mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1727 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 87  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 01:06 
Cytuj  
w ogole jak ktos dalej mysli, ze ta gra jest powolona to niech zobaczy endgame pve ;D

http://pl.twitch.tv/steparu

***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 01:27 
Cytuj  
Deli napisał(a):
w ogole jak ktos dalej mysli, ze ta gra jest powolona to niech zobaczy endgame pve ;D

http://pl.twitch.tv/steparu


Nie wiem co tym chciałeś udowodnić, bo to co tam widać to dno i metr mułu.

Mobki owszem ruszają się trochę i skaczą, ale tank stoi jak kołek w miejscu i się niemrawo porusza, totalna beznadzieja. Zero dynamiki i skilla.

Tak btw jak Ci brak wyobraźni jak trudne może być tankowanie zerknij na ten filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=SFyaloBG7SI


_________________
Obrazek

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 02:00 
Cytuj  
nie porownuj 5mana do rajdu to raz, a dwa ze akurat yogg to dosc kiepski przyklad - tank z calej kompozycji rajdu ma chyba najlatwiejsze zadanie i ogolem podczas wszystkich faz jedyne jego zadanie to pick up adds.

ogolem jednostkowo patrzac to kazde pve jest banalne - problemem sie staje za to zestawienie 25 takich jednostek na walce i ogarniecie tego jako grupa.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 06:27 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
nie porownuj 5mana do rajdu


Przecież to jest "normalny" argument na tym forum, learn to live with it.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 07:22 
Cytuj  
Deli napisał(a):
w ogole jak ktos dalej mysli, ze ta gra jest powolona to niech zobaczy endgame pve ;D


znowu ten mityczny endgame... do ktorego i tak nie dojde, bo po drodze pierdolne z nudow. Niech sie devsi naucza robic gry ciekawe od poczatku to pogadamy.

**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 08:17 
Cytuj  
szwejos napisał(a):
Deli napisał(a):
w ogole jak ktos dalej mysli, ze ta gra jest powolona to niech zobaczy endgame pve ;D

http://pl.twitch.tv/steparu


Nie wiem co tym chciałeś udowodnić, bo to co tam widać to dno i metr mułu.

Mobki owszem ruszają się trochę i skaczą, ale tank stoi jak kołek w miejscu i się niemrawo porusza, totalna beznadzieja. Zero dynamiki i skilla.

Tak btw jak Ci brak wyobraźni jak trudne może być tankowanie zerknij na ten filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=SFyaloBG7SI


no coz kazdy ma inna koncepcje tankowania. Jesli jest na tyle wytrzymaly to moze stac wlaczyc shield i brac na siebie mobki. Nie widze w tym nic dziwnego.

Szwejos z wyobraznia u mnie w porzadku. Nie ma co porownywac tych dwoch gier do siebie. Nie pisalem o poziomie trudnosci a raczej o tym jak zmienia sie dynamika rozgrywki z lvlem na ktora narzekal ktos kilka postow wyzej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 09:30 
Cytuj  
Dostałem ostatnio jako weteran AoC zaproszenie od Funcomu na miesiąc grania gratis i muszę przyznać że jestem w głębokim szoku jak ta gra się pozytywnie zmieniła. Chodzi bardzo stabilnie, grafika i muza trzymają mimo upływu czasu najwyższy poziom. No i najważniejsze : w porównaniu do nudnego grindu Tery online combat jest mega skillowy i ciekawy.


_________________
Obrazek

**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 09:33 
Cytuj  
szwejos napisał(a):
Dostałem ostatnio jako weteran AoC zaproszenie od Funcomu na miesiąc grania gratis i muszę przyznać że jestem w głębokim szoku jak ta gra się pozytywnie zmieniła. Chodzi bardzo stabilnie, grafika i muza trzymają mimo upływu czasu najwyższy poziom. No i najważniejsze : w porównaniu do nudnego grindu Tery online combat jest mega skillowy i ciekawy.


Nie mam nic do AoC, bo podobal mi sie od poczatku. Cos innego na rynku. Jednakze brzmisz jakbys przerobil Tere od zera do konca w sprawie tego grindu. Grales chociaz w nia ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 09:43 
Cytuj  
szwejos napisał(a):
Dostałem ostatnio jako weteran AoC zaproszenie od Funcomu na miesiąc grania gratis i muszę przyznać że jestem w głębokim szoku jak ta gra się pozytywnie zmieniła. Chodzi bardzo stabilnie, grafika i muza trzymają mimo upływu czasu najwyższy poziom. No i najważniejsze : w porównaniu do nudnego grindu Tery online combat jest mega skillowy i ciekawy.

Glupoty. W AoC jest wiecej grindu niz w TERA..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 09:45 
Cytuj  
Grałem na becie i wbiłem 22 lvl łucznikem. Dla mnie to że każdy cast zatrzymuje postać w miejscu jest kompletnie nie do zaakceptowania. "Combosy" to fikcja w tera online, gra tylko podpowiada odpowiednie skille.

tl:dr dzięki becie zaoszczędzę sporo kasy która nie wydam na ten crap

a przy okazji ponownie odkryłem jaki nowatorski i zajebisty jest AoC :wink:

tony nowego contentu i questów btw ...


_________________
Obrazek

**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 09:52 
Cytuj  
szwejos napisał(a):
Grałem na becie i wbiłem 22 lvl łucznikem. Dla mnie to że każdy cast zatrzymuje postać w miejscu jest kompletnie nie do zaakceptowania. "Combosy" to fikcja w tera online, gra tylko podpowiada odpowiednie skille.

tl:dr dzięki becie zaoszczędzę sporo kasy która nie wydam na ten crap

a przy okazji ponownie odkryłem jaki nowatorski i zajebisty jest AoC :wink:

tony nowego contentu i questów btw ...


rozumiem o co Ci chodzi z tym zatrzymywaniem ale jakby sie zastanowic i ogladajc czytajac literature fantasy w wiekszosci wypadkow przywolanie czaru przez klasy magiczne wymagalo skupienia (nie ruszanie sie) a klasy wojownicze w zwarciu mogly zrobic skill ale najczesciej musial on byc zakonczony aby nastapic do nastepnego ataku. Klasy ranged lucznicy byli mobilini ze skillami. Tutaj akurat sie zgodze.

Nie rozumiem dlaczego tak negatywnie odnosisz sie do TERY, bo AoC to inna gra w ogole. Porownywanie ich to dziwan sprawa. Combat w AoC jest swietny i na pewno lepszy niz w TERZE ale znow w ta druga przyjemnie sie gra.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 09:53 
Cytuj  
Nie musisz mi mowic co jest w AoC, bo ja w niego ciagle od czasu do czasu gram. I Grind w AoC jest kilka rzedów większy niż w TERA.

Pomijajac juz fakt, ze levelowanie w AoC, strasznie szybko staje sie strasznie męczące i nudne..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 10:00 
Cytuj  
Deli napisał(a):
rozumiem o co Ci chodzi z tym zatrzymywaniem ale jakby sie zastanowic i ogladajc czytajac literature fantasy w wiekszosci wypadkow przywolanie czaru przez klasy magiczne wymagalo skupienia (nie ruszanie sie)


nie ma to jak bronic nieudolnosci programistow :)

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 10:20 
Cytuj  
lvluje się w terze fajnie, ale kurwa combat na który napaliłem się jak huragan na archage ssie dupę :(
Wkurwiłem się, bo może jestem naiwny ale na prawdę pokładałem DUŻE nadzieje w tej grze...

**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 10:20 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Deli napisał(a):
rozumiem o co Ci chodzi z tym zatrzymywaniem ale jakby sie zastanowic i ogladajc czytajac literature fantasy w wiekszosci wypadkow przywolanie czaru przez klasy magiczne wymagalo skupienia (nie ruszanie sie)


nie ma to jak bronic nieudolnosci programistow :)


ale to nie obrona programistow...ja pisze tutaj o literaturze i motion pictures w swiecie fantasy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 10:34 
Cytuj  
Deli napisał(a):
ale to nie obrona programistow...ja pisze tutaj o literaturze i motion pictures w swiecie fantasy.


Nie wiem w jakim świecie fantasy ty przebywasz, ale ja przebywam w świecie MMORPG fantasy a tam łucznik strzela instantami w ruchu ...


_________________
Obrazek

**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 10:37 
Cytuj  
szwejos napisał(a):
Deli napisał(a):
ale to nie obrona programistow...ja pisze tutaj o literaturze i motion pictures w swiecie fantasy.


Nie wiem w jakim świecie fantasy ty przebywasz, ale ja przebywam w świecie MMORPG fantasy a tam łucznik strzela instantami w ruchu ...


no to wlasnie pisalem, ze z lucznikiem przyznaje Ci calkowita racje :D

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 10:40 
Cytuj  
Cos w tym jest, magowie czy klerycy w D&D tez musieli stac w miejscu... rangersi w wiekszosci wypadkow tez, chociaz fabularka oczywiscie dawala mozliwosc poruszania sie w czasie strzalu to nie wiem czy nie nakladala odpowiednich kar do trafienia (ostatni raz gralem w trojke z 10 lat temu). Co do samej TERY to o ile rangersem faktycznie gralo sie dziwnie to w przypadku sorcerera nie odczuwalem w ogole braku mozliwosci poruszania sie przy rzucaniu spelli, bylo to dosyc naturalne... a tak w ogole jak patrzylem na skille z wyzszych lvli u trenera to nie brakuje takich ktore mozna castowac w biegu z tym ze sa w wiekszosci skille defensywne i nie mowie tu o tych odskokach.

@hura: z calym szacunkiem, ale AA ma chujowy combat, wiec nie wiem jak mozesz czepiac sie tego elementu Tery :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 10:46 
Cytuj  
Nie ma czegoś takiego jak "określone zasady co można w ruchu robić a co nie w mmorpg".

Komuś chyba WoW mózg zlasował.



PS. Żeby nie było , lubię jak można skilli w ruchu używać ,ale nie jest powiedziane ,że tak musi być. Devsi mieli swoje powody żeby tak zrobić. Może w związku z systemem combatu castowanie w ruchu było OP w pvp lub jakiś inny powód.

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 14:21 
Cytuj  
ogolem totalnie obiektywnie mowiac to tak, takie rozwiazanie jest do dupy i boli, ale o ile dogralem do 20lvla rangerem to mimo ze jest to gowniane rozwiazanie to czlowiek z czasem sie do tego przyzwyczaja i jakos nie czuje juz nawet zapachu tego gowna i gra sie jako tako.

co do mnie nie przemawai to wogle ten caly system non target - na 20tym duelowalem sie dobra godzine z ludzmi to mimo ze ludzie odpierdalali jakies mega wygibasy to nie zdarzylo mi sie nie trafic jakims skillem w kogos(moze czasem z normal ataku) bo w tej grze o ile sie nie myle liczy sie czy w momencie strzalu leci projectile trafilismy czy nie + movment postaci jest cholernie wolny.
mialem sytuacje, ze strzelal we mnie koles i widzlame wystrzal i w tym momencie robilem uni w bok to pocisk i tak skrecal za mna.


ale podsumowujac to smutne jest to ze jest taki podjazd na TERE, kiedy na swtorem wszyscy sie jarali a tak naprawde to TERA prezentuje sie miliard razy ciekawiej od TORa(ciagle to crap ale miliard razy lepszy) i gdybym chcial wydac kase na jakiegos sredniaka co bym pogral z miesiac to TERA zdecydowanie jest tego bardziej warta, bo chociaz probuje cos innego wprowadzic(tak malo popularny brak frakcji itp)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1727 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 87  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.