Fix napisał(a):
Lagi są zawsze i wszędzie, nie pisałem o problemach osobistych.
Mówię o server lagu, zanim napiszesz odpowiedź bądź łaskaw chociaż zweryfikować swoje informacje, bo sam Frogster przyznał że jest duży problem z lagiem i próbują dojść z czego to wynika.
Fix napisał(a):
Sukces zdobywa się za każdym razem, gdy spełni się oczekiwania producentów. Te są stawiane wraz z postępem robót. Sukcesem możesz uznać wydanie gry, ponieważ takie jest ultimatum. Sukcesem jest działająca beta, ponieważ takie jest ultimatum. Sukces tak jak w sporcie, nie zawsze musi oznaczać wygraną.
Tutaj miałem na myśli opinie ludzi (poważniejszych i mniej poważnych servisów traktujących o grach online i nie tylko). Sukcesem było zainteresowanie z jakim ta gra się spotkała mimo, że kampania reklamowa dość późno się rozpoczęła. Sukcesem jest również zaangażowanie graczy w poprawę tytułu.
Ponownie, gra nie odniosła sukcesu w EU/NA, z tej prostej przyczyny że nawet nie miała jeszcze premiery. Twoje kiepskie próby redefinicji tego co jest sukcesem, a co nie, zachowaj dla innej, mniej rozeznanej w temacie publiki. (Bo to że ktoś ci płaci w ten czy owy sposób za promowanie tej gry jest raczej pewne, na fanboja za bardzo się kontrolujesz, dochodzi twoja kiepska pisownia, co sugeruje że nie mieszkasz w Polsce od jakiegoś czasu, plus fakt że wypowiadasz się tylko w temacie tery i wszystko staje się jasne ;)
O sukcesie Tery będziemy mogli mówić w momencie kiedy liczba sprzedanych kopi będzie równa bądź wyższa od oczekiwań wydawcy, i duża cześć z tych graczy którzy zakupili grę zostanie po upływie darmowego miesiąca. W ten sposób określa się sukces gry MMO, na prawdę nie ma tu wiele miejsca do swobodnej interpretacji czy tego chcesz czy nie.
To o czym ty mówisz można nazwać co najwyżej udaną kampanią promocyjna, czy udanym eventem promującym grę etc.