mrynar napisał(a):
Strasznie mnie wkurwia moda na uproszczanie craftu we wspolczesnych mmo... :/
Przyspieszenie wyglada dosc komicznie, ale chyba rzeczywiscie to dobry pomysl.
Po prostu GW2 jest nie tym typem mmorpg.
Tu widać ,że Arena.net się skupia bardzo mocno na combacie.
Poza tym to e-sport gra ma być ponoć i to też jakby automatycznie sprawia ,że craftu "nie może być" dobrego / wpływającego na rozgrywkę.
Zresztą craft w dzisiejszych mmorpg prawie zawsze jest spieprzony w tym względzie ,że w zasadzie opiera się na consumeables które trzeba mieć - i ludzie którzy nie lubią "crafcić" też to robią ,żeby nie odstawać.
Najlepszy przykład = biochemia w Swtor.
Crafting był dobry w takich grach jak np. UO - tam tylko część graczy się zajmowała craftingiem , reszta sobie tym głowy w ogóle nie zawracała , a jednocześnie crafting był duuużo lepszy i 'ważniejszy' niż w modern mmorpg-ach.
Z nadchodzących mmorpg-ów to chyba tylko AA ma mieć crafting ,który nie jest taką poboczną popierdółką.
W GW2 jest mega-focus na combacie , no i mimo dosyć ponoć silnego PvE to jednak PvP + e-sport gra jest w swoim 'rdzeniu' - także po prostu imho tak ją trzeba traktować ,a mmorpg-a skupiającego się na tzw. tworzeniu wirtualnego świata ,gdzie też jest miejsce na meaningful wirtualną ekonomię ,etc to trzeba po prostu szukać w innnych miejscach.
Bloodleaf napisał(a):
mrynar napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
I dobrze że jest prosty craft, w jedynce wcale nie było i też było fajnie.
lol Nie bede tego komentowal.
Nie musisz, ja się nie chcę skupiać w grze na crafcie tylko na funie.
Wiesz dla niektórych craft = fun...
-----------------
Ogólnie ja bardzo craft i inne rzeczy typu np. housing lubię i zawsze dla mnie mega ważne to było / jest ,ale nie wiem w GW2 mi de-facto brak tego nie przeszkadza - może dlatego ,że Arena wprost mówi jaki to typ gry będzie i nie 'udaje'.