ShadeKnight napisał(a):
pieniek82 napisał(a):
fakt wygladaja o niebo lepiej niz pandy bobry i buldogi nie wspominając o pozywce dla pedofilii
Kwestia gustu, bobry akurat są cool. Wracając do GW2 - jak sobie pomyślę, że grając np. Normem jakieś chomiki będą mi przebiegać między nogami na PvP to porażka. Chłopaki z AN robią grę e-sport PvP i dają taką dysproporcję wielkości postaci... "what were they thinking?" - skończy się, że najlepsze teamy na PvP będą grać w 90% Asurami.
Hitbox jest takiej samej wielkosci niezaleznie od rasy. I wystarczy.
Kolizji postaci nie ma wiec tak czy siak ktokolwiek bedzie ci mogl "przebiec miedzy nogami".
Pozatym sorry ale wlasnie o to chodzi zeby byly roznice miedzy rasami, klasami i skilami - wtedy PvP jest ciekawe. W takiej DOTA tez masz 100 zupelnie roznych hero rozniacych sie wielkoscia, animacjami, kolorem a jakos nikt nie narzeka ze warstwa e-sportowa na tym cierpi. TBH to jest wrecz przeciwnie.
Sula - nie, GW2 nie jest TAB based, chociaz TABtargeting jest w grze (i bardzo dobrze ze jest). Mimo wszytko nawet jak masz target "zlockowany" to i tak trafiasz wtedy jak trafisz "fizycznie" w hitboxa.
Z tym ze po stargetowaniu celu TABem wlaczaja sie jakies ulatwiacze (autoface dla ranged?). Z tym ze i tak mozesz dowolnie uskakiwac przed projectiles poniewaz nie sa one "naprowdzane" na cel.