iniside napisał(a):
W momencie w ktorym sie okazalo, ze:
a) pociski maja smiesznie niska predkosc lotu. Przezco trafienie w skaczacego jak idiota i biegajacego we wszystkie strony przeciwnika graniczy z cudem. Ale to akurat pikus bez znaczenia.
b) czary maja jakies kosmiczne wymagania dotyczace reagentow, reagent do tego, reagent do tamtego.. Zeby te czary chociaz one hitowaly 5 graczy to bym rozumial..
Nie wiem komu kuwa przychodza do glowy takie pomysly, ze magia niedosc ze jest srednio-mocna, to jeszcze dostep do niej jest maksymalnie utrudniony..
Wybaczam ci bo nie wiesz co gadasz
.
Prędkość pocisków z w różnych czarach była różna, do części można dodać upgrade zwiększający prędkość lotu czy dmg. Pociski z niektórych czarów lecą prosto, inne po zakrzywionej trajektorii. Część zadaje dmg obszarowy, cześcią trzeba trafić bezpośrednio. Do tego są czary zadające instant dmg... Więc magia w DFO jest teoretycznie znacznie ciekawsza niż w większości mmo. Pisze teoretycznie bo w praktyce każdy starał się używać comba banka, ray, oslepienie, ray, jakiś spel który wyrzuca przeciwnika w powietrze, ray, ray...etc.
Ofk wymaga to sporej wprawy i makra.
z regów korzysta się w taki sam sposób jak w UO więc nie wiem w czym problem, a sama magi jest tak "srednio-mocna" że koleś w robe może ownować wszystko....
PS. Mimo niedociągnięć to system z DFO jest o niebo lepszy niż to co jest w AA, gdzie postać zatrzymuje się za każdym razem gdy chce coś zrobić, zal jak na next gena.