mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 809 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 2 mar 2012, 22:56 
Cytuj  
Mgle pewnie bedzie dalo sie wywalić w cfg servera, i zapewne większość lig tak zrobi więc to nie problem.


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 mar 2012, 08:22 
Cytuj  
No mam nadzieje. Nie jest taka zla ta gra, chyba lepszy od surs, retail musi miec raczej duzo zmian.
http://blog.counter-strike.net/index.ph ... ment-time/

btw. to bug, ze w matchmakingu pokazuje graczy jako boty, czy rzeczywiscie dorzuca boty do gry? ;)


_________________
.

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 3 mar 2012, 18:21 
Cytuj  
jak nie ma 5v5 graczy to dorzuca botow puki sie nie polacza inni gracze. ale ciekawy jaber jest taki ze jak zginiemy 'soba' i spektujemy to mozna przejmowac boty wciskajac E - poprostu przejmujemy postac bota i nia sterujemy.

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 12:35 
Cytuj  
hahaha fajny ficzer :D

highlander - recoil wygląda na bardziej przewidywalny czy jeszcze bardziej z dupy niż w css? zrób spray na ścianie jakieś strzelanie z dgl przez długą na d2 czy coś :D

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 18:15 
Cytuj  
recoil ma pattern zalezny od pozycji(czy biegniemy, stoimy, kucamy) afaik, ale jest zjebany i ciagle tweakowany - co patch praktycznie go zmieniaja.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 18:24 
Cytuj  
Ja raczej odczulem to randomowo, czasem full auto zabijam, czasem nic nie trafiam. Podczas full auto pierwsze kule na pewno leca precyzyjnie w kierunku wskazanego celu. Na kucka oczywiscie najlepiej. Ale jakos tak w biegu i full auto tez wchodzi...


_________________
.

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 19:11 
Cytuj  
hm, czyli totolotek :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 19:23 
Cytuj  
gralem malo, wiec tez moze mi sie wydawac.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 19:29 
Cytuj  
http://www.joystiq.com/2012/03/05/counter-strike-global-offensive-loses-cross-play/

derp.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 20:16 
Cytuj  
i dobrze.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 20:39 
Cytuj  
Jak dobrze. To był jedyny powód dla którego jako tako grałbym w tą grę, by bić konsolowców.

http://www.kickstarter.com/projects/355932838/crowdsourced-hardcore-tactical-shooter

Masz, zainwestuj 15 dolarów.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 20:47 
Cytuj  
hardcore tactical shooter kojarzy mi sie z ala AAO, ARMA, RO2 czyli raczej marne szanse na popularnosc w competitive, pro itp. ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 19:22 
Cytuj  
http://blog.counter-strike.net/index.ph ... ce-of-fog/


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 21:29 
Cytuj  
ok, kolejna próba, jak na CS dobra ta gra, lepsza od CSS imo bedzie. Nie wiem jak unlocknac 60 fps, bo tyle mam max. Po wywaleniu trwale akceleracji myszy itp. niezle ;)
http://steamcommunity.com/profiles/7656 ... 37?tab=all


_________________
.

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 7 mar 2012, 00:20 
Cytuj  
Obadaj max_fps albo cos z developer 1.


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2012, 09:21 
Cytuj  
kombinowalem, moze nie zrobilem developer 1, ale komendy "Max_fps 101" po prostu jakby nie bylo w konsoli, zazwyczaj w CS podpowiadalo, w CS GO nie.


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 7 mar 2012, 09:40 
Cytuj  
w csie cokolwiek ci daje 60+ fps jesli nie masz 120hz monitora? chyba nie, to nie cod :)


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 7 mar 2012, 17:30 
Cytuj  
w sumie to masz fart, ze ci sie udalo wymusic jakos vsynca.
w becie puki co polowa komend w konsoli nie dziala i mi gra zapierdala na 300 fpsach przez co mam kurewski tearing czy szybkim obracaniu, a w zadne sposob nie jestem w stanie wymusic vsynca, czy gornej granicy fps.

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 7 mar 2012, 17:49 
Cytuj  
Już ci mówię co daje 100fps w cs.
Strzelając fullauto(spray) przy 100fps jest większa kontrola nad odrzutem+ te pare fps poprawiało generalny 'flow' gry dla kogos kto ogarniał w cs'a trochę bardziej :P

btw Kole0 a może da się dodać jakąś komendę do skrótu jak to się robiło kiedyś, lub przez steam w właściwościach ?


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2012, 19:47 
Cytuj  
surs tez ma jakies korzenie w quaku, wiec kto wie ;)


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 809 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 41  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.