mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 mar 2012, 18:22 
 
Art style niezly i to wlasciciwe tyle co mozna powiedziec. Oficjalne screeny to jak zwykle jeden wielki retusz w minimalnym stopniu odzwierciedlajacy jak gra bedzie naprawde wygladac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 2 mar 2012, 19:44 
 
Yep, mi artstyle też się podoba ale bez kitu, jak zobaczę combat w którym kilku żołnierzy otacza naszego zabójcę i atakują go pojedynczo bagnetami na swoich muszkietach, to jebnę na plecy.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 2 mar 2012, 20:40 
 
następne w kolejce jest mordowanie szkopów w okopach I wś.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 2 mar 2012, 20:41 
 
Junkier napisał(a):
następne w kolejce jest mordowanie szkopów w okopach I wś.


a właśnie, że zdobywanie stalingradu!


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 2 mar 2012, 20:46 
 
w tych białych ciuszkach to by się bardziej na wojnę zimową nadawał

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 2 mar 2012, 20:55 
 
Razoth napisał(a):
Yep, mi artstyle też się podoba ale bez kitu, jak zobaczę combat w którym kilku żołnierzy otacza naszego zabójcę i atakują go pojedynczo bagnetami na swoich muszkietach, to jebnę na plecy.


Na nowym silniku, to może mechanika walki będzie zrobiona od podstaw.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 mar 2012, 21:43 
 
Trochu info:

Cytuj:
The new Assassin is the son of a Native American woman and a British soldier. His calls himself Connor, but his birth name is Ratohnhaké:ton. Born into the Mohawk, he eventually crosses paths with the Assassins in his search for righteousness.
Connor is quiet and stoic, letting actions speak for words rather than conversing with others. In contrast to Ezio, Connor is a freedom fighter who acts in the name of justice rather than on personal revenge.
The game is set between 1753 and 1783, meaning we will be playing a good chunk of Connor's life, about the timeframe of Assassin's reed II and Assassin's Creed: Brotherhood combined.
Settings will include Boston, New York and a large countryside. The countryside will be the setting of about 1/3 of the game, and will be the location of many events during the game. The countryside will be about 1.5 times as big as Rome in Brotherhood.
The protagonist will fight on the American side, with primary allies George Washington, Benjamin Franklin and Charles Lee. However, this does not mean that the Americans are the good guys and the British are the bad guys. Templars are everywhere…
There will be seasons in the game, meaning that the sun will shine during summer and the landscape will be covered in snow during winter.
Fighting and stealth will be completely re-innovated, with Connor being compared to a “predator”. The player will be able to climb trees and other natural elements, and dual-wielding weapons such as a dagger and a mohawk is now also an option.
Animals will be present in the woods, like deer and bears. The player will be able to kill them and pelt their skins, to sell them later with the reformed economic system of the game.
There will be puzzles similar to The Truth, only they will not be given by Subject 16.
Desmond will go into the new Animus 3.0 and will find himself going into “significant events”.
100% sync in memories returns, though this time you will be rewarded when you complete memories to 100%. Checkpoints will also be introduced to mission replay, meaning you don’t have to replay an entire mission to get that 100% sync.
The Brotherhood, or Assassins Guild, will return in some form, albeit differently than we have seen before.
There will be no more Mercenaries, Thieves, Courtesans, Romani or other factions, but there will be a replacement for them.
Den Defense will not return.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 mar 2012, 22:43 
 
Dana napisał(a):
Razoth napisał(a):
Yep, mi artstyle też się podoba ale bez kitu, jak zobaczę combat w którym kilku żołnierzy otacza naszego zabójcę i atakują go pojedynczo bagnetami na swoich muszkietach, to jebnę na plecy.


Na nowym silniku, to może mechanika walki będzie zrobiona od podstaw.

Nie bedzie. To taki znak firmowy. Like it or hate it ;s.

Bardziej mnie martwi brak hidden blade.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 mar 2012, 22:51 
 
Jak kurwa ten assasin ma się z tłumu nie wyróżniać :F?? Co za fail, cały czas to samo wdzianko...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 2 mar 2012, 23:13 
 
Ma tomahawk w ręce na ostatnim screenie , to się wtapia się w miejscowych niczym ninja :P

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 12:31 
 
z tym pojedynczym atakowaniem jest jak z filmami z bondem, jedni się wkurwiają że czarny charakter zamiast zabić go od razu wymyśla jakiś durny sposób śmierci i Bond robi spektakularny comeback, inni po prostu biorą to z dystansem i się dobrze bawią, grunt żeby na hard było choć trochę trudno ;p
jak w mechanice będzie troche więcej nowego niż w brotherhood/revelations to może się skuszę :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 12:39 
 
Odnośnie nowego AC http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013 ... d_III.html


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 12:46 
 
Szkoda że wyświechtani Mohawkowie i szkoda że po stronie Amerykańców.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 12:55 
 
Ale zapowiada się fajnie, lubię te wątki historyczne w AC.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 13:16 
 
Stroj tego asasyna w tym okresie historycznym wyglada idiotycznie. Cala seria byla slaba, watpie zeby cos sie zmienilo.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 20:52 
 
co to za gra te mangowe klimaty ?
http://4walled.org/show-677476


http://4walled.org/search.php?tags=&boa ... rch=search


_________________
psn

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 20:56 
 
masz przeciez podpisane - Tera - viewtopic.php?t=32523

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 20:56 
 
Deshroom napisał(a):
co to za gra te mangowe klimaty ?
http://4walled.org/show-677476


lol.
spójrz na screen


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 21:02 
 
kurwa "ślepość"

Dzieki
:wink:


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 21:33 
 
starosc nie radosc ;)


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.