Na siłe wpływa wszystko> surowce, miasta, kasa, surowce zgromadzone ( po wybudowaniu sporej liczby jednostek siła mojej nacji sporo spadła>ogromny koszt produkcji). Ta siła nacji tak naprawde ma chyba tylko znaczenie w dyplomacji. Z silnym się liczą , a słabym pomiatają. Posłałem savy, 3 ostatnie ( kolejność numeracji może byc mylna).
Jedynie czego mi non stop brak( w obecnej grze) to kryształy, konie i wargi. o ile bez mountów da radę , to brak krysztalów bardzo boli (dobra jednostka, z wypasionym sprzętem 900-1100 golda 300-500 krysztalów).
Jak ktos wpadnie na pomysł jak ich zdobyć więcej to niech zapoda cynk.
Wydaje mi się ,że trafiaja się unikalni czempioni ze skilami/czarami przypisanymi tylko do nich. Mam prawie maksa w magii smierci, a nie mam 1 kosmicznego czaru, który posiada moja czempionka. Castuje co prawda 2 tury, celem sa wszystkie wrogie jednostki , wali poison dmg jakiś bazowy + bonusowy za death shardy efekt od 60 do 90 dmgu w każda jednostke ci co przeżyją nie stanowia juz problemu
Z tym ,że ta pinda ma starsznie mało hp i jest na 1 strzała jak przeciwnik ma wysoką inicjatywe to pada od razu. Fajnie ,że trafiają się takie perelki, szkoda tylko, że usuneli itemy dodajace hp.