to ja niezmiennie twierdze ze sa bardzo ladne. I swietnie zaprojektowane. Ja tam odrazu polubilem ten styl. Coś pomiędzy fotorealizmem (wszystkie tekstury sa robione ze zdjec) a stylizacja. Bardzo fajnie to wyglada. Drzewa sa troche nietego, bo uzywaja bilboardow i smiesznie to wyglada jak sie liscie razem z kamerą kręcą
.
Pozatym nic dziwnego ze ta gra w Koreii cos nie tego. Wogole nie ma tu grindu. Przynajmniejdo 20lvl, robiac same questy i zabijajac moby po drodze(od czasu do czasu), outlevelowalem content z zastraszajaca predkoscia.. (albo moze to wynik ostatnich zmian, ktore notabene juz sa w EU, a przynajmniej czesc z nich). Tak czy inaczej levelownie jest imo bardzo przyjemne, nie nudzi. Przynajmniej mnie, co uwazam, ze duze osiagniecie w dziedzinie bicia levela..
Na to ile gralem bez namyslu moge dac 8/10. Nie zmienia to jednak faktu, ze gra w obecnej sytuacji rynkowej nie ma szans przetrwac jako P2P.