Eshim napisał(a):
wiekszosc kupi i tak bo malo rpg wychodzi ostatnio ;f .
Z tej gry to taki rpg jak z koziej dupy wiadro :/
Ot połączenie strzelanki z słabym "interaktywnym filmem".
Faila sprzedażowego w przeciwieństwie do DA2 nie zaliczy niestety bo to 3 część ,a 'dwójka' się sprzedała bardzo dobrze no i chyba ME jest bardziej znanym IP ,ale mam nadzieję ,że choć sprzeda się poniżej planów Bioware.
Co do jakości animacji - czy tylko ja mam wrażenie ,że Bioware ostatnio tnie koszty na grach?
Tzn. robi dialogi które tam swoje kosztują , jakieś cinamatics które też potrafią kosztować ,ale w innych sferach widać 'ciasny budżet' ?
Tak mi się zaczeło rzucać od momentu DA2 jak tam np. brak było jeżeli dobrze pamiętam opisów itemów (zazwyczaj w rpg-ach są krótkie notki co to jest , mistrzostwem były Fallouty 1 i 2 gdzie prawie każda np. broń miała krótką notkę na temat historii danego modelu strzelby, etc).
Poza tym braki w różnorodności randomowych NPC, słabe / mało ambient sounds, ogólnie takie lifeless światy im przez to wychodzą i widać ,że to tak na odpierdol.
I tak ze wszystkim co nie wiąże się bezpośrednio z głównym wątkiem rozgrywki. Taki mega chamski streamlining ,bo gracz 'zanurzony' w histori / wątki ,nie będzie dużej uwagi składał na otoczenie i całą resztę.
No ja zwracam i powiem ,że to straszny turn off dla mnie jest.
PS. Czytałem ostatnio ,że Swtor był w bardzo dużym stopniu otsourcowany do zewnętrznych firm w Chinach , Indiach i Rosji dla obcięcia kosztów.
Oczywiście wiodącym studiem był bodajże BW Montreal ,ale dużo grafiki , dźwięków czy zon / mapek było outsourcowanych do firm ,które takie prace na zlecenie wykonują.