mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 809 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 09:55 
Cytuj  
http://blog.counter-strike.net/index.ph ... enal-mode/


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 11:15 
Cytuj  
dodali gungame i w sumie dosc slicna mape do tego trybu. Osobiscie mam w dupie takie cos jak gungame ;p ale mozna poprobowac bronie.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 18:24 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=HCIipVAT ... re=related
znowu nasze winzory w cs ;d


_________________
.

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 18:30 
Cytuj  
70k ludzi ogladalo final na spectatorze ;p


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 18:36 
Cytuj  
http://esportsea.com.br/index.php?s=new ... s&id=10861 wywiad z heatonem jakis. I mysle tez ze to schylek 1.6.

Question:
Will you return to competitive playing with the release of CS:GO? Do you know of any other professionals that are talking about coming back?

Response:
First of I had that feeling, but then I tested the first beta and it was horrible! But now when they released a new big patch the game actually seem to become really good if they continue to listen to the community. So now I don’t know! I have talked a lot with SpawN & Potti about a possible comeback and we all feel like it, so time will tell ;)

Question:
Will CS:GO be the end of the road for 1.6? Will it finally combine the split 1.6 and CS:S communities?


Response:
I think no matter how good or bad CS:GO will be it will remove 1.6 from most of the big tournaments! My dream is that it combines both the 1.6 & source community, I mean just look at the amount of players we would have, how big the tournaments would become & how much media attention it would get! SO PLEASE MAKE CS:GO a huge success! I really can’t tell you how much I’m hoping for this!

ALE.
Niby wszystko ladnie pieknie itp. ale... pogralem ostatnio ociupinke w jakiegos cod4, tf2 cokolwiek bardziej dynamicznego od CS... to tak troszke CS wieje nuda ;P Nie wspominajac o quakelive, ale 1vs1 to nie na moje nerwy :p


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 19:36 
Cytuj  
bedzie sie cięzko wybić cs:go - teraz jak bf3 wypuszcza "Close Quarters"


_________________
Turbot

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 19:53 
Cytuj  
Niby dlaczego? To zupelnie inne gry, no i bf3 nie ma zadnej sceny competitive.


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 21:46 
Cytuj  
No ale CQ jest przeznaczone dla DM na malych zamknietych lokacjach


_________________
Turbot

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 21:49 
Cytuj  
DM?

Nawet jesli, to jak ma wygladac to jak mapa Metro to... Poza tym nie ma ani troche wsparcia dla Lig/Lanów itp. Nawet MW3 sie lepiej trzyma pod tym wzgledem.

http://www.gamersbook.com/scene/news/ne ... -lake-map/


_________________
.

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 23:23 
Cytuj  
czy mi sie zdaje czy oni grali cpl_strike na esl? :D
a 1.6 chyba faktycznie będzie się wycofywać, wcześniej tego nie widziałem dopóki gry moba nie weszły tak mocno w esport, ale obecnie LOL zdaje się zbierać popularność wśród młodzieży która parę lat wcześniej by grała w cs właśnie, więc spot na teamową sieciówkę będzie zapełniony
co by oznaczało brak fps-ów w esporcie
a ten cs-go może się okazać gwoździem do trumny :D
w każdym razie sam bym chętnie stestował to w końcu, jakby ktoś miał kluczyk/wiedział gdzie można ładnie wychaczyć/mógł pożyczyć konto będę b. wdzięczny

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 23:45 
Cytuj  
cs1.6 ma te zalete, ze odpalisz to na kazdym zlomie, z tego powodu tez dlugo sie trzyma.


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2012, 00:32 
Cytuj  
Z cs 1.6 jest taki problem, ze znalezienie dzis serwera bez zadnych modow graniczy z cudem.
Co do 'powiewania nuda' - nowi gracze sa przyzwyczajeni od tf2/cod/bf/etc, ze jak zgina to musza tylko chwile poczekac. Albo, ze jak ktos ich postrzeli to musza sie schowac na 10 sekund po prostu (najwiekszy wtf dzisiejszych gier dla mnie). W CSie sama "rozgrywka" jest de facto przywilejem dla tych, ktorzy nie daja sie zabic ;]

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2012, 06:35 
Cytuj  
e, czekanie mnie nie irytuje. Ale w porownaniu do reszty to CS jest sztywny ;) zreszta w cod4 w S&D jak zginiesz to czekasz, tylko, ze jest regenerujace zycie. Ale gdyby tego nie bylo to na obecnych mapach graloby sie strasznie... tf2 mozna wybaczyc bo to arcade. W BF wprowadzili to od najnowszych produkcji, w BF2 tego nie bylo. CS GO bede jeszcze dawala szanse, bo na razie beta jest slaba.

Ja zazwyczaj lubilem te serwerki:
http://rzeznia.eu/ TP i inferno/dust, bo tez czesto zapelnione

W CSS za to chyba oprocz Coolnet to chyba nie ma serwera bez pluginow :P


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2012, 21:36 
Cytuj  
Sztywnosc to nie to samo co brak dynamiki. Nie wiem czy to dobre slowa, ale mnie wlasnie denerwuje ta 'plastycznosc' (i regeneracja zycia ofc) nowych gier. Cos czego nie bylo w CS 1.6, a nie w Q3. To cos, co sprawialo, ze naprawde liczyl sie skill, ze nie bylo randomowosci w rozgrywce.
Dlatego teraz gram w Dote2, a nie nowe fpsy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2012, 21:54 
Cytuj  
trudno mi tez ubrac w to dobre slowa sztywnosc a dynamika... bo CS jest dynamiczny, ale nie wiem jak to wyjasnic, wiele w movemencie sie dokonac nie da. W tf2 jest nieco podobnie do quake, nie ma regeneracji ale są apteczki no i medic, ale to juz niepodobne ;)

Wydaje mi sie, ze CS GO jednak bedzie troche mixem css i 1.6


_________________
.

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 12 mar 2012, 22:23 
Cytuj  
mi tam właśnie movement z cs 1.6 bardzo odpowiadał, bez jakiegoś bujania było precyzyjnie, bez jakichś sprintów i pronów i innych bzdetów :D
kto tego potrzebuje jak mogę robić bunny hopy po wagonach na de_pociąg i potem wskoczyć na połowe drabinki i od razu być na baszcie :D
aż sobie odpalę, ciekawe czy da się jeszcze gdzieś pograć na jakimś serwie bez cod / srod/ diablo modów tak do 10 slotów bez botów czy same napierdalanki po 50 osób :D
/update

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2012, 23:12 
Cytuj  
mimo wszystko w 1.6 mi sie miodniej gra poki co.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2012, 18:26 
Cytuj  
wtf

***

Posty: 535
Dołączył(a): 2.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2012, 20:58 
Cytuj  
Da sie tu skanowac jak w 1.6?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2012, 21:09 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=3k1aCMvHwFY wallbanging


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 809 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.