mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 11 lut 2012, 19:15 
Cytuj  
blood ale wez nie pierdol ze pvp nie bylo dretwe. brak skoku, auto path follow przy atakowaniu totalnie zabil dynamizm walk.
juz nie powiem o tym ze podczas napierdalania poprostu sie stalo w miejscu, a movement byl znikomy.

i nie chodzi tu o zaden fanboizm czy cos ale porownujac areny w gw i w wowie, to te wowowe sa dynamiczniejsze i efektowniejsze(ciagly movement, losowanie, wchodzenie na plecy aby przeciwnik nie mogl nas atakowac itp)
nie zmienia to ofc fakty ze te w GW dawaly wiecej mozliwosci i byly lepiej dopracowane/zaprojektowane/zbalansowane.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 11 lut 2012, 19:32 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Pierdzielę nieinstancjonowane pvp w GW ma być to co było w GW + nowe opcje PvP jak chcą.


+ ktoś tam na poprzedniej stronie

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Structured_PvP

O ile spoko system jeśli chodzi o to, że wszystko ma sie niby odblokowane (czyli jak rozumiem gra się mniej więcej jak w fpsach gdzie dobierasz sobie sprzęcik), tak 1 tryb i jak na razie 3 mapki to troche weak.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2012, 20:44 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
blood ale wez nie pierdol ze pvp nie bylo dretwe. brak skoku, auto path follow przy atakowaniu totalnie zabil dynamizm walk.
juz nie powiem o tym ze podczas napierdalania poprostu sie stalo w miejscu, a movement byl znikomy.

i nie chodzi tu o zaden fanboizm czy cos ale porownujac areny w gw i w wowie, to te wowowe sa dynamiczniejsze i efektowniejsze(ciagly movement, losowanie, wchodzenie na plecy aby przeciwnik nie mogl nas atakowac itp)
nie zmienia to ofc fakty ze te w GW dawaly wiecej mozliwosci i byly lepiej dopracowane/zaprojektowane/zbalansowane.

Glupoty.
PvP w GW1 opierało się na trzech rzeczach:
1) Przygotowanie decka (czyt paska ze skilami), i zgranie tego decka z resztą teamu.
2) Perfekcyjnym timingu (spiki, przerywanie skili, itd).
3) Pozycjonowaniu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 lut 2012, 20:57 
Cytuj  
No przeciez napisal ze dretwe.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 lut 2012, 07:39 
Cytuj  
Dla mnie nie było szczególnie że grałem mesmem w GvG, jak ktos zagrał sobie 5x random arena to nie dziwne że pisze że było drętwe.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 lut 2012, 11:08 
Cytuj  
btw.

Piaskowy sie afair chwalił, że jest w F&F Alpha, i mowil ze gra jest bardzo dopracowana i fajna. to tak jakby ktoś chciał relacje z pierwszej ręki ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 lut 2012, 13:07 
Cytuj  
Niech da pograć ,a nie tam mówi ,że fajnie jest ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 lut 2012, 13:44 
Cytuj  
co to ff?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 lut 2012, 13:45 
Cytuj  
family and friends


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 lut 2012, 14:04 
Cytuj  
Ale co można robić na becie w takiej grze, jest na niej tylu graczy z zapałem do grania że działają walki serwerowe i jakieś rankingi arenkowe ?
Bo co innego można robić, chyba nie nawalanka pve bo to bez sensu dla tej gry.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 12 lut 2012, 14:10 
Cytuj  
Tylke, ze GW2 ma miec mocny content PVE, a nie tylko nastawienie na PVP.
Plus, w Becie to sie testuje bugi :P

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 12 lut 2012, 14:59 
Cytuj  
A jakie PvE 'ma sens'? :D I co to w ogóle oznacza, że gra 'ma sens'?


_________________
http://karolinacianciara.pl/

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 lut 2012, 17:15 
Cytuj  
gra ma bawic a nie miec jakis sens czy przeslanie :)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 18:15 
Cytuj  
http://massively.joystiq.com/2012/02/15 ... confirmed/

Hahahahahaha

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 18:18 
Cytuj  
sula napisał(a):
http://massively.joystiq.com/2012/02/15/guild-wars-2-console-version-confirmed/

Hahahahahaha

Pffff. AoC tez mial być "at some point" na konsole.

Wiec pewnie GW2 tez nigdy nie bedzie ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 18:23 
Cytuj  
chodzi raczej o to że sterowanie będzie na maksa dumbed down żeby się dostosować do możliwości pada a to raczej już od początku


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 18:30 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
chodzi raczej o to że sterowanie będzie na maksa dumbed down żeby się dostosować do możliwości pada a to raczej już od początku


No. Będą teraz redsignowac gre na PC od podstaw, zeby dostosowac ja na konsole i zjebac wersje na PC.

I wydadza ja za 3 lata.

Pomysl troche..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 18:41 
Cytuj  
czemu redesignowac?

tera naprzyklad dziala na padzie automatycznie po jego podlaczeniu i gra sie porownywalnie - mozna wszystko pobindowac z modifierami itp, jedynie czat i interakcja z myszka nie dziala.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 18:43 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
czemu redesignowac?

tera naprzyklad dziala na padzie automatycznie po jego podlaczeniu i gra sie porownywalnie - mozna wszystko pobindowac z modifierami itp, jedynie czat i interakcja z myszka nie dziala.

Dlatego, ze juz od pierwszych targow bylo widac ze sterowanie + UI jest zaprojektowane pod PC.

Oczywiscie pomijam tu fakt, ze GW2 jest ograniczone do 10 skili, a 10 przyciskow na padzie to sie jakos znajdzie, wiec, to poniekad rozwiazuje czesc problemu ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 18:52 
Cytuj  
Cytuj:
Regina: "Hey, all. We saw this come up on the investor call, and wanted to respond.

I just want to reiterate that the development team is fully focused on making GW2 the best PC MMO ever released. We have a very small team exploring the possibility of console, but there are no definite plans for a console version at this time. The core of Guild Wars 2 development is fully focused on delivering a fantastic PC MMORPG experience."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.