mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 13:54 
Cytuj  
iniside napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=pMzth2plFho

Set necro na male wyglada swietnie. Na female chujnia z grzybnia ;p.


No co ty gadasz, przecież ten female jest zajebisty, od razu czuje klimacik jedynki :), kurde teraz znów nie będę wiedzieć kim grać, pewnie każdą klasę wykoksam jak w GW1 :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 13:58 
Cytuj  
Set Thiefa i Mesmera chujowy jak nieszczęście niestety (na female, na male są nawet spoko).


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 14:25 
Cytuj  
Ravious z killtenrats:


Cytuj:
i7 930, 6 gb RAM, and only a GeForce GT 240 (1 gb), and it ran like a charm at pretty high everything. Even in WvW it was running fairly smooth. I know they have a bit of optimization left cus some systems were not running as well, but if you can run Rift or SWTOR well… GW2 should run and look great.


Skoro nie na wszystkim się tnie, to może jakoś to zoptymalizują i nie będzie powtórki z WARa...


_________________
http://karolinacianciara.pl/

***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 14:37 
Cytuj  
System kolejek na serwer dzięki któremu można grac w czasie czekania :

"Let me explain what an overflow server is and what it does. It is a technology we also use as our version of a queuing system. When a map or a world you want to log into is at capacity limit, the game will ask you if you want to play on an overflow server - so you can actually play while you are in a queue. Once space opens on your world, the game will ask you if you want to join your friends on your world. And you keep all the progress you made while you were playing on the overflow server."

dla mnie bomba :)


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 14:54 
Cytuj  
"Jedynym problemem podczas bety były realne wymagania sprzętowe. Gra rzadko osiągała w terenie powyżej 30-35 klatek, jeszcze gorzej było w mieście. Co ciekawe, różnica miedzy maksymalnymi a minimalnymi ustawieniami wynosiła raptem około 5-6 fps; pod względem jakości obrazu była to natomiast przepaść. Mam wszakże wrażenie, że to przede wszystkim wina formy klienta - gra de facto nie zainstalowała się w systemie, uruchamiana była przy pomocy osobnego pliku wykonalnego, który korzystał ze skompresowanych danych leżących na dysku komputera. Oby to rzeczywiście była przyczyna, która wyeliminowana będzie w wersji komercyjnej."

źródło: http://www.gram.pl/art_9gnrJ,7_Guild_Wa ... lismy.html


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 15:19 
Cytuj  
Pewnie jeszcze jakieś debuggery w tle chodziły albo inne świństwa.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 15:22 
Cytuj  
http://www.arena.net/blog/beta-development-update :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 15:25 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=pMzth2plFho

Set necro na male wyglada swietnie. Na female chujnia z grzybnia ;p.


No co ty gadasz, przecież ten female jest zajebisty, od razu czuje klimacik jedynki :), kurde teraz znów nie będę wiedzieć kim grać, pewnie każdą klasę wykoksam jak w GW1 :)

Armory magow z Gw1 to była prawdziwa tragedia. Ciesze sie niezmiernie ze zregyznowali z tego stylu ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 16:05 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=L5bbBUFqZ9A

Dungeon.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 16:28 
Cytuj  
Chujowe.... nie ma to jak deadmines z wow - pure skill i hardcor. :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 18:02 
Cytuj  
Animacje zajebiste ale efekty skilli przebajerowane. Jak się gra solo to wszystko gra i buczy ale w grupie jest już zbyt oczojebnie imo.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 18:06 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Animacje zajebiste ale efekty skilli przebajerowane. Jak się gra solo to wszystko gra i buczy ale w grupie jest już zbyt oczojebnie imo.
Niestety też odniosłem takie wrażenie oglądając 45 minutowy footage z WvWvW. Oczojebne to mało powiedziane. Efekty przypominają japońską dyskotekę z jakichś koreańskich darmówek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 18:18 
Cytuj  
Zmniejsz detale;p. Ogólnie to pewnie da się to kontrolować z poziomu configa albo jakoś inaczej. Mi tam efekty spelli się podobają. AoE to AoE i tyle.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 18:27 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Armory magow z Gw1 to była prawdziwa tragedia. Ciesze sie niezmiernie ze zregyznowali z tego stylu ;p.


Jak widać po setach chyba nie do końca zrezygnowali, mi sie podobały :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 18:28 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Zmniejsz detale;p


Nie wiem po co to ":P" - to jest normalna porada.
W RIFT tez tak jest, z racji ze content jest w wiekszosci nie limitowany i outdoor to wiekszosc walk wyglda jak eksplozja nuki i jest mocno nieczytelna i oczojebna. Niemniej jednak w gzre jest suwak od ilosci efektow spelli na ekranie i ich jakosci w sensie ilosci particles w nich.
Zmniejszasz na 1/4 i walka jest w 100% czytelna.
WAZNE - nie wplywa to na TWOJE efekty i efekty mobkow tylko na efekty innych graczy.


BTW. Moze mi ktos linknac filmik, ktory ogladalem wczoraj?
Norn Male Mesmer i Dynamic Event na zamarznietym jeziorze z koncowym bossem jak z raidu w innym MMO (lodowy boss - w chuj AoE i tp..)? (jak ktos ogladal to wie ocb bo nie sposob tego nie zapamietac) - kurwa nie moge tego znalezc a chce pokazac znajomemu Panda Loverowi jak moga wygladac "questy" w MMO. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 18:31 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Niemniej jednak w gzre jest suwak od ilosci efektow spelli na ekranie i ich jakosci w sensie ilosci particles w nich.
Zmniejszasz na 1/4 i walka jest w 100% czytelna.
WAZNE - nie wplywa to na TWOJE efekty i efekty mobkow tylko na efekty innych graczy.


Cool, nie wiedziałem o tym.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 18:33 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
Armory magow z Gw1 to była prawdziwa tragedia. Ciesze sie niezmiernie ze zregyznowali z tego stylu ;p.


Jak widać po setach chyba nie do końca zrezygnowali, mi sie podobały :)

Bo dla tych co im sie podobalo tez cos musialo zostac.
Ja sie tam ciesze. Te nowe sety bardzo przypominaja te z Warhammera. Musieli im podjebać concep artistów ;p.
Necro ubrany w lateks z GW1, doprowadzal mnie do wtornej rozpaczy ;s.

Pozatym zmniejszanie efektow moze nie byc dobrym pomyslem. Bo nie widzac ich nie bedziesz wiedzial co sie dzieje. A w grze nie bedzie zadnych wielkich ikonek "zrob unik bo leci w ciebie fireball". Jak go nie widzisz to masz pecha..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 18:39 
Cytuj  
iniside napisał(a):

Pozatym zmniejszanie efektow moze nie byc dobrym pomyslem. Bo nie widzac ich nie bedziesz wiedzial co sie dzieje.


Widząc wszystkie efekty na raz również nie widzę co się dzieje.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 18:41 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
iniside napisał(a):

Pozatym zmniejszanie efektow moze nie byc dobrym pomyslem. Bo nie widzac ich nie bedziesz wiedzial co sie dzieje.


Widząc wszystkie efekty na raz również nie widzę co się dzieje.

Kwestia przyzwyczajenia ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 21:10 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Norn Male Mesmer i Dynamic Event na zamarznietym jeziorze z koncowym bossem jak z raidu w innym MMO

http://uk.ign.com/videos/2012/02/20/gui ... the-mesmer :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.