mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 16:06 
Cytuj  
O kurwa...


Ja chcę tą grę już teraz:( .
Mogliby już podać datę premiery qwa :/


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 16:06 
Cytuj  
to strasznie przypomina massive z WSG/TB :X

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 16:51 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Mi grafa z gw nie zbrzydła ani zbytnio się nie zestarzała, ma swój ponadczasowy styl !


+1

Gokulo napisał(a):
Co do kamieni, to ja jednak licze, ze in-game tez beda, bo o ile za czasow jedynki to nie bylo tak czesto spotykany element w grach, tak teraz jest bardziej popularny i sami sie reklamowali transmutacja jako jednym z "cool elementow". Mozna mowic, ze to tylko kosmetyka, ale GW generalnie mocno sie na kosmetyce jednak opiera.


No tak tylko że na tej kosmetyce dużo zarabiają ergo stroje ze sklepiku, mission set gdzie masz bronie o innym wyglądzie itd.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 16:57 
Cytuj  
BG style pvp, miodzio: dynamiczna i ciekawa walka :)

http://www.youtube.com/watch?v=T8FF3_dYWLU


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 17:04 
Cytuj  
Wielokrotny orgamz.

A pocieszny niech spierdala farmić super-ciekawe bosy w instancjach zeby byc server first :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=8032&STR=2

Cytuj:
Taki poziom jest bowiem wymagany w Ascalonian Catacombs, pięcioosobowej instancji leżącej na wschód od Black Citadel (stolicy Charrów). Po przetestowaniu nowych zdolności i sprzętu udaliśmy się ochoczo do chłodnej krypty (w towarzystwie czterech innych dziennikarzy), więc wyprawa okazała się dramatyczną walką o przetrwanie w miejscu, w którym wszystko, włącznie z podłogą, stara się zabić gracza.

Wkoncu ktod zauwazyl, ze najciekawsze dungeony to były w DDO. I jednoczesnie najbardziej kopiące po dupie nieuważnych ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 17:14 
Cytuj  
o i jednak mozna zrobic dobra animacje postaci + combat/skille gdzie postac nie przykleja sie do podloza podczas animacji.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 17:18 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 0WX4Cc7TFs


_________________
Turbot

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 17:28 
Cytuj  
łyżka dziegciu

http://kotaku.com/5886430/ten-things-i- ... ta-weekend

Cytuj:
Specifically they need to iron out the game's performance issues. I played on both my powerful desktop PC and a capable gaming laptop, both of which struggled with the game on anything other higher than the lowest graphics settings. Cranking up the quality resulted in horrid frame rates, and massive world versus world battles between dozens of characters caused both systems to slow to a crawl. ArenaNet just needs to fine tune game's engine, finding the right balance between beauty and playability.

Oby poprawili.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 18:00 
Cytuj  
Jak zjebia silnik to na bank nie kupie, juz sie przejechalem na SWTOR pod tym wzgledem :) To podstawa w MMO.

Jak znajdziecie filmik w dobrej jakosci z jakiegod dungeona to poprosze.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 18:08 
Cytuj  
Tego się właśnie boję, że optymalizacja będzie biedna i tyle wyjdzie z tego całego WvW etc. Choć liczę, że staną na wysokości zadania.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 18:19 
Cytuj  
Może poczekajcie chociaż do bety z narzekaniem na silnik ;)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 18:23 
Cytuj  
http://massively.joystiq.com/2012/02/20 ... -thoughts/

Jestem pewny, ze jak perfomance bedzie niezadowalajacy to poprostu przesuna premiere na 2013.
I będą tak długo poprawiać, że większość graczy będzie zadowolona (bo ze wszyscy nie będą to raczej oczywiste ;p).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 18:29 
Cytuj  
Poprawianie performance zawsze idzie devsom najgorzej, a o wydaniu gry niestety zazwyczaj decyduje dzial marketingu i dzial fianansowy, a nie devteam.

Ty inside tez byles pewny ze w sklepiku beda same "kosmetyki". :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 18:35 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Poprawianie performance zawsze idzie devsom najgorzej, a o wydaniu gry niestety zazwyczaj decyduje dzial marketingu i dzial fianansowy, a nie devteam.

Ty inside tez byles pewny ze w sklepiku beda same "kosmetyki". :)

Narazie nie ma zadnego oficjalnego info nt tego co bedzie w shopie, wiec moja pewnosc jest niezachwiana.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 18:39 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=GjLmknda6_Q

Diviniti's Reach

To jest ogromne. I ładniutkie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 18:48 
Cytuj  
iniside napisał(a):
I będą tak długo poprawiać, że większość graczy będzie zadowolona (bo ze wszyscy nie będą to raczej oczywiste ;p).


taaa, albo az wyjda kompy na tyle mocno, zeby to uciagnac;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 18:56 
Cytuj  
wodny napisał(a):
45 minut WvW:
http://www.youtube.com/watch?v=mzQCi7c0DuY

Jaka rzeźnia! :D


Obrazek

Miałem przez chwilę flashbacki z dobrych momentów z WAR i Daoca. Oby nie zjebali silnika, oby nie zjebali silnika, oby nie zjebali silnika...

Cytuj:
a o wydaniu gry niestety zazwyczaj decyduje dzial marketingu i dzial fianansowy, a nie devteam.


No i musiał Mrynar wszystkim humor zjebać, przypominając o tym iż wydaje tą grę ncsoft.

---

http://www.youtube.com/watch?v=9V6Ckj6--Z0& Mesmer - TB

http://www.youtube.com/watch?v=W-YKm20rPQY& Norn part 1 Yogscast

http://www.youtube.com/watch?v=SM9ybzgR0Ik& Norn part 2 Yogscast

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 19:01 
Cytuj  
E, to nie chodzi o NCsoft. Kazdy duzy mmorpg to wielkie przedsiewziecie biznesowe, ktore ma swoj budzet i terminy. Termin wydania mozna przesunac raz czy drugi, ale nie mozna go przesuwac w nieskonczonosc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 19:05 
Cytuj  
W mojej utopijnej wizji świata, dobry publisher przesunie premierę ile trzeba, by nie wydać chujowego produktu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 19:10 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
E, to nie chodzi o NCsoft. Kazdy duzy mmorpg to wielkie przedsiewziecie biznesowe, ktore ma swoj budzet i terminy. Termin wydania mozna przesunac raz czy drugi, ale nie mozna go przesuwac w nieskonczonosc.

W moich zalozeniach wydawanie produktu, ktory tak czy inaczej jest skazany na zwrot kosztow w perspektywie dlugoterminowej, odkladanie premiery ma sens. Bo jeśli znaczna czesc klientow powie "pierdole to", to szanse na zwrot dlugoterminowy (nie mowiac juz o krotko), maleja do zera.

Szczegolnie, ze developerzy z ArenaNET, nie maja luksusu dojenia abonamentu przez 3 pierwsze miesiace obiecujaca, ze napewno bedzie lepiej.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.